405: De leeuw laat zijn tanden zien !
 

‹ Geschiedenis ›


1989: Verschijning van de Break in mei 1988, verkrijgbaar in alle versies tot en met de 110 pk motor.
tijging van het vermogen van de 1360 cm³ : van 65 pk naar 70 pk.

Afwerking Cilinderinhoud Vermogen Motorcode
GL 1360 cm³ 70 pk TU3
1580 cm³ 92 pk XU52C
GLD 1905 cm³ 71 pk
GR 1580 cm³ 92 pk XU52C
1905 cm³ 110 pk XU92C
GRi 1905 cm³ 125 pk XU9DM
GR×4 1905 cm³ 110 pk XU92C
Grd 1905 cm³ 71 pk
GRDturbo 1769 cm³ 90 pk
SR 1580 cm³ 92 pk XU52C
1905 cm³ 110 pk XU92C
SRi 1905 cm³ 125 pk XU9DM
SR×4 1905 cm³ 110 pk
SRDturbo 1769 cm³ 90 pk
Mi16 1905 cm³ 160 pk XU9J4

1990: Op de markt brengen van 405 Mi16×4, de 405 Si vervangt 405 GRi.
Verschijning van de nieuwe versnellingsbak:

BE3 vervangt BE1

Afwerking Cilinderinhoud Vermogen Motorcode
GL 1360 cm³ 70 pk TU3
1580 cm³ 92 pk XU52C
GLD 1905 cm³ 71 pk
GR 1580 cm³ 92 pk XU52C
1905 cm³ 110 pk XU92C
Si 1905 cm³ 125 pk XU9DM
GR×4 1905 cm³ 110 pk XU92C
GRD 1905 cm³ 71 pk
GRDturbo 1769 cm³ 90 pk
SR 1580 cm³ 92 pk XU52C
1905 cm³ 110 pk XU92C
SRi 1905 cm³ 125 pk XU9DM
SR×4 1905 cm³ 110 pk XU92C
SRDturbo 1769 cm³ 90 pk
Mi16 1905 cm³ 160 pk XU9J4
Mi16 + Cat 1905 cm³ 148 pk XU9J4
Mi16×4 1905 cm³ 148 pk XU9J4


Geschreven door: Jan-Sietze
Laatste bijgewerkt op: 11-12-2005


‹ vorige

1 | 2 | 3 | 4

volgende ›