Winnaar Rally van Tunesië (1988)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

|- Minimeet -|- 405Senior - Kriddo -|

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Do 01 Mrt, 2007 23:27    Onderwerp: |- Minimeet -|- 405Senior - Kriddo -| Reageer met quote Add User to Ignore List
Vandaag even de Mi16 flink verwend met een rit naar Landgraaf, en terug. Ik ging op bezoek bij 405Senior, ook wel de "velgendokter" genoemd door sommigen op dit forum Very Happy

405Senior gaat mijn 4 Mi16 velgen opknappen, waarna deze voorzien gaan worden van goede banden en onder mijn Mi16 terecht komen. Dan is deze van de buitenkant echt 100% orgineel Wink

Na een lange rit kwam ik rond kwart over 4 aan in Landgraaf. Na de introductie de velgen uit de auto gehaald en in de schuur gezet.
Click to view full-size and click again for resized image

We hebben lange tijd zitten praten over auto's, hoe anders Very Happy, en uiteraard wat foto's geschoten Wink

Click to view full-size and click again for resized image
Net opgeknapte speedline velg Very Happy

Click to view full-size and click again for resized image
Velgen, een hele hoop velgen Very Happy (zie ook de veerpoten links op de foto, 405Senior's nieuwe project)

Click to view full-size and click again for resized image
Verzamelingetje grills Very Happy

Click to view full-size and click again for resized image
Excuses voor de slechte fotokwaliteit, ik kwam er thuis achter dat me camera perongeluk deels op de close-up stand stond Sad

Click to view full-size and click again for resized image
Deze valt onder het kopje "De 405 en zijn eigenaar" Razz

Click to view full-size and click again for resized image
Nog een close-up van de grill.

Na het bewonderen van elkaars 405 hebben we de hand geschud, en ik kon weer 240 km terug naar huis rijden. We hadden uren door kunnen praten, maar der moest toch een eind aan komen Smile

Het was erg gezellig. 405Senior, bedankt voor de gastvrijheid, ben blij "de man achter de alias" te hebben leren kennen. Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat. Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 8:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
leuk, we zien nu eindelijk 405Senior Wink


405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
405SENIOR
405 Over kill


Stan
Registratie: 4-6-2007
Berichten: 2349

Leeftijd: 68

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 9:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nu het is alweer gisteren geweest en het was echt leuk met Kriddo, inderdaad hadden we uren door kunnen gaan met vertellen, maar jammer te tijd vliegt dan voorbij en je hebt dan eigenlijk niet veel tijd gehad om mekaar nog beter te leren kennen, in ieder geval was het erg leuk. Very Happy

Tevens ben ik ook blij de eerste "de man achter de alias" te hebben leren kennen. w00t

Oftewel er een groot leeftijdsverschil is, was daar eigenlijk niet veel van te merken, de interesse ligt echt identiek op veel punten. Cool

Ben gisteren dan maar ook vroeg naar bed gegaan om vandaag met volle energie aan de velgen te beginnen. w00t

Ik denk dat het weer vandaag meespeelt en ik eventueel de eerste foto kan sturen. Shocked

Natuurlijk leg ik dan voor Kriddo de geschiedenis vast.

He Kriddo hartelijk dank voor je bericht, tevens zeg ik "het was heel leuk" en verheug me echt op de meeting die komt. Smile Smile Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 10:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Leuke minimeet en Stan, je bent minder oud als dat je naam doet vermoeden hoor. Ik dacht zowat een man achter een rollator te zien maar je staat nog stevig op je pootjes zie ik Very Happy Hopelijk kun je Kriddo straks blij maken met z'n velgen maar daar twijfel ik niet aan.

Naar boven
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 10:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Idd leuk Very Happy flinke enterprise in die schuur Very Happy
Maaruh, ik heb meer grillen Razz



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 10:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Mooi, weer een mini meet, zijn voor Kriddo een aantal kilometertjes geweest. Surprised
Onze velgendokter heeft weer werk aan zijn hobby. whistling
Vandaag veel succes Stan, en spreek je vanavond weer. Wink
Nu wil de baas dat ik zijn tijd, weer iets nutiger besteed. Rolling Eyes


Naar boven
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 10:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hopelijk is Stan nu overtuigd om een keer op een meeting te komen, daar zijn nog veel meer van die gasten om uren mee te ouwehoeren. icon_blahblah

Veel succes met de velgen!


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 11:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
bovendien zijn daar altijd meerdere "ouderen" aanwezig Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes



* ik mis geen meeting meer *



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 12:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
EH Autoservice schreef:
bovendien zijn daar altijd meerdere "ouderen" aanwezig Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes



* ik mis geen meeting meer *


Valt onze leeftijd ook al onder de ouderen ? Shocked



peugeot 307 SW 2005 1.6 HDIF 110/ peugeot 205 CTI 1.9 1991

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 13:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
dat ligt er maar aan hou "oud" de jongeren zijn Rolling Eyes


Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 14:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
13 tegenwoordig al, dus ja, je bent oud Razz

leuke velgjes zitter er op die auto van 405senior Very Happy

p.s.: waarom minimeet voor de topic-naam zetten?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
405SENIOR
405 Over kill


Stan
Registratie: 4-6-2007
Berichten: 2349

Leeftijd: 68

BerichtGeplaatst: Vr 02 Mrt, 2007 17:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Geen discussie over mini of midi het was echt een een gezellige meeting en dat is het belangrijkste. Smile

En nu effe op de leeftijd terug te komen Breakie, wat heeft mijn naam met mijn leeftijd te doen? Confused

En dankje wel voor het compliment met de rollator, ik sterk jou nog eens de rug met een break rijden. Wink

Bedankt voor de velgcompliment Matthijs, die zijn binnenkort te koop,
zogauw als ik mijn MI of T16 velgen heb.......

Voor verdere details vwb de velgen van kriddo

ZIE 405CAFE Project Kriddo's Mi16 velgen


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Za 03 Mrt, 2007 14:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Afdeling 30+ groeit gestaag whistling

Naar boven
405SENIOR
405 Over kill


Stan
Registratie: 4-6-2007
Berichten: 2349

Leeftijd: 68

BerichtGeplaatst: Za 03 Mrt, 2007 14:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
I'm proud to be an older human, the expierence makes a lot things easyer. whistling whistling

Bedankt Breakie voor het vertrouwen Very Happy


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls