Winnaar Rally van Tunesië (1988)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Borntobewild; de 2.0 MI16
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 13:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
w00t w00t w00t w00t w00t w00t w00t w00t


Nee, ik zie dat niet als een upgrade.

Xenon lampen veranderen de lijn van de wagen niet, geven wel veel beter licht, dat is een upgrade.

Angel Eyes veranderen de complete lijn en look van de wagen = verneuken van een klassiek model. Net als plannen om die bumpers e.d. erop te zetten.

Ik stel voor om deze angel eyes en je versatec bodykit ritueel te verbranden bij de volgende EH meeting Very Happy



Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 13:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zal ze verdedigen met mn leven, ze horen bij mijn doel om anders te zijn dan iedereen


Contradictio in terminis : angels en anders

maar goed, mijne worden geen angels Razz



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 13:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Deze complete club is al anders als iedere andere club. Wij zijn er juist voor om deze wagens orgineel te houden. Wij zien deze wagen als semi-klassieker. Hoeveel andere clubs in NL zijn er voor het behoud van de orginaliteit van hun moderne klassieker. Dan komt er nog eens bij dat het een doodgewone personensedan is, een lelijke ouwe-lullen bak.

Bij het plaatsen van je bumpers en je angels schaar je je juist in het alom grote rijtje van de auto-bezitters, die hun wagen optisch niet standaard kunnen laten, deze moeten aanpassen. Weg orginele zooi, andere bumpers, andere koplampen, noem het maar op.

Met andere woorden. Daar waar je je hier van de rest scheidt met het plaatsen van andere bumpers, andere koplampen en wat voor de rest wel niet volgt, val je juist in de ellendig grote massa van optisch tunen.



Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 13:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
pffffffff te veel tekst om op te reageren.

Ik voel me gekwetst door mn mede tolerante 405 bezitters.



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 13:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
We hebben gewoon gelijk Very Happy


Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 13:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nee, een andere mening.


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 13:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Bedenk daarbij dat nog een grotere massa mensen de mening heeft dat je ze juist moet aanpassen. Als je anders wil zijn dan anderen, gaat dat niet op Smile


Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 13:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik ga er niet meer op in, vindt het 'grapje' lang genoeg geduurt te hebben.
Begin het niet meer leuk te vinden.
Je overtuigt mij toch niet, ik ben een steenbok dus stront eigenwijs. en ik doe toch wel wat ik mooi vindt ongeacht wat de rest er van vindt.



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 14:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Om maar met mijn grote vriend Bob Ross te spreken: 'you can do anything that makes you feel good inside'...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 14:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
exactly Smile


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 14:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mijn mening is bekend...

Ik wil alleen dit vragen: Bewaar de originele onderdelen aub zeer goed!
En verander niks aan de mi16 wat niet ongedaan gemaakt kan worden zonder blijvende schade.

Doe je ding... cry



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 14:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat uiteraard Smile gaan gewoon de opslag in.


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Leo205
405 Gek


Leo
Registratie: 15-8-2005
Berichten: 1486
Woonplaats: Leerbroek (ZH)
Leeftijd: 34

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 23:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gewoon er op zetten Stefan, zolang je de angel eyes maar uitschakelt, die horen alleen op een BMW..


205 1.3 Rallye - 205 1.6 XS

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Di 02 Okt, 2007 23:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
toch wil ik graag een foto zien met angel eyes aan! whistling

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Stephan
405 Maniak


Stephan
Registratie: 27-1-2007
Berichten: 1619
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt, 2007 0:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik ben er ook wel benieuwt naar hoe het er uit gaat zien. Ik vind het wel leuk om een kleine sportiefe aanpassingen. Niet met bumpers en al die andere vleugels en hand vaten.
Zelf had ik een poosje een Mazda MX6 waar ik andere achterlichten in heb gedaan en ik vond het beter staan dan de orginele.
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Ik ben dus wel benieuwt hoe het staat.



Peugeot 405 SRDT Break. Grijs kenteken.
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 14 van 23
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls