De enige juiste plaats voor een 405 liefhebber
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

nieuw

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
peter13378
Nieuw


peter
Registratie: 29-10-2007
Berichten: 13
Woonplaats: warffum
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Ma 03 Dec, 2007 22:01    Onderwerp: nieuw Reageer met quote Add User to Ignore List
hallo,

ik ben peter 29 jaar oud en woon in warffum en ben sinds kort in het bezit van een 405 1.9d uit 1995 en was wel tevreden over de auto tot ik blijkbaar een aquarium had gekocht na iedere regenbui loopt de kofferbak vol met water en stroomt zo door via de achterbank naar binnen met als gevolg dat we geen passagiers mee kunnen nemen omdat die dan op een natte bank komen te zitten en natte voeten krijgen ik heb al het een en ander proberen dicht te kitten zoals de achterlichten maar dat mocht niet baten en nou wou ik naar de afwatering kijken van de tankdop en zag tot mijn grote verbazing dat
er aan de binnenkant goed was huisgehouden met purschuim ik heb all in het lekkage boek gekeken maar kon het kopje purschuim!!! niet vinden hoe kan ik dit probleem het beste aanpakken ik ben nou ten einde raad.

graag advies!!!!!javascript:emoticon('Sad')
Sad

groetenpeter Sad Sad Sad Sad Sad Sad


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Leeuwinnetje
Drive-hard fan


F
Registratie: 7-8-2007
Berichten: 11744

Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 03 Dec, 2007 22:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom hier Peter!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Ma 03 Dec, 2007 22:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
welkom!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
GriffeCTI
405 Verslaafd


Michel
Registratie: 10-3-2006
Berichten: 977
Woonplaats: Hellevoetsluis
Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Ma 03 Dec, 2007 22:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ten eerste ... welkom...

ten tweede.. het is een technische vraag... maar we hebben iets meer info nodig.. bijvoorbeeld.. heb je een dakraam ??. (Fase 1 lekken vaak).

Ik denk dat je is moet kijken naar het rubber van de klep. en sluit je klep netjes ??



www.205cti.nl
Eigenaar van de 205 onderdelenhemel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Ma 03 Dec, 2007 22:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
welkom op de 405 site !

maak eens wat foto's van je 405

pur schuim..
leg eens een schuinwerper in je auto als het donker is, en kijk war je licht naar buiten ziet komen

zijn de deurrubbers niet kapot ? zitten ze wel perfect ?



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls