Winnaar van ‘Das Goldene Lenkrad’ 1987
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

nieuw hier :)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Di 10 Jun, 2008 1:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
schade < dagwaarde, dan krijg je de schade uitgekeerd

schade > dagwaarde, dan krijg je de dagwaarde

Klaarblijkelijk is de dagwaarde van jouw 405 meer dan €410, dus krijg je €410 uitgekeerd. Is de schade echter €5000 bij een dagwaarde van (bijv.) €750 krijg je helaas maar €750.

Gezien de vouw in het dak is het op zeker een total-loss. Nu nog wat mazzel met de dagwaarde.

Maar uiteraard is het belangrijkste dat je er lichamelijk niets aan overhoud Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Stephan
405 Maniak


Stephan
Registratie: 27-1-2007
Berichten: 1619
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Di 10 Jun, 2008 2:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Het klinkt heel mooi maar de expers die gaan er van uit dat een leek er dus helemaal geen verstand van heeft en dan maar een paar honderd euro uitkeren. Heeft me broetje mee gemaakt en me vader die regelde alles maar hij wist net zo veel als die expert en dan nog deden ze moeilijk. Maar dat ligt er idd ook aan welke expert je hebt.


Peugeot 405 SRDT Break. Grijs kenteken.
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Di 10 Jun, 2008 7:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ronald schreef:
schade < dagwaarde, dan krijg je de schade uitgekeerd

schade > dagwaarde, dan krijg je de dagwaarde

Klaarblijkelijk is de dagwaarde van jouw 405 meer dan €410, dus krijg je €410 uitgekeerd. Is de schade echter €5000 bij een dagwaarde van (bijv.) €750 krijg je helaas maar €750.

Gezien de vouw in het dak is het op zeker een total-loss. Nu nog wat mazzel met de dagwaarde.

Maar uiteraard is het belangrijkste dat je er lichamelijk niets aan overhoud Wink




@ Fedor, jouw auto is een paar jaartjes jonger, en dus nog meer waard. Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Di 10 Jun, 2008 21:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nee , ik heb voor diverse auto's al het een en ander geregeld ......

zeer recent nog een 205 Gti , uit 1991 , dagwaarde om en nabij de 750 euro .

schadebedrag uigekeerd : 2250 euro whistling whistling whistling

KAN geregeld worden , maar je moet de expert ook mee hebben , en dwars er tegen in gaan helpt sowieso niet , werkt meestal averechts Wink

het is dus pertinent niet waar dat indien de schade groter is als de dagwaarde , dat je dan alleen dagwaarde uitgekeerd krijgt , getuige mijn voorbeeld hierboven , en er zijn meer voorbeelden Smile



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Di 10 Jun, 2008 23:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dan had ik mn auto bij jou neer moeten zetten.. Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 10 Jun, 2008 23:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Toen de expert (2 man sterk) bij mij langskwam, heb ik uit voorzorg meteen gezegd dat ik een liefhebber van het model ben plus dat ik er zuinig op ben. Misschien dat het geholpen heeft.

Binnen twee minuten waren ze akkoord en zaten ze alweer in hun auto.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Di 10 Jun, 2008 23:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
tja , wie weet .....

wellicht een goed idee voor de volgende die een grote autoschade rijdt , danwel gereden wordt Confused

veel klanten doen dit sowieso .......



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Wo 11 Jun, 2008 17:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Bij jou neerzetten bedoel je?

Of zeggen dat je liefhebber ben?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 12 Jun, 2008 20:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Bij hem neerzetten Razz

Onze posts zijn bijna tegelijk geplaatst Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
secondenlijm
Nieuw


John
Registratie: 27-11-2007
Berichten: 13
Woonplaats: Bergen op Zoom
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Di 17 Jun, 2008 23:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gisteren bij het schadebedrijf geweest en die hadden het over 750,-
Al met al toch 200 meer dan de aanschaf Wink

En intussen staat er, geheel haaks op de vloeiende lijn van de 405 nu een (vergeef me) volvo 740 voor de deur. Vierkant, volumineus en voor mij nu toch iets handiger ivm verbouwing en op handen staande verhuizing.. whistling



Had iemand me dat niet eerder kunnen vertellen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls