Ontworpen door La Garenne en Pininfarina !!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Fab405 --> 405 + 306 + 306 - 405
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 93, 94, 95  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Vr 30 Jan, 2009 13:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Daan schreef:

Leuk ding...
Alleen aan de stand van de kachel te zien had je het zeker koud whistling


daar zijn kachels voor whistling



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique



Laatst aangepast door Nothing Beats a Lion op Do 05 Feb, 2009 13:10, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nick
405 Forum gek


Nick
Registratie: 11-4-2007
Berichten: 724
Woonplaats: Hoofddorp
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 30 Jan, 2009 13:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Slager! Very Happy Jij hebt al zo'n motor.

In pricipe heb ik deze auto voor erbij, lekker knutselen, netjes maken en af en toe uitlenen aan mn broertje als ie zn rijbewijs heeft .
devil

leuk speelgoed Smile wat doe je nu met die 405 die in rijsenhout staat? of is die niet van jou?



Smile Broertje van Fab405

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 30 Jan, 2009 13:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nick schreef:


leuk speelgoed Smile wat doe je nu met die 405 die in rijsenhout staat? of is die niet van jou?


Nee, joh. Die is van Marc.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nick
405 Forum gek


Nick
Registratie: 11-4-2007
Berichten: 724
Woonplaats: Hoofddorp
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 30 Jan, 2009 13:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Nick schreef:


leuk speelgoed Smile wat doe je nu met die 405 die in rijsenhout staat? of is die niet van jou?


Nee, joh. Die is van Marc.


Oké jammer Smile wou dr wel 350 voor geven Smile devil Laughing whistling



Smile Broertje van Fab405

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Vr 30 Jan, 2009 14:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hej grappig wagentje!
Heb je weer wat te doen wat betreft knutselen.. Smile
Wat weegt dat autootje nou? Want met zo'n 2.0 16v lijkt me het een redelijk monster.. Surprised


EH Autoservice schreef:
Jan-Sietze schreef:
Ja hoor! Hij behoort ook alweer tot het 16v eliteclubje...

Hé, Leuk project, sucses er mee! perfect


16 V .....

24V RULES whistling

20V... Cool



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 30 Jan, 2009 19:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
1107kg of zo. Wink

Vandaag een kachelventilator gehaald, doet ie nog niet Confused Grrr... Misschien de schakelaar of zo.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Leo205
405 Gek


Leo
Registratie: 15-8-2005
Berichten: 1486
Woonplaats: Leerbroek (ZH)
Leeftijd: 34

BerichtGeplaatst: Vr 30 Jan, 2009 20:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Heeft zo'n ding een kachelweerstand? Die kan ook kapot zijn..


205 1.3 Rallye - 205 1.6 XS

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 30 Jan, 2009 22:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Jep. Op het Citroën forum zeggen ze dat het vaak daar aan ligt. Hij zit onder de paravaan maar je kunt er ook bij door met je hand in het aanzuigkanaal te graaien Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Viperations
405 Maniak


Joris
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1752
Woonplaats: Woerden
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 02 Feb, 2009 19:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
EH Autoservice schreef:
Jan-Sietze schreef:
Ja hoor! Hij behoort ook alweer tot het 16v eliteclubje...

Hé, Leuk project, sucses er mee! perfect


16 V .....

24V RULES whistling


icon_joy



405 - 199

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Ma 02 Feb, 2009 22:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ja , ik hoor ook bij de 24 kleppers tegenwoordig Cool Cool Cool

oh , en binnenkort één te koop Rolling Eyes



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
katuut
405 Verslaafd


ruud
Registratie: 21-5-2007
Berichten: 994
Woonplaats: Hoogeveen
Leeftijd: 38

BerichtGeplaatst: Do 05 Feb, 2009 9:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:


Ik heb er eventjes 170 km/u mee gereden en ik heb geen gekke geluiden of trillingen opgemerkt. De wegligging is top, lange bochten (afritten) vindt ie lekker Razz

.




passief meesturende achteras, zelfde als 306 en een xsara Razz als je m weet te gebruiken kun je er vies hard mee rijden. druk houden op je gaspedaal is t advies Very Happy

als je een bocht hard in stuurt dan voel je dat ie zich even 'zet' als je dan gaat gassen ga je echt knallen! 1 ding is wel handig: geen gas lossen dan want dat heb je 'enigzins' overstuur



90 trappelende paardjes

auto 1: xsara HDI VTR
auto 2: PUG 205

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 05 Feb, 2009 19:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gister 16" van een vriend (Erik) er onder gezet. Staat erg gaaf! w00t Helemaal icm de spacers op de achterwielen. Vanavond foto's. Nu hoekt ie nog beter de bochten door.

Vanochtend de ZX naar onze leasemaatschappij gebracht voor een nieuwe koppeling. Ze hebben zich er een beetje op verkeken, hij is nu nog niet af.
Razz Gelukkig van te voren een vaste prijs afgesproken. Net even langs geweest om te kijken en twee lampen voor de leen auto (Peugeot 1007 Laughing ) te halen.

Er werd me verteld dat dit een getrokken drukgroep is en dat het gekloot is. Dat komen ze niet zo vaak tegen.

Dus ik heb opgeschept dat Edgar het in 4 uur kan. Dat geloofde ie niet Razz

Het is jammer dat ik met de gare koppeling niet al te ver kon en wilde rijden, anders stond ie in Zierikzee Wink Of niet, want dan had ik geen gare koppeling gehad Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Do 05 Feb, 2009 20:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
dat van die "getrokken" koppeling wist ik .......

heb er vandaag ook nog één mee staan doen Smile

4 uurtjes red ik ook niet in mijn eentje , maar 6 uur gaat wel Wink

als de leasemaatschappij precies geweten had hoe het zit met een getrokken koppeling , was hun prijs ongetwijfeld véél hoger als die van mij geweest whistling



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 05 Feb, 2009 20:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hun (eigen?) software zei in eerste instantie dat er 10 uur voor stond, dus de prijs was erg hoog. Ze geloofden het aantal uren niet en hebben de dealer gebeld, die zei dat er 5 uur voor staat en daar hebben ze de (vaste) prijs op gebasseerd. Uiteindelijk wordt het nog veel meer dan 10 uur Laughing

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 05 Feb, 2009 20:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Lucky bastard! Very Happy

En wat betreft de nieuwe velgen:
Worthless



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 93, 94, 95  Volgende
Pagina 59 van 95
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls