405 Club, door en voor 405 rijders
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

de tweede 405 is aan gekomen in mijn leven

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jan1968
Forumer


jan
Registratie: 28-4-2009
Berichten: 21
Woonplaats: emmercompascuum
Leeftijd: 56

BerichtGeplaatst: Za 27 Jun, 2009 17:06    Onderwerp: de tweede 405 is aan gekomen in mijn leven Reageer met quote Add User to Ignore List
hallo mensen ik ben dus jan ben al op een meeting geweest [meerkerk] heb al kenis mogen maken met club leden heb helaas mijn eerst pug 405 break totaalloss gereden .heb nu een andere pug 405 break helaas niet zo mooi als de eerste wat niet is kan noch komen heb dus van mijn eerst noch alles wat beter is naar de andere over zeten lekker klussen op mijn vrije dagen whistling heb noch een lange weg te gaan


wie met bijde benen op de grond staat komt geen stap voor uit.dus ga ik maar met de 405

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 27 Jun, 2009 18:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hey gecondoleerd Sad

maar ook gefeliciteerd natuurijk met je nieuwe aanwinst Wink

enneee Worthless



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
jan1968
Forumer


jan
Registratie: 28-4-2009
Berichten: 21
Woonplaats: emmercompascuum
Leeftijd: 56

BerichtGeplaatst: Za 27 Jun, 2009 18:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
kijk ff op mijn auto profiel whistling


wie met bijde benen op de grond staat komt geen stap voor uit.dus ga ik maar met de 405

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls