Winnaar Parijs Dakar rally (1989)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

zoek

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Wo 02 Sep, 2009 22:16    Onderwerp: zoek Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo leden ik heb een zware klus in gedachten ik ben op zoek naar de vorige eigenaar van mijn witte peugeot of de 1e eigenaar van mijn auto
(hier een foto => http://rowan224.hyves.nl/fotos/716836858/0/RFss/ )

de auto is gekocht in zevenaar bij nu nog bestaand autobedrijf brandon

Link=> http://brandonzevenaar.web.peugeot.nl/


wie kan mij helpen het is niet nootzakelijk dat de vorige of 1e eigenaar gevonden wordt maar het zal wel leuk zijn

mvg rowan


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 02 Sep, 2009 23:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gefeliciteerd! Je hebt 1 van de 83.242 in Nederland verkochte 405's w00t

Sucses bij je zoektocht Very Happy



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 02 Sep, 2009 23:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Een zichtbaar kenteken zou wel makkelijk zijn Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Do 03 Sep, 2009 1:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
mijn kenteken = dj-pv-99


Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 03 Sep, 2009 10:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de reden waarom je de vorige eigenaar wil terug vinden Smile


405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Do 03 Sep, 2009 10:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
mijn auto is niet zoals de andere ph1'tjes want een vriend van me heeft ook een ph1 maar de mijne is wel 2x zo snel en ik zal dan aan de vorige eigenaar willen vragen of hij/zij er wat motorisch aan veranderd hebben. We hebben het uitgeprobeerd op de autobahn maar ik liet mijn vriend wel mooi achtermij met zijn 405'je dus ik zal de vorige eigenaar willen zoeken om het te vragen of de uto motorisch is veranderd


Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Do 03 Sep, 2009 10:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wat is 2 keer zo snel? Reed je ineens 250 km/h of kon je wat harder optrekken? Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Vive la France
405 Maniak


John
Registratie: 6-7-2009
Berichten: 1615
Woonplaats: Drenthe direkt an der Landesgrenze
Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Do 03 Sep, 2009 10:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Aangezien jij een 1.6 hebt, heeft hij misschien een 1.4? frown


Click to view full-size and click again for resized imageXM break 2.0 16V

Laatst aangepast door Vive la France , in totaal 235 keer bewerkt
Op de weg terug..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Vr 04 Sep, 2009 0:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nee hij heeft ook een 1.6l i en ik was/ben kwa snelheid ook sneller


Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 04 Sep, 2009 7:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Misschien is de 405 van je maatje een beetje gaar aan het worden en de jouwe is gewoon gezond? Rolling Eyes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 04 Sep, 2009 7:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ga er maar van uit dat een 1,6 gewoon standaard is ......

kan mij niet voorstellen dat iemand daar iets aan gaat aanpassen .

wellicht loopt die van jou gewoon goed , en de andere niet Smile



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 04 Sep, 2009 7:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Very Happy Zelfde

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Vr 04 Sep, 2009 9:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
dat zal ook nog kunnen dat zijn blok gewoon gaar=
en EH Autoservice waarom zou niemand wat aan het blok veranderen??? als er motor tuning voor bestaat. Niet dat ik er geld voor heb om de auto motorisch te tunen



Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 04 Sep, 2009 9:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is , of dat niemand het doet Wink

ik zeg alleen dat het onwaarschinlijk is ....

als je sneller wilt , neem je een andere 405 met grotere motor , of je hangt een grotere motor er in ( zoals FAB405 ) , maar een 1,6 gaan tunen is gewoon zeer onwaarschijnlijk whistling

de 2 andere opties zijn bovendien gewoon simpelweg goedkoper Smile

en is het wel een 1,6 ?

Razer heeft 1,6 op kenteken , maar is een 1,8 , Fab405 is ook een 1,6 op kenteken , maar is een 2,0 .
EH Tiepmiep is een 205 1,6 op kenteken , maar is een 1,9 Gti Rolling Eyes

waar baseer je op dat je een standaard 1,6 hebt , als deze dan daadwerkelijk "2 keer zo snel" is Question



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Vr 04 Sep, 2009 15:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik weet ook wel dat het niet onmogelijk is dat je de motor tuned alleen ik heb niet veel geld over om de motor te tunen ik standaard vindt ik hem al vlot genoeg


Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls