Peugeot 405 - Un Talent Fou!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Even Voorstellen
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 10 Dec, 2009 20:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Raylen schreef:
Het is misschien ook wel leuk als er van de 406 club weinig aanmelding blijven (onder de 10 auto's) om met de 405 club iets te combineren.

Ja weet ik... Smile



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Raylen
Nieuw


Raymond
Registratie: 6-12-2009
Berichten: 10

Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 10 Dec, 2009 23:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Raylen schreef:
Het is misschien ook wel leuk als er van de 406 club weinig aanmelding blijven (onder de 10 auto's) om met de 405 club iets te combineren.

Ja weet ik...

snap niet echt wat je bedoelt? blushing


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 11 Dec, 2009 6:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nou; dat je eerst bij de 406 Coupé club een mooie grote meeting probeert op te zetten,
maar als dat niet lukt (opkomst minder dan 10 Coupé's) dan mag de 405 club ook meedoen...


Er staat me nog iets bij dat we eerder een gezamelijke meeting zouden organiseren,
maar de Coupé club had nogal wat 'voorwaarden'.
En aangezien bij de 405 club alles welkom is met RDW kentekenplaten, is die meeting toen gecanceld.


Maar even vooropgesteld:
Ik ben voor een leuke en gezellige meeting!
maar wens geen '2e keuze' te zijn... Wink


Groet,
Jan-Sietze



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 11 Dec, 2009 10:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
We zullen de "na-meeting" die hier bij mij plaats zal vinden in goede banen geleiden , zodat het een onvergetelijke meeting wordt w00t


Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Raylen
Nieuw


Raymond
Registratie: 6-12-2009
Berichten: 10

Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Vr 11 Dec, 2009 19:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
@Jan-Sietze

Van een eerdere meeting weet ik niks af is door andere mensen geregeld/georganiseerd.

Ik ben een forumlid van de 406 club die op eigen initatief een meeting gaat opzetten.

Ik heb eerder een meeting georganiseerd voor de 406 club in Zeeland.
Wat een leuke meeting is geworden.

Ik liep al met het idee om een 2e meeting te organiseren, ben daarvoor bezig om te kijken of er bij de 406 club genoeg animo voor is.
als ik daar 30 aanmeldingen krijg en hier ook nog 10/20 dan is het al een stuk ingewikkelder aan het worden om het te organiseren.
en om te voorkomen dat het boven mijn pet gaat kijk ik eerst hoeveel er van de 406 mee willen.

Ik wil/zou het leuk vinden om rond de 20/25 auto's te zitten, maar om voor 2 clubs met veel aanmeldingen 1 meeting te organiseren zou ik er dan wel hulp bij willen.

mvg

Raylen


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Vr 11 Dec, 2009 21:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hmmm,.. goed argument.
Wellicht kun je hier hulp inschakelen van de evenementen commissie, waarschijnlijk dat één of meerdere van hun jou kunnen ondersteunen. Smile



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 12 Dec, 2009 1:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik ben wel eens bij een 406 coupé meeting geweest. Het waren best geschikte gasten Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Za 12 Dec, 2009 1:18    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zou volgens mij een keer kijken toen ik nog 406 reed, maar was toen verhinderd.
Na de tijd was er niet echt meer een meeting bij mij in de buurt.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 12 Dec, 2009 9:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat was diezelfde keer, ja Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Raylen
Nieuw


Raymond
Registratie: 6-12-2009
Berichten: 10

Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Za 12 Dec, 2009 19:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mocht ik er hulp bij krijgen dan kunnen we misschien die ene meeting in de vergeteilheid brengen.

Wie zou ik hier direct kunnen benaderen voor hulp bij een gecombineerde meeting?

mvg

Raylen


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Zo 13 Dec, 2009 1:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Evenementencommissie hier , maar als je mij gaat mailen komt het ook goed ....
Mijn vrouw is bestuurslid hier EN lid evenementencommissie , EN zeer ervaren in het organiseren van meetings Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Raylen
Nieuw


Raymond
Registratie: 6-12-2009
Berichten: 10

Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Zo 13 Dec, 2009 17:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
de foto's

de 405

http://img31.imageshack.us/i/dsc00012zz.jpg/

de 406 sedan

http://img27.imageshack.us/g/picture014zx.jpg/

en de 406 Coupé
(carbon middenconsole is helemaal zelf uitgesneden uit 1 rol, dus niet van auto trader)

http://img697.imageshack.us/g/29886874.jpg/


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vive la France
405 Maniak


John
Registratie: 6-7-2009
Berichten: 1615
Woonplaats: Drenthe direkt an der Landesgrenze
Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Zo 13 Dec, 2009 17:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Leuk watertje bij de 405 Smile


Click to view full-size and click again for resized imageXM break 2.0 16V

Laatst aangepast door Vive la France , in totaal 235 keer bewerkt
Op de weg terug..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Raylen
Nieuw


Raymond
Registratie: 6-12-2009
Berichten: 10

Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Di 15 Dec, 2009 23:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
dank, nog effe en je zou hier kunnen schaatsen Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls