Peugeot 405 echt een 'design klassieker'.©
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

405 1.8 Automaat 1993

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Peufreak
Forumer


Marcel
Registratie: 14-2-2010
Berichten: 27
Woonplaats: St. Jacobiparochie
Leeftijd: 53

BerichtGeplaatst: Ma 15 Feb, 2010 0:17    Onderwerp: 405 1.8 Automaat 1993 Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik ben sinds vandaag geregistreerd dus zal ik me ook maar even voorstellen. Ik rijd inmiddels al 15 jaar Peugeot en dat was dan altijd in een snelle 205. Mijn eerste was een XS, de tweede een 1.9 GTI 130, de derde een echte 1.3 Rallye, de vierde een 205 1.9 CTI en nu een 306 Cabrio Roland Garros. Deze auto's heb ik altijd als hobby erbij gehad en de Cabrio nog steeds. Mijn vriendin heeft inmiddels ook al haar vijfde Peu. 1x een 205 1.1, daarna 2x een 205 diesel, daarna een 206 1.6 en nu heeft ze een 206 1.6 Roland Garros met werkelijk alle opties, een hele mooie auto. Tot voor kort had ik als dagelijkse auto een Mondeo MK1 2.5 V6 en sinds een week heb ik nu dus een 405. Ik had eerder een 405 Break gehad voor hele korte tijd en dat was een auto waar nooit iets aan mankeerde dus de keuze was niet zo moeilijk. Dit keer gaat het om een diepgroen metallic 1.8 automaat sedan. De auto is van de eerste eigenaar en heeft in 17 jaar aantoonbaar maar 103.000 km gelopen. Ik was na een proefrit meteen verkocht. De combinatie 405 en automaat is een hele goede, heerlijk relaxed en comfortabel autorijden. Dit is de eerste auto waarin ik echt kan onthaasten Cool . Ik probeer met de tijd even wat foto's te posten.

Groeten Marcel



Doet u mij maar Frans comfortabel!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Ma 15 Feb, 2010 8:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom hier!

Mooi he, dat groen whistling Cool



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 15 Feb, 2010 12:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Leuke geschiedenis.

Welkom en ik zou inderdaad maar opschieten met die foto's Razz



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls