Zakenauto van het jaar 1988
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

gisteren in hoofddorp...

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Robin
405 Forum gek


Robin
Registratie: 9-5-2006
Berichten: 534
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 45

BerichtGeplaatst: Di 02 Mrt, 2010 20:48    Onderwerp: gisteren in hoofddorp... Reageer met quote Add User to Ignore List
Gisteren in Hoofddorp-Noord een veel geziene 405 hier op het forum.... dubbel geparkeerd met een aanhanger erachter... whistling

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Di 02 Mrt, 2010 20:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Groen met bananenspiegels? whistling


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 02 Mrt, 2010 20:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Fab weer zeker? whistling


"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Robin
405 Forum gek


Robin
Registratie: 9-5-2006
Berichten: 534
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 45

BerichtGeplaatst: Di 02 Mrt, 2010 21:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Easterboy schreef:
Groen met bananenspiegels? whistling


ja idd bananenspiegels Laughing


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Di 02 Mrt, 2010 21:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Heldere achterlichten????

Die arme jongen is toch niet aan het klussen om voor het eerst sinds lange tijd te gaan verhuizen Rolling Eyes Razz Laughing



Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Robin
405 Forum gek


Robin
Registratie: 9-5-2006
Berichten: 534
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 45

BerichtGeplaatst: Di 02 Mrt, 2010 21:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
heldere achterlichten heb ik niet op gelet ,maar het was idd FAB ,volgens mij voor z'n nieuwe huis.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 02 Mrt, 2010 21:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
lijkt me sterk, volgens mij zit ie nu in Rijssenhout Laughing


"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 07 Mrt, 2010 20:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Klopt! Dat is inderdaad voor m'n nieuwe huis Smile Zat er een Dura Vermeer aanhanger achter? Ik heb maandag een ouwe wasmachine en koelkast afgevoerd. En een kuub of 6 bouw/sloopafval die ik in de container van m'n werk heb gepleurd Razz

Had maar even aangebeld, het is het hoekhuis, nummer 46.

Ben je hier vaker in de buurt?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Robin
405 Forum gek


Robin
Registratie: 9-5-2006
Berichten: 534
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 45

BerichtGeplaatst: Do 11 Mrt, 2010 19:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik kom zowat dagelijks bij je door de straat.
Ik werk nu in Hoofddorp en rijd een groot gedeelte van de dag door Hoofddorp eo.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 11 Mrt, 2010 20:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dezelfde combi staat nu weer voor de deur. Zo weer even wat troep weg gooien. Net m'n garagebox uitgemest, zo de achtertuin whistling

Waar werk je?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Robin
405 Forum gek


Robin
Registratie: 9-5-2006
Berichten: 534
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 45

BerichtGeplaatst: Do 11 Mrt, 2010 21:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik werk sinds twee weken bij Brezan Automaterialen ,alwaar ik onderdelen bezorg en verkoop in de winkel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls