Je voelt je lekkerder in een 405
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Voorstellen: breakdiesel96
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 09 Jan, 2008 23:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Bedankt voor de tip....

Morgen maar eens bij mijn 405 checken Wink



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Do 10 Jan, 2008 11:45    Onderwerp: Re: Reageer met quote
De break diesel geen last van. Evenmin met de andere problemen die je opnoemt trouwens. Enige waar ik me in kan vinden is de koplampafstelling, die doet bij mij niets meer van de 1e op de andere dag en het lampje van de asbak doet niet meer mee. That's all!! whistling

Naar boven
breakdiesel96
Nieuw


eje
Registratie: 18-8-2007
Berichten: 19
Woonplaats: Hengelo

BerichtGeplaatst: Vr 11 Jan, 2008 21:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Quote:
Enige waar ik me in kan vinden is de koplampafstelling, die doet bij mij niets meer van de 1e op de andere dag


Binnenkort doet ie het vanzelf weer, let maar op. Confused


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 18 Apr, 2008 17:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote
En die roestvorming bij de portiervangers, gewoon zorgen dat die plek het hele jaar door dik in het vet staat. Dat wat vet is houd het water weg Wink Ik word dus zelf ook nooit nat Laughing

Naar boven
breakdiesel96
Nieuw


eje
Registratie: 18-8-2007
Berichten: 19
Woonplaats: Hengelo

BerichtGeplaatst: Vr 18 Apr, 2008 19:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Heb sinds kort een probleempje.

De wielophanging voor klappert en bonkt als ik over KLEINE oneffenheden in de weg rijd.

Ik heb het laten controleren, volgens de garage is alles 100% zonder speling Confused en dus in orde....

Wieowie geeft mij dé tip zodat ik weer comfortabel kan toeren w00t

groeten, éjé


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 18 Apr, 2008 20:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Straks naar EH toe, voorwielophanging revisie whistling Toplagers ook nagekeken boven in je spadbord?? Alle bussen en rubbers van je ophanging? Is een bekend euvel bij de 405 dat de ophanging en aandrijflijn niet de allerbeste in z'n soort is Wink

Naar boven
William
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 18 Apr, 2008 23:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Heeje buurtgenoot, welkom bij ons.
Goede binnenkomer met zóveel informatie en foto's! w00t


Naar boven
PUG-POWER
405 Verslaafd


Michel
Registratie: 1-8-2007
Berichten: 767
Woonplaats: Enschede
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Di 22 Apr, 2008 17:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
breakdiesel96 schreef:
Heb sinds kort een probleempje.

De wielophanging voor klappert en bonkt als ik over KLEINE oneffenheden in de weg rijd.

Ik heb het laten controleren, volgens de garage is alles 100% zonder speling Confused en dus in orde....

Wieowie geeft mij dé tip zodat ik weer comfortabel kan toeren w00t

groeten, éjé


Dit probleem had ik ook met mijn 405, na de stabilisatorstang-rubbers en draagarm rubbers te hebben vervangen is het geluid/geklapper weg.

Ik heb nu alleen nog een wiellager rechts voor kapot.


Grtz
Michel



Peugeot 307 SW HDi-110 2002
Peugeot 306 Cabrio 2.0 1995

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
breakdiesel96
Nieuw


eje
Registratie: 18-8-2007
Berichten: 19
Woonplaats: Hengelo

BerichtGeplaatst: Zo 21 Mrt, 2010 20:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
SCHOP topic!!

Deze 405 Break Diesel wordt over 6 weken geeuthanaseerd vanwege 1000 euro slooppremie...
Helaas het is niet anders. Ik schaam mij diep.blushing

Slechts 238.000km. gereden, goede staat, rijdt nog super. Aleen geen cent meer waard.

RIP... wave2


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Zo 21 Mrt, 2010 20:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
op het moment niet inderdaad...een tijdje geleden was een 305 ook geen drol waard, en moet je nou eens kijken wat ze er voor durven vragen af en toe


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 21 Mrt, 2010 20:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zonde, die sloop regeling is echt een hell voor jonge classiekers, op het engelse MI16 forum stond ook al dat er 2 gesloopt werden voor die regel. alleen krijgen zij dan wel wat meer.


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls