405: Rijden is begrijpen !
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Ik gespot, op de A-9.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Do 12 Aug, 2010 7:22    Onderwerp: Ik gespot, op de A-9. Reageer met quote Add User to Ignore List
Gisteravond ben ik onderweg naar huis, komende vanaf Amsterdam over de A-9. Achter mij opeens een groene 206 die maar om mij heen bleeft hangen. Achter me, voor me, naast me, schuin achter me en maar blijven hangen Shocked
Bij Alkmaar moesten we wachten voor de leegwaterbrug. Hij stond er al op de midden baan, ik passeer hem op de meest linker baan en meteen draait hij weer achter me en stapt uit en komt op me toe lopen.
Afijn, ik maak me gordel voor de zekerheid alvast los, gekken genoeg op deze wereld devil
Komt hij naast me staan, wauw man, wat een mooie wagen. Ik zat hem de hele tijd te bekijken op de A-9 en heb foto's gemaakt (dat had ik dan weer even gemist). Very Happy
Ik zeg: tjah, voor een bijna 16 jarig oudje mag hij er best zijn, maar helaas gaat hij weg, hij is verkocht. Sad
Hij weer: 16 jaar? Zolang werk ik al bij Peugeot, maar ik heb nooit zo'n mooie en aparte 405 Break gezien. Daarom nam ik ook foto's, me collega's geloven het niet als ik de auto zo omschrijf. Cool
Op dat moment begon de brug te zakken (jammer, dit soort gesprekken mag ik wel). Wink
Hij nog net voor het instappen: Ik heb je kenteken, kom je met de auto wel eens bij Nefkens?
Ik weer: Ja, soms voor onderdelen etc, hoezo? Shocked
Hij: Ik achterhaal je wel in het klantenbestand, ik doe eerdaags ook een bod op je auto. w00t
Goed jongen, kom maar Razz

Toch leuk zoiets Cool horen van een man die al 16 jaar bij Peugeot werkt, dat het werk wat in deze Break gestopt heb, ook bij "kenners" gewaardeerd word. Wink



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 12 Aug, 2010 8:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Idd leuk, toch maar niet verkopen? Very Happy


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Do 12 Aug, 2010 10:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Na ja, ik heb in deze auto natuurlijk veel meer werk en tijd zitten als enige andere auto die ik hiervoor gereden heb. Toch ook deels aangestoken door wat je op "ons" forum leest en ziet, het werkt best aanstekelijk. Rolling Eyes
Ondanks dat het me echt een beetje pijn doet dattie weg gaat ben ik al sinds jaar en dag zo ontzettend gek op de 406, dat daarmee toch ook wel weer een droomwens in vervulling gaat.
Maar ik weet zeker, de 405 blijft een apart plekkie houden na zoveel jaar plezier blushing
met de 405, deze en mijn vorige, heb ik tot nu toe mijn allerbeste en plezierigste auto ervaring gehad. Wink



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 12 Aug, 2010 17:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Leuk verhaal Smile

Ik herken het. Volgens mij was ik zelfs (een van) de eerste hier die z'n 405 ging verbouwen: lederen interieur, Mi16 bumpers, enz. pimp

In principe blijft de mijne totdat ie uit elkaar valt. Of ik moet tegen een wel heel mooie aanbieding aanlopen maar dat zie ik dan wel weer Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Do 12 Aug, 2010 17:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja, jij bent de aanstichter geweest devil Razz


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 12 Aug, 2010 17:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Vr 13 Aug, 2010 7:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja lekker, die lach heeft me klauwen met geld gekost, druiloor Laughing


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Vr 13 Aug, 2010 12:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
en spijt dat je ervan hebt.....


405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Vr 13 Aug, 2010 13:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Rolling Eyes


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls