Ongekend Talent...
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

kijken????

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jimmy
Nieuw


jimmy
Registratie: 2-4-2011
Berichten: 4

Leeftijd: 34

BerichtGeplaatst: Do 14 Apr, 2011 10:21    Onderwerp: kijken???? Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo peugeot rijders,

Ik ben john en door toedoen door me vrouw ben ik me aan het verdiepen in de peugeot 405 omdat ze nu in de derde break rijdt.
Toffe auto en komt naast mijn vw t3 op plek één. Very Happy


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jimmy
Nieuw


jimmy
Registratie: 2-4-2011
Berichten: 4

Leeftijd: 34

BerichtGeplaatst: Do 14 Apr, 2011 10:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Even iets meer,

De eerste break heeft mijn vrouw met een vriendin ooit uit gezocht ,deze heeft het één jaar uit gehouden tot de distributie riem brak ondanks dat aantoonbaar de riem net was vernieuwd.
Ben toen op zoek gegaan naar een ander blok en vond deze in een auto die zo goed als compleet was.
Deze zou alleen nog gebruikt worden op koningingendag voor de race.
Gelukkig ging dit niet door en heh toen maar wat onderdelen overgezet zodat hij apk gekeurd kon worden.
Helaas heeft mijn vrouw ooit een kleine schade aan de rechter kant van voor na achter erin gereden en heb ik ook een nieuwe koppakking ,en dist vernieuwd maar voor de rest rijdt het perfect.
nu maar een andere break ,het oog wil toch ook wat.
en mijn leeftijd is bijna een halve eeuw.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 14 Apr, 2011 11:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Doet ze goed Very Happy

Veel succes met de break Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls