405 MI16 - La griffe du Lion
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Wie is De Belg
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 59

BerichtGeplaatst: Do 12 Aug, 2010 11:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Is je auto van onderen nog wel helemaal goed en roestvrij? De Marea's die ik bekeek waren allemaal zo slecht, en ze staan natuurlijk op hetzelfde platform Wink
Weet niet uit welk jaar de jouwe is, maar ik weet via dat zelfde forum, dat alle Marea's, Bravo's en Brava's een fout hebben vanuit de fabriek. Fiat heeft een lasnaad niet goed afgedekt tussen carrosorie en bodemplaar waardoor deze van binnenuit gaat doorroesten. Erg vaak is dit een reden vanafkeur geweest bij deze modellen. Ik meen dat de modellen tot aan 2000 er last van hadden, daarna is het opgelost door Fiat.
Zegt niets over jouwe hoor, maar een gewaarschuwd mens Wink

Ik zat achter deze aan: http://link.marktplaats.nl/363061870

En achter deze: http://link.marktplaats.nl/342413361
maar ze wilde niet genoeg zakken, of ik ben te zuinig, dat kan ook devil
Toch maar een 406 aangeschaft. Wink

Maar, die Fiats vind ik een schitterende smoel hebben, lekker sportief en die 2.0 vijfpitter klinkt echt subliem Cool



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
De Belg
405 Liefhebber!


Nick
Registratie: 24-12-2009
Berichten: 58
Woonplaats: Lommel
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Do 12 Aug, 2010 14:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik heb lichte corossie aan de onderkant, (nog) geen bezwaar bij de keuring, die marea heb ik ook bestudeerd en ik zat er heerlijk in maar ze hadden of te veel kilometers of ze waren in slechte staat aan de buitenkant, wat ik intussen over m'n 16 pitter kan zeggen is dat ie heel lekker klinkt van binnen en buiten whistling en dat ie heel vlot optrekt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 59

BerichtGeplaatst: Do 12 Aug, 2010 17:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zelfde euvel liep ik tegenaan met Marea's. Allemaal hoge km, of inderdaad erg veel deuken etc.


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
De Belg
405 Liefhebber!


Nick
Registratie: 24-12-2009
Berichten: 58
Woonplaats: Lommel
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Do 19 Aug, 2010 20:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik ben bij 3 verschillende fiat's gaan kijken en toen heb ik deze gevonden, ondertussen heb ik de kofferbak fatsoenlijk ingericht,
dit is er gebruikt:
2x Pioneer TS-1702i 170W
2x blaupunkt ?? 170W
1x Pioneer TS-W25?? 400W
1x CAR-line SQ-700

dit is em dan, wat vinden jullie?
Click to view full-size and click again for resized image

ik ga em niet bekleden omdat ik die houtkleur wel wat vindt en omdat
ik m'n best gedaan heb om em zo glad mogelijk te krijgen, ik ben hier een dag en een nacht aan bezig geweest.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Do 19 Aug, 2010 20:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
De Belg schreef:
......ondertussen heb ik de kofferbak fatsoenlijk ingericht...........
wat vinden jullie?


Ik vind het niet echt fatsoenlijk...lekker handig als je eens boodschappen gaat doen of weekendje weg wil. Nou ja, who needs bagage als je muziek hebt Laughing



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
De Belg
405 Liefhebber!


Nick
Registratie: 24-12-2009
Berichten: 58
Woonplaats: Lommel
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Do 19 Aug, 2010 20:45    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
wat is er niet goed aan?

de bagage kan op de achterbank, ik ben er vandaag nog 500 kilo papier mee weg gaan brengen.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Do 19 Aug, 2010 21:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik zou het niet doen...en je vraagt onze mening, dus die krijg je dan Razz
Bagage op de achterbank....en als je met 4 mensen op pad wil ?



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Do 19 Aug, 2010 21:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wat ik niet helemaal snap zijn die speakers...
Horen die niet gewoon in je hoedenplank te zitten. Of beter nog, in de deuren Rolling Eyes



Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
De Belg
405 Liefhebber!


Nick
Registratie: 24-12-2009
Berichten: 58
Woonplaats: Lommel
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Do 19 Aug, 2010 21:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik zou niet naar de mening vragen als ik hem niet zou willen, idd als ik 4 mensen en bagage wil meenemen gaat dat niet, maar als ik op vakantie ga is dat meestal met 2 auto's en de 2de auto is een opel vivaro l2h1 dubbel cabine, dus daar kan alle bagage in, er zitten ook speakers in de hoedenplank, maar die eronder zijn voor goed geluid als de kofferbak openstaat, ik zorg nogal eens voor sfeermuziek met m'n auto dus dan is een beetje klank en niet alleen bas een must. er zitten al speakers in de deuren en dat zijn standaard 5x7 speakers van 100W en er zitten leuke tweeters in het dashboard, ik heb geen achterdeuren dus ik kan er ook geen speakers insteken.

hier zie je dat er speakers in de plank zelf zitten.
Click to view full-size and click again for resized image


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
De Belg
405 Liefhebber!


Nick
Registratie: 24-12-2009
Berichten: 58
Woonplaats: Lommel
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Wo 28 Dec, 2011 20:57    Onderwerp: terug van weggeweest Reageer met quote Add User to Ignore List
hallo allemaal,

De Belg is back maar wel zonder 405. Om op te frissen
dit was m'n 405 voor ik em verkocht met een kapotte koppeling en een gat in de uitlaat
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

dit was de fiat die eind augustus de geest gaf met een kapotte motor
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

en dit is de nieuwe pug welke vers af fabriek komt
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

de specs, een 1.6HDi van 92pk en 68kw.
de opties, airco, boordcomputer en knaller van stereo die deze keer goed is afgewerkt. place you're comments

ik hoop vooral weer meetings mee te doen voor de sfeer.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 28 Dec, 2011 21:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
mooi w00t

veel plezier ermee,en je blijft gewoon welkom hier Wink



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Wo 28 Dec, 2011 21:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nice,in alle opzichten maagdelijk Very Happy

92 pk en 68kw Razz ....



Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls