Zakenauto van het jaar 1988
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

The Dutch Texan

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Justice
Een en al 405


Cees
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 2604
Woonplaats: Plano, TX
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 23 Jun, 2013 7:29    Onderwerp: The Dutch Texan Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik lurk nog steeds rond, eens een 405 fanaat altijd een 405 fanaat. De laatste keer dat ik een Peugeot (een 505) heb gezien is alweer een jaar geleden. De tijd gaat snel.

Ik denk dat de meeste hier wel weten dat ik inmiddels een dochter heb. Maar, ik kan jullie nu melden dat vrouwlief al bijna 7 maanden in verwachting is van onze zoon! Het perfecte gezinnetje.

Ik heb de 2005 Mustang GT nog steeds, en die gaat niet meer weg. De vrouw rijdt een 2012 focus, en voor familieritten / woon werk heb ik een 2007 Grand Marquis op de kop getikt een klein jaar terug. De mustang wordt getuned over een aantal jaar, dus die rij ik een kleine 30km per week nu.

Ik ben sinds kort gaan "CarVloggen". Praten over onderwerpen terwijl ik aan het autorijden ben, met een camera op m'n harses. Ik heb er ook een facebook pagina voor aangemaakt:

https://www.facebook.com/TheDutchTexan

Gooi er een "like" tegenaan als je ook op facebook zit! Het youtube kanaal met de filmpjes is hier te vinden:

https://www.youtube.com/user/TheDutchTexan

Ik ben bezig met het editen van een CarVlog waar ik over mijn auto historie in Nederland praat. Natuurlijk praat ik het meest over de 405. Ik mis em nog steeds. Als je ook youtube hebt volg m'n kanaal dan even, dan blijf je altijd bij als ik wat nieuws post! De film met het 405 gepraat zal wel over een dag of zo online komen. De leukste zijn natuurlijk de mustang filmpjes. Ik trap het gas soms wat dieper in! Natuurlijk zeur ik over het overige verkeer, en kan zelf niks verkeerd doen. Zoals dat altijd is nietwaar? Het is in het Engels, dus als je wilt weten hoe ik me verstaanbaar maak (en hoe het verkeer eruit ziet) in de USA... vooral kijken!

Groet uit het warme Texas, en tot hoors!



JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Tiepmiep
Moderator


Daniella
Registratie: 10-10-2006
Berichten: 2226
Woonplaats: Zierikzee
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Di 25 Jun, 2013 20:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb er een like tegenaan gegooid Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Every day, should be a happy day

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
EH Tiepmiep
Moderator


Daniella
Registratie: 10-10-2006
Berichten: 2226
Woonplaats: Zierikzee
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Di 25 Jun, 2013 20:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Trouwens gefeliciteerd met de zwangerschap!!!


Every day, should be a happy day

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Justice
Een en al 405


Cees
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 2604
Woonplaats: Plano, TX
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 25 Jun, 2013 21:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Thanks! En Thanks!

Ik ben er super blij mee. Ik zal de nieuwe hobby wel even aan de zijlijn moeten leggen voor de eerste paar weken nadat m'n zoon is geboren. Ik kan dan niet meer uren achter de PC zitten editen. (Misschien heb ik mazzel en slaapt hij net zo goed als mijn dochter, dan kan het wel).



JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Justice
Een en al 405


Cees
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 2604
Woonplaats: Plano, TX
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 25 Jun, 2013 21:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
En natuurlijk even de link naar de CarVlog waar ik over de 405 praat, de video is up!

https://www.youtube.com/watch?v=5pekz3rz0mM



JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Di 25 Jun, 2013 23:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik lik niet, maar moet zeggen dat jouw accent erg vermackelijk is Smile
De texas drawl zit er al een beetje in! Je zou bijna niet zeggen dat je
een kaaskop bent Razz

p.s. Het is Peugeot en niet Puusjooh Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 26 Jun, 2013 14:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Cees, heb je nog steeds dezelfde cowboy hoed? Very Happy Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Justice
Een en al 405


Cees
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 2604
Woonplaats: Plano, TX
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 27 Jun, 2013 9:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Yup, maar ik draag em niet echt meer. Ik heb een lederen gekregen toen ik vertrok uit Nederland, en die zit nu vaker op mijn kop.

En een nieuwe vid staat er alweer op. Tint op de auto! En gemakshalve maar uitgestapt en een rondje rond de wagen gelopen om hem te showen!



JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls