Zakenauto van het jaar 1988
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

kees le mans
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Wo 12 Jan, 2011 22:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Surprised zozo lange dag het was een cursus over hybride verbindingen
met een toets
morgen praktijk achterscherm van een bmw vervangen ben benieuwt
wel lekker eten Wink



M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
BertP
405 Gek


Bert
Registratie: 9-11-2006
Berichten: 1474
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 56

BerichtGeplaatst: Do 13 Jan, 2011 0:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mijn break moet ook nog een ander linker achterscherm hebben. Inclusief een stukje van de dorpel whistling Sad . Roest is al te ver om het huidige plaatwerk nog te kunnen herstellen, dus daar zal ander metaal voor terug moeten komen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Do 13 Jan, 2011 22:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nou het scherm zit er op hoor , en zonder te lassen
best mooi zon hybride verbinding!!
alleen lijmen en een pons nagel maar het zit muur vast Surprised



M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Vr 21 Jan, 2011 23:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
jaaaaaaaaaa weer twee certificaaten Shocked


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Ma 24 Jan, 2011 23:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
morgen moet mijn colega op curssus ben benieuwt hoe hij het er van af brengt whistling


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Zo 18 Sep, 2011 19:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hoi allemaal ik zal maar weer eens een ub date maken

vorige week verjaardag van mijn jongste dochter geviert is al weer 5 jaar w00t de outste is inmiddels 7 jaar en staat zich er nu lekker mee te bemoeien (nouuuuww nou) krijg ik naar mijn hoofd wand ze leest mee.
vorig jaar een groote verbouwing gehad heel de beneden verdieping onder handen genomen nieuwe keuken vloer opgehoogt met vloerverwarming en tegels van 60 bij 60 ing hal en toilet , muuren opnieuw gestuct en behangen weer een hele verbetering

met de 405 heb ik wijnig tot niets gedaan behalve een keer gewassen en een stukije gereden !!!! Surprised

ik werk nog steeds in de auto schade en hebben veel werk werken voor 3 volkswagen dealers en 1 skoda,seat dealer en dan nog al het particuliere werk
ik tot nu toe nog geen caravan aan geraakt en ik denk dat het ook niet gebeurt maar ja zeg nooit nooit

ik heb mijn boot ook nog steeds maar die wil ik het liefst uit het water hebben van het jaar voor groot onderhoud maar dan moet ik weer een kraanwagen huuren want mijn schoonvader doet het niet meer en het mag geloof ik ook niet meer dus gaat er weer wat van het hobby bugyet af

nou ja tot de volgende groeten kees Wink



M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308



Laatst aangepast door kees le mans op Vr 14 Nov, 2014 23:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Za 24 Sep, 2011 21:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
vandaag voor het eerst een nieuwe pc aangeschaft ik wordt helemaal gek w00t


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Do 01 Dec, 2011 22:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
echt geweldig die nieuwe pc na 3weeken al het moederboord kapot 4 weeken weg geweest en nu doet hij het nog niet want alles moet er weer op gezet woorden !! Confused


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 01 Dec, 2011 22:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je zegt zelf al dat je van je nieuwe pc helemaal gek word.....en toen deed hij het nog Razz


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Zo 04 Dec, 2011 21:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hahahah ik heb wel een goede 2e hands gekocht koste minder dan een nieuwe hardeschijf voor mijn oude rommel Wink


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Za 23 Mrt, 2013 20:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
2 weken geleden met mijn 405 gereden hij moest wel even wennen banden spanning nagekeken en even uitgelaten op de snel weg we hebben echt veel plezier gehad Surprised


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Zo 24 Mrt, 2013 12:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Is ' ie nou eigenlijk al gekeurd?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Zo 24 Mrt, 2013 13:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nee sorry wie weet Wink


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308



Laatst aangepast door kees le mans op Vr 14 Nov, 2014 23:31, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jun, 2013 22:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
w00t het is echtwaar hij rijd Wink


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jun, 2013 22:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Worthless


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Pagina 16 van 16
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls