405 MI16 - La griffe du Lion
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Even voorstellen: JanOrca.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JanOrca
Nieuw


Jan
Registratie: 1-4-2009
Berichten: 3
Woonplaats: Wormerveer
Leeftijd: 79

BerichtGeplaatst: Wo 01 Apr, 2009 10:50    Onderwerp: Even voorstellen: JanOrca. Reageer met quote Add User to Ignore List
Volgende maand 65 jaar, dan ook al 5 jaar VUT achter de rug (geluk gehad !).
Mijn hele leven al gesleuteld aan auto's en motoren.
Diverse Peugeot's gehad, van 604 tot 205. Verder in de familie nog een paar echte Peugeot fanaten.
Nu in bezit van divers vervoer, waaronder een 4x4 uit 1990, een Mercedes oldtimer, motorscooter en natuurlijk Peugeot, 205 en sinds kort een 405 Break GRE 1.8 van maart 1994. Feitelijk gekocht om een armlastig nichtje met een grote familie uit de brand te helpen.
Maar hij moet natuurlijk eerst "perfect" zijn, dwz indien nodig nieuwe remschijven/remblokken, wiellagers, etc.
Helaas is tussen moment van aankoop/aanbetaling en definitieve koop een koplamp gesneuveld, er zit een soort Morette koplampkit op (4 losse lampen), en dat wist ik toen nog niet, maar die lampen zijn niet te vinden !
Dus misschien moet ik de originele armaturen weer inbouwen.
Auto rijdt verder fantasties !



205 + 405 GRE Break sleutelaar

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 01 Apr, 2009 11:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom!

Morettes op een break, ik ben benieuwt naar de foto's.
Die dingen zijn wel redelijk uniek, ik weet dat ze bij de 205 lampen van bmw's pakken.

Normale koplampen zijn er altijd wel te vinden, ik heb er zelf ook nog een aantal liggen.



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
JanOrca
Nieuw


Jan
Registratie: 1-4-2009
Berichten: 3
Woonplaats: Wormerveer
Leeftijd: 79

BerichtGeplaatst: Wo 01 Apr, 2009 11:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik moet nog uitzoeken hoe ik foto's toevoeg (heb wel gelezen hoe het moet).
Het staat trouwens wel goed, 4 losse koplampen op een 405.
Op Marktplaats heb ik eergisteren een zoek-advertentie gezet, als je zoekt met 'Morette 405' zul je hem vinden, met een foto.
Ik heb al 1 reactie, dus hopelijk heb ik geluk.
Op een aantal oudere types BMW's zitten inderdaad soortgelijke lampen, Hella's, 145 mm,
maar de Cibié's SC van Morette schijnen veel beter te zijn (en dus ook 2x zo duur !)



205 + 405 GRE Break sleutelaar

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 01 Apr, 2009 11:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Foto's kan je toevoegen in je auto profiel zodra ej die aanmaakt Smile

http://www.peugeot405club.nl/profiel.php



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
k-pax
405 Gek


k
Registratie: 15-9-2007
Berichten: 1211


BerichtGeplaatst: Wo 01 Apr, 2009 14:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom hier! Mocht je geen Morette's kunnen vinden, dan zou ik zeker even contact opnemen met btbw. Originele koplampen zijn toch wel zo mooi, vind die morette's eigenlijk niet goed bij een 405 passen. En originele zijn er *zat* te vinden Smile


Ex SRi 2.0 '94, GL '90, 2x SRi '91, 605 sv3.0 '90 - en nu een NS trajectkaart Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls