De enige juiste plaats voor een 405 liefhebber
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Martijn met zijn Break"Ukkie"
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 37, 38, 39  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 08 Jun, 2009 12:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik hoop van niet Matthijs405 Smile

Wat we gisteravond hadden...
Het regende zachtjes op de snelweg Drachten - Groningen toen de ruitenwisser die recht voor de bestuurder zit kuren kreeg.
Eerst bleef hij hangen midden op het ruit waarna hij begon te wapperen en plotseling achterover van het vooruit af waaide. Hij ruste op het arm van de buitenspiegel (bestuurderskant). Dus ik van de snelweg af (we zagen daardoor wel een hertje met 3 kleintjes (lief! Wink) en op parkeerplats even kijken. De ruitenwisser zat los op de draaias, en natuurlijk hadden we geen steeksleutel nummer 12 in de auto liggen. Dus heb ik hem maar weer op zijn plaats gezet en ben verder gereden. Maar ja je wilt natuurlijk wel goed zicht houden dus toch maar de wisser aan. Weer hetzelfde natuurlijk. Bij een tankstation gestopt om te vragen nar gereedschap, hadden ze niet.... Suf... Wisser weer op zijn plek gezet en maar weer doorgereden, op de invoeg strookweer even wissen (we reden 60 km/h) en gelukkig deed ie dat wel. De rest van de rit de wisser niet meer gebruikt.
Veilig en wel thuisgekomen, zicht was nog goed te doen gelukkig. Meteen maar even vastgedraait Very Happy



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 08 Jun, 2009 12:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat soort dingetjes kunnen lullig zijn op zo'n moment.

Bij mijn vorige 405 is ooit de wisser van de passagierskant er gewoon mee gestopt tijdens een zware regenbui.
Was blij dat degene voor mn neus het gewoon deed.
Nu snap ik gelijk waarom het motortje onder degene voor de bestuurder zit, de koppeling met de andere was afgebroken.



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 08 Jun, 2009 18:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ai, dat is mazzel hebben.

Las vorige week een wijze spreuk: "Don't drive faster then your angel can fly."



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Ma 08 Jun, 2009 18:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Een tijdje geleden heb ik een net gemonteerde nep-flatblade van Action in de Schipholtunnel verloren, die vloog over het dak van de ZX Very Happy

Troep. Op de 405 zit Valeo flatblades. Als je die eenmaal hebt geprobeerd, dan wil je niks anders meer. Uiteraard leverbaar door Edgar Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 08 Jun, 2009 19:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Martijnvdw schreef:
ai, dat is mazzel hebben.

Las vorige week een wijze spreuk: "Don't drive faster then your angel can fly."


Dat moet dan zijn Guardian Angelm niet zomaar angel Very Happy



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 08 Jun, 2009 19:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Een tijdje geleden heb ik een net gemonteerde nep-flatblade van Action in de Schipholtunnel verloren, die vloog over het dak van de ZX Very Happy

Troep. Op de 405 zit Valeo flatblades. Als je die eenmaal hebt geprobeerd, dan wil je niks anders meer. Uiteraard leverbaar door Edgar Wink


Wat is er dan zo bijzonder aan?



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Ma 08 Jun, 2009 19:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wissen beter, strepen niet, piepen niet, gaan veel langer mee (ik heb ze meer dan 3 jaar op de 405, da's 3 x 33.000km), blijven op het raam tijdens hoge rijsnelheid icm met regen.

Click to view full-size and click again for resized image


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
rutgerwi
405 Gek


rutger
Registratie: 18-1-2006
Berichten: 1067

Leeftijd: 124

BerichtGeplaatst: Di 09 Jun, 2009 22:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ja het is een optie om ze bij EH weg te halen.

maar ik denk dat Autosport-tepper ze ook wel heeft


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 11 Jun, 2009 18:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
euhm zit dat hier in Groningen?


405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
rutgerwi
405 Gek


rutger
Registratie: 18-1-2006
Berichten: 1067

Leeftijd: 124

BerichtGeplaatst: Do 11 Jun, 2009 19:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ja dat zit in groningen maar het is net wie er achter de balie staat

maar in leek zit ook een automatrialen groodhandel
daar doen ze nooit moeilijk over een pasje en die heeft ze vast ook. (en is niet duur)


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 15 Jun, 2009 20:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja dat is ASD-automaterialen. ik heb daar mijn einddemper ook vandaan. Weliswaar het filiaal in Dokkum. Dus het pasje heb ik ook Smile

Oh gister mijn pr verbroken, 726 kilometer gereden op 56 liter benzine, dat is 1 op een dikke 12. Al heb ik ook wel eens 1 op 13 gehaald maar de tank toen niet leeg gereden zoals gister het geval was Smile



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
rutgerwi
405 Gek


rutger
Registratie: 18-1-2006
Berichten: 1067

Leeftijd: 124

BerichtGeplaatst: Ma 15 Jun, 2009 21:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ja ik ge enkels naar ASD ik heb een keer het pasje moeten laten zien.

maar ik ga ook wel naar Tepper.

726km is knap met een 1.6 dat haalde ik nooid met mijn grx-airline 600km en hij was leeg.

en met me SRI nog niet geprobeerd.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Di 16 Jun, 2009 20:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Bedoel je autosport Tepper op de Jeverweg 12, 9723 JE GRONINGEN?
Is die kwa prijs en kwaliteit betrouwbaar?

En ik zoek eigenlijk ook een sloopbedrijf om zo wat onderdelen te kunnen scoren, heb je hier ook ervaring mee?



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
rutgerwi
405 Gek


rutger
Registratie: 18-1-2006
Berichten: 1067

Leeftijd: 124

BerichtGeplaatst: Di 16 Jun, 2009 21:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
sloop bedrijf waar ik zelf altijd heen ga is Knapper
gideonweg 1/7 dat is de alle laatste van de 3 met een rode loods hij is niet duur

ik heb er vorige week nog een orginele middenarmsteun voor gehaald voor voor in de auto €7.50 en dat is niet duur.

er staat op dit moment nog een vol leer het is geen breek maar als je nog mooie voorstoelen zoekt

tepper is wel een groodhandel en ze zijn wel lastiger als ASD maar het voodeel is dat ze bijna alles op vooraad hebben


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Di 16 Jun, 2009 22:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Okee, dankjewel!
Oh en nog een vraagje. Heb of weet jij een goede/betrouwbare garage? Ik wil zoveel mogelijk zelf doen voor zover het lukt, maar ja dat zal niet bij alles zijn en ooit moet ie weer voor een beurt/pk.



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 37, 38, 39  Volgende
Pagina 4 van 39
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls