Onze Peugeot 405 club garage, EH Autoservice !
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

405 gr 1.6 gr etoille gekocht

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jannuis
Nieuw


jan
Registratie: 13-6-2009
Berichten: 7
Woonplaats: Hoevelaken
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Za 13 Jun, 2009 10:16    Onderwerp: 405 gr 1.6 gr etoille gekocht Reageer met quote Add User to Ignore List
Deze week voor mijn vrouw een 405 gekocht, ze rijdt nu nog met mijn Xanta break maar die heb ik over 2 weken zelf weer elke dag nodig, ik zocht dus een leuk ander fransoosje voor haar en niet zoals de heren handelaren veronderstellen een "klein autotje"maar een fatsoenlijke voor leuke prijs, en zie daar ik heb wat gevonden na veel zoeken kwam ik in Barneveld een plaatje van een 405 tegen 198 op de teller met onderhouds boekjes en rekeningen ed erbij apk tot 2010 das ook wel lekker. Ik heb ermee gereden en voelt goed aan kon um voor die 495 euro niet laten staan kan um pas volgende week ophalen want de verkoper wil um eerst nog een beurt geven voordat ie naar mijn vrouw gaat distributie vervangen bij 187000 km. Iemand die mij kan vertellen hoe ik hier foto's kan bijvoegen.

greets Jan

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

en gelukt



een dag niet in me fransoos is een verloren dag



Laatst aangepast door jannuis op Za 13 Jun, 2009 12:21, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 13 Jun, 2009 11:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom hier Smile

Een goede keus voor een 2e auto. Als ie technisch goed blijkt dan lijkt het me een goede aankoop.

Voor foto's: ik gebruik www.imageshack.us

Veel plezier met de 405 Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Za 13 Jun, 2009 12:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Grijs, een frisse kleur. Smile
Auto ziet er goed uit op de foto.

Welkom op het forum en veel lees- en postplezier. Very Happy



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
jannuis
Nieuw


jan
Registratie: 13-6-2009
Berichten: 7
Woonplaats: Hoevelaken
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Za 13 Jun, 2009 13:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ziet er in het echt ook goed uit is van gepentioneerde man geweest vrouw van garage houder rijd er nu in. Dus is geen troep ik laat me vrouw niet in een wrak rijden. Alleen moet er wel nieuwe speakers en zo inbouwen de radio cassette gaat eruit heb hier nog nieuwe jvc radio/cd/mp3/ipot en weet ik veel meer liggen zou in mijn xantia komen maar helaas dan werkt me stuurbediening niet dus dan maar de 405 in


een dag niet in me fransoos is een verloren dag

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 13 Jun, 2009 14:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zie je, foto's plaatsen is een makkie Smile

Wel die lelijke sticker van de achterkant halen, hè?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Wo 17 Jun, 2009 16:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Voor de stuurbediening heb je mooie verloopkabels Wink Zoek maar eens op ebay op Citroen en JVC. Voor zo'n 30 euro Wink


:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls