Bekijk/upload hier de meeting foto's
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

kees le mans
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Zo 11 Nov, 2007 0:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik heb even alle antwoorden door gelezen dat is toch wel heel gaaf het is al een verslag opzich ook al ben ik nu weer 2 jaar ouder een dochter rijker vader armer 405 nog steeds niet klaar en volgens mijn eerste berichten zou mijn auto al lang klaar zijn hahaha maar er is natuurlijk ook zat gebeurt Sad Smile Surprised

met rosanne gaat alles een stuk beter ze loopt en kan nu eindelijk haar eigen gang gaan ook al bemoeit isabel zich overal mee ze duwt gewoon terug getlost eet en drinkt heel goed beter dan haar zus gaap
met ons gaat het ook goed we doen regelmatig aankopen via marktplaats Very Happy bank en andere salontafel wat mensen al niet weg doen ik kan weer jaaren vooruit Wink ik heb er denk een neus voor!!

maandag word ons huis aan de buiten kant opgeknapt gevelreinigen en voegen,dat was ook echt nodig dan staan we er weer mooi bij voor 2008
zo ik ben weer een beetje bij gepraat en hopelijk tot snel
Wink Wink
groeten kees



M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Wo 21 Mei, 2008 13:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
vandaag word isabel onze oudste dochter al weer 4 jaar happybday en zijn wij alweer 6 jaar getrouwd Wave
405 is nog niet klaar maar schiet wel op met de jongste rosanne gaat alles ook nu goed al vind ze in bad gaan nog niet alles buiten in het zwem badje vind ze wel leuk dus wat maakt het uit mijn moeder gaat volgende maand verhuizen het huis werd toch wel een beetje groot zo alleen
zo nu gaat ik een gebakje eeten Wink



M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
PUG-POWER
405 Verslaafd


Michel
Registratie: 1-8-2007
Berichten: 767
Woonplaats: Enschede
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 21 Mei, 2008 14:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gefeliciteerd met de Kleine Smile


Peugeot 307 SW HDi-110 2002
Peugeot 306 Cabrio 2.0 1995

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
William
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 21 Mei, 2008 17:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Gefeliciteerd met Isabel! happybday
Mijn dochter is óók 4... Smile


Naar boven
Dirk
Een en al 405


Dirk
Registratie: 19-1-2008
Berichten: 2540
Woonplaats: Gemert
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 21 Mei, 2008 17:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Proficiat met de kleine Very Happy


It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 22 Mei, 2008 13:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gefeliciteerd met de kleine! Very Happy


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Do 22 Mei, 2008 19:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
dank jullie wel Smile
het is nu wel lekker rustig thuis Rolling Eyes tot dat ze weer thuis is dan daarna is het 3keer zo erg Crying or Very sad
gaat wel weer over



M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Do 26 Feb, 2009 22:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Surprised zo zo ik loop weer een beetje achter zie ik ik zal binnen kort weer update Smile maar ik ga morgen eerst een lang weekend met de fam naar de kampervennen of zo iets lekker niets doen , nou ja beetje zwemmen met de meiden en spelletjes doen en zo .dat is weer eens wat anders dan werken enzo Wink


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Do 26 Feb, 2009 22:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ps helaas wel met de 206 blushing


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 26 Feb, 2009 23:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Foei Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Ma 02 Mrt, 2009 18:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
zo weer lekker terug Smile morgen weer werken Sad maar het was erg gezellig en daar gaat het om Wink


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Do 05 Mrt, 2009 21:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ìk kreeg van de week mijn foto boek binnen ziet er goed uit Smile Wink


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Za 14 Mrt, 2009 17:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik heb gisteren een t-shirt gemaakt met de le mans er op ik ben benieuwt heeft iemand hier ervaring mee?? het is bij vistaprint Wink


M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
kees le mans
405 Gek


kees
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 1316
Woonplaats: Westland

BerichtGeplaatst: Ma 16 Mrt, 2009 21:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Surprised jongens ik stop er mee Surprised

ik ga in de in de caravan's Shocked ik ben al druk aan de studie en we zien wel heeft iemand hier ervaring mee Wink



M.V.G Kees
ex Le Mans nu 308

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Di 17 Mrt, 2009 0:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je stopt met wat? Surprised


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 13 van 16
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls