Je voelt je lekkerder in een 405
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

even voorstellen. UPDATE fotos
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dimakiro
405 Liefhebber!


Dimitri
Registratie: 31-7-2009
Berichten: 67

Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Vr 31 Jul, 2009 16:33    Onderwerp: even voorstellen. UPDATE fotos Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo allemaal,

Bij deze zal ik me dan even voorstellen. Mijn naam is Dimitri samen met mijn vriendin wonen we in Hazerswoude. We hebben 2 kids en 2 grote honden vandaar dus ook de keuze voor deze auto. Het is .......................... jawel hooor w00t een 405 1.8 glx station airline van 96 met oa. airco,electrische ramen, trekhaak en natuurlijk stuurbekrachting. de kleur is groen. Vandaag even proef wezen rijden en moet toch zeggen het is weer als vanouds het was kieze tussen slopel astra station of deze fijne peug. Reden waarom we deze hebben genomen is gewoon de ruimte die we nodig hadden en natuurlijk het comfort. Dat is het eigelijk, vind het trouwens wel heeel leuke dat er speciaal voor de 405 een forum is erg leuk. Gelijk ook even een vraag misschien een rare maar weet iemand welke stuurwielen er van peugeot ook in een 405 passen????

Groet Dimitri




Laatst aangepast door Dimakiro op Za 22 Aug, 2009 21:55, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Vr 31 Jul, 2009 18:46    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom! Je heb een mooi exemplaar te pakken als ik het zo lees Wink

Voeg snel wat foto`s toe want:

Worthless



Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 31 Jul, 2009 19:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom Smile

Stuurwielen uit een 205, 106 en 605 passen zeker. Maar natuurlijk ook uit ander uitvoeringen van de 405, zoals een stuur met airbag zoals ik heb.

Click to view full-size and click again for resized image


Die zijn op het eind van de levensloop van de 405 geleverd. De jouwe is er zo eentje. Wat voor stuurwiel heb je nu?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Dimakiro
405 Liefhebber!


Dimitri
Registratie: 31-7-2009
Berichten: 67

Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Vr 31 Jul, 2009 21:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
@ Jeffrey. Fotos komen volgende week ik heb de auto nog niet Crying or Very sad De auto moet nog gekeurd worden en er moest een relai vervangen worden.

@ Fab405.
Er zit nu een gewoon standaard stuur in. Lukt ff zo gauw niet om een foto te vinden. http://link.marktplaats.nl/262723345 Kwam wel deze tegen op MP maar weet dus niet of die past.


Groet Dimi[/img]


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Vr 31 Jul, 2009 23:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hi en welkom!

Kijk wel even uit met dat stuur! Er staat zonder airbag...
Wees wel zeker dat je ondanks het ontbreken van de airbag wel het middenstuk meekrijgt van het stuur..
Anders heb je er nog weinig aan.. Very Happy



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Dimakiro
405 Liefhebber!


Dimitri
Registratie: 31-7-2009
Berichten: 67

Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Vr 31 Jul, 2009 23:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hey Nigel,

uiteraard kijk ik daar wel voor uit en anders ga ik gewoon op zoek naar een stuur uit een 205 gti of een mi16.


Mvgr.
Dmi



405 BREAK GLX 1.8 AIR-LINE

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 01 Aug, 2009 1:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
die sturen ook prima hoor whistling


"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 01 Aug, 2009 10:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dimakiro schreef:
http://link.marktplaats.nl/262723345 Kwam wel deze tegen op MP maar weet dus niet of die past.




"Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
Lederen stuur zonder airbag Peugeot 407 "


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Dimakiro
405 Liefhebber!


Dimitri
Registratie: 31-7-2009
Berichten: 67

Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Za 01 Aug, 2009 13:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
He das nou jammer Sad gaan we rustig verder zoeken


405 BREAK GLX 1.8 AIR-LINE

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 02 Aug, 2009 13:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Aap schreef:
die sturen ook prima hoor whistling


Maar daarmee heb je wel minder grip op de weg dan met een airbagstuur..



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 02 Aug, 2009 13:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ligt dat niet meer aan de banden denk je?? Very Happy


"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 02 Aug, 2009 13:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
welnèèh... Very Happy


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Ma 03 Aug, 2009 9:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
HUH?

En welkom!



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Dimakiro
405 Liefhebber!


Dimitri
Registratie: 31-7-2009
Berichten: 67

Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Za 22 Aug, 2009 21:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hierbij de fotos. Duurt ff maar dan heb je ook wat Rolling Eyes Rolling Eyes
Click to view full-size and click again for resized image
Een paar schoonheidsfoutjes heeft hij wel maar ja je kan niet alles hebben Smile Smile
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Dit is dus ons peugie. Rijd super goed en bevalt prima Very Happy Very Happy Very Happy

Mvgr
Dimitri



405 BREAK GLX 1.8 AIR-LINE



Laatst aangepast door Dimakiro op Zo 23 Aug, 2009 11:27, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Za 22 Aug, 2009 22:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooie velgen! Staan goed onder die break thumbup


Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls