405 MI16 - La griffe du Lion
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Frazzy
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 12 Aug, 2009 21:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
605... Das gewoon een 405 welke gevoerd is met pokon.. Very Happy
Heb je een linkje?
Ik ben wel benieuwd naar de auto. Smile



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 12 Aug, 2009 22:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Frazzy schreef:
115k is de NAP gecontroleerde stand. Hij is van een liefhebber die hem helemaal aan het vertroetelen wat tot hij de ziektewet in moest.

Ik zie het morgenochtend en dan laat ik het zeker weten


Dat is natuurlijk wel een goede optie dan!



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 11:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Is de 605 ook in break eigenlijk?

edit:
net ff wiki bekeken en hij is alleen als 4 deurs saloon/sedan



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Frazzy
Forumer


Frans
Registratie: 7-8-2009
Berichten: 30

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 13:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
De auto is de mijne. De buitenkant is zitten 2 beschadigingen op en er moeten wat kleine dingen gebeuren. Het is een droom om mee te rijden. Wat een bak. Vanavond ophalen en zogauw ik hem heb gewassen en buiten de boel mooi heb gemaakt dan zullen hier zeker foto's verschijnen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Frazzy
Forumer


Frans
Registratie: 7-8-2009
Berichten: 30

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 13:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Waar in nederland is er eigenlijk een peugeot demontage bedrijf die veel voorraad heeft en netjes met de prijzen is?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 13:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
http://www.devosautodemontage.nl/


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 15:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Bah, ook al zo ver weg (voor mij)


405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 15:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja wie gaat dan ook in het noordeb wonen...

Er is altijd tnt post, maar ja, je kan ook google op demontage bij jou in de buurt



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 15:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
haha, ja niet echt mijn keuze geweest, ben geforceerd...
Heb ik gezocht nog geen resultaat gevonden Smile

Even op de website gekeken, een nieuw C5 in de poeier... Dat is balen... (mooie auto trouwens) en geen oudere oudes.



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Frazzy
Forumer


Frans
Registratie: 7-8-2009
Berichten: 30

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 15:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb nu contact met Bart Ebben. Aardige man die fijn meedenkt.

Het grootste probleem wat ik bij de auto heb is het aanpassen van het contact aan de (orginele) deursleutel.
Het lijkt te gaan lukken en dat voor 100 euro minder dan bij de dealer.

Er zitten wat probleempjes aan maar uiteindelijk was het kiezen tussen eentje die 248.000 had gereden, raar aanvoelde maar optisch perfect was. Of eentje die wat kleine (vooral optische) mankementjes heeft maar met 115.000 op de teller en lopen als een zonnetje. Oh ja, deze heeft ook een automaat achter die 2.0 turbo. Wat is dat genieten zeg Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 16:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je kan ook kijken naar de sloop in Nagele of in Borculo...

Of je zoekt zelf een 605 op een gewone sloop op, en je sloopt daar de sloten uit... Zoveel werk is dat niet Smile



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
k-pax
405 Gek


k
Registratie: 15-9-2007
Berichten: 1211


BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 16:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Tijvoort in Goirle.


Ex SRi 2.0 '94, GL '90, 2x SRi '91, 605 sv3.0 '90 - en nu een NS trajectkaart Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 19:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Sloperij van Dam
Adres: Oldeberkoperweg 56A Oudehorne / Oldeberkoop.
Daar staan redelijk wat 405jes, ik heb daar best wel wat onderdelen vandaan gehaald voor mijn 405's.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Frazzy
Forumer


Frans
Registratie: 7-8-2009
Berichten: 30

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 19:45    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
staan er ook 605 "jes" ?


Peugeot 605 ST 2.0 Turbo Automaat

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 13 Aug, 2009 22:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Oef,... Lastig te zeggen..
Heb er wel eens één gezien, maar ruim aanbod 605's hebben ze niet echt.
Maar dat hebben weinig demontagebedrijven gezien 605's ook een stuk schaarser zijn dan 405.
Eertijds zag je om elke hoek van de straat wel een 405, dus zijn er ook genoeg sloopauto's en onderdelen te vinden.
Helaas zie je steeds minder vaak een 405 rijden. Sad



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls