Winnaar Rally van Tunesië (1988)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Amsterdam-Dakar rally
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Wo 26 Aug, 2009 16:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
En vanuit Rotterdam is het ook geen wereldafstand naar EH Autoservice Smile

Kijk trouwens ook eens naar die grijs kenteken auto's. Kosten meestal de kop niet, en zijn uiteraard niet voorzien van veel luxe, maar dan kan er ook weinig aan stuk gaan.



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Met de 405 naar Afrika
405 Liefhebber!


Benjamin
Registratie: 25-8-2009
Berichten: 70
Woonplaats: Rotterdam, Parel aan de Maas
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 26 Aug, 2009 17:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Heb deze op het oog. Staat al wel een hele tijd op marktplaats, dus weet niet of dat een goed teken is. http://link.marktplaats.nl/269457576 Helaas zonder dakrails.

Gisteren stond er nog een op commercial op marktplaats, maar die is vandaag verdwenen.



Click to view full-size and click again for resized image
********** Check out WWW.TEAMSTUURLOOS.NL ! 2 man, 1 405, 7000 kilometer. *********

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Wo 26 Aug, 2009 17:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zaleo schreef:
Edgar kent wel veel mensen "in het wereltje".

Hij is een top monteur voor een heel eerlijke prijs! Edgar is alleen niet zo'n bier drinker, haha.

Bel hem eventjes 0187645199.



Dank voor het compliment w00t

Maar bellen is beter naar : 0111 411429 .......

Anders krijg je niemand aan de lijn Wink



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
RodoNet
405 Maniak


Robert
Registratie: 5-8-2008
Berichten: 1771
Woonplaats: Schaarsbergen
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Wo 26 Aug, 2009 22:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zou een 1.9 TD niet een betere keuze zijn dan de 1.9D? Zelf heb ik een 1.9D en het houdt niet over, qua vermogen. En aangezien je naar Afrika wel wat spullen moet meenemen zou die 20 pk en 60 nM koppel wel van pas komen...


Fiat Ducato 3.0 CNG Rolstoelbus - zakelijk
Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 26 Aug, 2009 22:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zou kiezen voor zo simpel mogelijk, dan kan er ook minder kapot, dus geen TD Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Met de 405 naar Afrika
405 Liefhebber!


Benjamin
Registratie: 25-8-2009
Berichten: 70
Woonplaats: Rotterdam, Parel aan de Maas
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 26 Aug, 2009 22:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat is ook ons idee. Turbo is misschien kwetsbaar. En snelheid is niet het belangrijkste, betrouwbaarheid wel.

Call me stupid, maar ehm, als de turbo kapot gaat, rij je dan gewoon zonder verder? Of is gelijk je motor 'onbruikbaar'.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 27 Aug, 2009 9:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zaleo schreef:
Edgar kent wel veel mensen "in het wereltje".

Hij is een top monteur voor een heel eerlijke prijs! Edgar is alleen niet zo'n bier drinker, haha.

Bel hem eventjes 0187645199.


0111411429 is beter denk ik whistling



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 27 Aug, 2009 9:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Euhm... dat plaatste edgar zelf ook al


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 27 Aug, 2009 14:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zonder turbo verder rijden is geen optie, aangezien je dieselpomp afgesteld is op het inspuiten van diesel op de turbodruk. Valt de turbodruk weg spuit hij veel te veel diesel in... De dieselpomp kan wel iets corrigeren, maar dat is maar marginaal. Geen optie dus Smile

Als je een beetje leert rijden met een 1.9D is dat ook een beest van een auto Smile Ik heb er vele duizenden kilometers afgelegd met een zware tandemasser (meer dan een ton iig) erachter, en dat ging zeer goed Wink



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Met de 405 naar Afrika
405 Liefhebber!


Benjamin
Registratie: 25-8-2009
Berichten: 70
Woonplaats: Rotterdam, Parel aan de Maas
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 27 Aug, 2009 18:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nou, die gasten in Utrecht vertrouw ik niet helemaal. We mogen de auto niet naar een handige klusser proefrijden zodat hij er nog even naar kan kijken, we mochten wel iemand meenemen. Op de vraag of de auto nog 7000 km naar Afrika haalde, was het antwoord dat hij de 12.000 ook nog wel haalde. Nou, dat geeft vertrouwen! Er ging gelijk €150 van de prijs af, dus voor €300 mag'ie mee. Ik heb er geen goed gevoel bij.

Maar dan, een belletje naar Brabant auto's. http://www.autotrack.nl/owa_di.....e_lijst=RL staat voor €750, maar mogen we voor €499 kopen. Past precies binnen het budget en de wagen ziet er op de foto's netjes uit. Motorisch goed volgens de verkopert. Morgen gaan we even kijken.

We hebben allebei nog nooit een auto gekocht en hebben er dan ook weinig (technisch) verstand van. Is het gebruikelijk dat ze niet toestaan er een andere garagist naar te laten kijken? Of moet het gewoon kunnen dat we morgen bijvoorbeeld naar, ik noem maar wat, Zierikzee rijden voordat we hem eventueel kopen?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Vr 28 Aug, 2009 9:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Voor die kleine 500 euro mag je ook weinig verwachten.
De moeite en mogelijke problemen als ze de auto meegeven
wegen absoluut niet op tegen de winst die ze er op maken.

Wel staat deze auto al sinds februari op naam en als dat op naam van dat bedrijf is rijst de vraag waarom zo lang en niet
verkocht. Of het is een lijk of ze hebben hem net te koop gezet,
of hij is terug gekomen etc. etc. Gewoon iemand zoeken met verstand van zaken en die meenemen is de beste optie.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Met de 405 naar Afrika
405 Liefhebber!


Benjamin
Registratie: 25-8-2009
Berichten: 70
Woonplaats: Rotterdam, Parel aan de Maas
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 28 Aug, 2009 11:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
We proberen een monteur via marktplaats te vinden. We kennen zelf niemand die we mee kunnen nemen.

Verder hebben we de lijst van deze site uitgeprint. Die kunnen we in ieder geval doornemen.

Verder zei de garagist dat de auto anders toch naar Afrika gaat en een handelaar hem voor €550 meeneemt. En dat laatste klonk eerder sympathiek dan dreigend.

De auto heeft trouwens geen apk nu. Wel een voorwaarde voor het kopen lijkt me.



Click to view full-size and click again for resized image
********** Check out WWW.TEAMSTUURLOOS.NL ! 2 man, 1 405, 7000 kilometer. *********

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Vr 28 Aug, 2009 11:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Apk zegt niets in het kader van de plannen. Apk zegt dat hij hier op
de weg mag rijden maar niet dat hij dat 500 meter of 5 km vol zal
houden dus staar je daar niet blind op. Als de algehele staat van de
auto en motor goed is en er een paar dingen voor die apk moeten
gebeuren kunnen die net zo goed meegenomen worden in het totaal-
pakket wat er nog gesleuteld gaat worden. Ik neem toch aan dat je
niet het idee hebt hem te laten keuren en hop naar Afrika te rijden.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Vr 28 Aug, 2009 11:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoe dan ook, als je zelf, zo te lezen, niet bar veel verstand
van autotechniek hebt en al voor de aankoop aangewezen
bent op een, nog te zoeken monteur, vraag ik me af of dit
plan wel een kans van slagen heeft. Reken er op dat je zo
nu en dan de handen zwart gaat maken en van te voren een
redelijke kennis op zal moeten doen van de auto.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Vr 28 Aug, 2009 13:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nja,... wat dat betreft is de 405 een goede auto...
Zelfs ik kan er (bijna) aan sleutelen.. Very Happy



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 2 van 12
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls