Ontworpen door La Garenne en Pininfarina !!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Martijn meets Daflover en Easterboy

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 29 Okt, 2009 12:15    Onderwerp: Martijn meets Daflover en Easterboy Reageer met quote Add User to Ignore List
Daflover belde, "ik ben vanavond in Heerenveen. Moet ik de boel meenemen?"
Smile Ik was verrast. Ik vertelde hem dat het alleen om de voorstoelen ging omdat de bank niet in een break past.

Dus gisteravond even de auto uitgelaten voor een 120 km retour.

Op de plek des onheils aangekomen stonden 2 figuren in het donker te praten. Toen ik langzaam voorbij reed om geen argwaan te wekken zag de brede man mij al en zwaaide. "Ah goed volk dus.", dacht ik.
Ik draaide de auto en zette de lichamen in het licht van de auto. "Oh dat zijn Daflover een Paasjongen." Zei ik tegen mijn vriendin die voor de gezelligheid mee was.

Dus weer twee mensen ontmoet van de club. Een rondje gedaan om onze break en we hebben een uurtje lopen ouwehoeren over (hoe kan het ook anders) 405 en (helaas) vol Mr. Green vo Wink.
Toen mijn vriendin wel weer naar huis wilde hebben we de stoelen, die er in het donker goed uitzagen, ingeladen en zijn weer aan het ouwehoeren geraakt. "projectje sus, tunen zo, skirts over, Mi16 fase 1, icon_blahblah icon_blahblah icon_blahblah "
Ohja, we zouden weer naar huis. Smile

Achterbank en deurpanelen worden voor mij nog even bewaard. (of waren die durpanelen ph1? Weet het even niet meer).
Kan mijn vriendin misschien nog wel wat mee als objectdesignster Smile

Heren bedankt voor de gezelligheid en de stoelen, we zien elkaar wel weer eens.

Nee geen foto's. Deze praktijken kunnen het daglicht niet verdragen.



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Do 29 Okt, 2009 12:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Martijn, jij moet op een podium gaan staan joh Surprised

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing



Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Vive la France
405 Maniak


John
Registratie: 6-7-2009
Berichten: 1615
Woonplaats: Drenthe direkt an der Landesgrenze
Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Do 29 Okt, 2009 12:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hah, leuk geschreven!

En nu die stoelen er nog in.... Wink



Click to view full-size and click again for resized imageXM break 2.0 16V

Laatst aangepast door Vive la France , in totaal 235 keer bewerkt
Op de weg terug..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 29 Okt, 2009 14:13    Onderwerp: Re: Martijn meets Daflover en Easterboy Reageer met quote Add User to Ignore List
Martijnvdw schreef:
Toen ik langzaam voorbij reed om geen argwaan te wekken zag de brede man mij al en zwaaide.

Er niet van uitgaande dat het over mij gaat, naast breed vergeet je diep.. Laughing
Het was inderdaad gezellig ondanks de kou buiten. Smile



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 29 Okt, 2009 14:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nou vooruit, toch een foto.
Click to view full-size and click again for resized image

En bedankt voor de complimentjes Smile

De stoel is wel luxer, in hoogte verstelbaar en een rugsteun.
En ik dnek niet dat het erg is als de stoelen niet echt matchen met de rest van het interieur...
Stoel verwisselen moet niet moeilijk zijn toch? boutjes los, stoel eruit, stoel erin boutjes vast?

Oh mijn vriendin maakt stoelen van stoel onderdelen en boetseerd een epoxie hars eromheen als verbindend element.
Haar website: www.jetskedegroot.com
Dus misschien kan ze er zoiezo nog iets leuks mee Smile



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Vive la France
405 Maniak


John
Registratie: 6-7-2009
Berichten: 1615
Woonplaats: Drenthe direkt an der Landesgrenze
Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Do 29 Okt, 2009 14:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat opvouwbare stoeltje is wel heel grappig Smile

Al overwogen om er een octrooi op aan te vragen? Of mee te doen met het beste idee van Nederland?....

Alhoewel ik niet dat hij mij zal houden.. Laughing Confused



Click to view full-size and click again for resized imageXM break 2.0 16V

Laatst aangepast door Vive la France , in totaal 235 keer bewerkt
Op de weg terug..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls