Winnaar Rally van Tunesië (1988)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Bram stelt zich voor met zijn 405 GRe Vert Sorrento

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bram
Forumer


Bram
Registratie: 19-7-2006
Berichten: 36
Woonplaats: Duiven
Leeftijd: 59

BerichtGeplaatst: Vr 27 Nov, 2009 20:28    Onderwerp: Bram stelt zich voor met zijn 405 GRe Vert Sorrento Reageer met quote Add User to Ignore List
Vanmiddag, heb ik na lang zoeken, een mooie 405 GRe uit 1994 aangeschaft.
Ze heeft nog maar 164000 km op de klok staan. Vanaf aanschaf door de vorige eigenaar in 2005 heb ik alle rekeningen bij de auto gekregen.
As. dinsdag, 1 december ga ik haar ophalen.
Click to view full-size and click again for resized image

De auto heeft naar de mooie kleur Vert Sorrento, ook een electrisch schuif/kanteldak en de gebruikelijke uitrusting van een GRe.
Alle electrische snufjes werken, m.u.v. het schuifdak. Dit kantelt wel, maar schuift niet. Het lijkt of er eens een ander bedieningsknopje op gezet is. Ook gaat het dashbordkastje niet open.
Het rijden is mij goed bevallen. Ze stuurt goed en comfortabel. ik hoor geen gekke geluiden.
In juni jl. heeft ze nog een grote beurt met APK gehad.

Hieronder nog enkele foto's van mijn nieuwe aanwinst.

Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Met vriendelijke groet,

Bram.



PEUGEOT 205 Roland Garros, NOG STEEDS EEN STERK NUMMER !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Jacco
405 Over kill


Jacco
Registratie: 1-8-2009
Berichten: 2017
Woonplaats: schrabbekerke-zeeland
Leeftijd: 53

BerichtGeplaatst: Vr 27 Nov, 2009 20:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
thumbup
Mooie 405.



A.K.A. House MD.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Vr 27 Nov, 2009 20:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooie auto Cool Heb je andere topic maar op slot gedaan, eentje lijkt me meer dan genoeg Wink

Dasboardkastje gaat niet open....is er ooit een andere slotenset op gezet, en het dashboard kastje vergeten ?



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Vr 27 Nov, 2009 21:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nette auto perfect

Dat dashb.kastje is een handigheidje. Was bij mij ook, een keer goed aan trekken en het werkt weer whistling whistling

Vind je het erg als ik zeg dat ie vanachter wel erg hoog op z`n poten staat.... frown



Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 27 Nov, 2009 22:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooie auto! Zo zag de mijne er ooit ook uit (zelfde uitvoering en kleur). Ik durf met zekerheid te zeggen dat het mechanisme van je dakraam stuk is. 9 van de 10 keer is er iets afgebroken. Het hele mechanisme vervangen is meestal de makkelijkste manier om het op te lossen. De ZX van mijn broer heeft hetzelfde dakraam en heeft hetzelfde euvel als de jouwe. Daar is zichtbaar iets in het mechanisme afgebroken. Hij kantelt dus ook nog wel. Hij geeft er niet zo om en kan er mee leven.

succes en veel plezier met de 405 Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls