Ontworpen door La Garenne en Pininfarina !!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Leren bekleding in 405 Break Phase II

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
OEG405
Nieuw


Robert
Registratie: 3-2-2010
Berichten: 3
Woonplaats: Oegstgeest

BerichtGeplaatst: Ma 15 Feb, 2010 21:49    Onderwerp: Leren bekleding in 405 Break Phase II Reageer met quote Add User to Ignore List
Dankzij het perfecte werk van Edgar en Niels verplaats ik me nu in mijn 405 Break in lederen zetels (electrisch bediend!!) Nogmaals veel dank! Nu sparen voor de V6.

Groeten
Robert



Vroaaar!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Ma 15 Feb, 2010 22:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom robert en leuk om te horen, echter nóg leuker om te zien w00t

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Ma 15 Feb, 2010 23:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Alleen zetels, geen bank?? Shocked


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 16 Feb, 2010 9:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
V6 V6 V6 V6 V6 V6 V6 V6 V6 V6 V6 V6 V6 V6 V6 V6 V6


Welkom Very Happy



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Di 16 Feb, 2010 9:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja Niels en ik kunnen niet wachten om een ES9J4 in te gaan bouwen in deze break whistling


Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Di 16 Feb, 2010 10:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Als ik straks 20 cent bovenop op de km heffing moet betalen vanwege een "vuile diesel" ga ik daar ook maar eens aan denken, met een gastank devil


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
OEG405
Nieuw


Robert
Registratie: 3-2-2010
Berichten: 3
Woonplaats: Oegstgeest

BerichtGeplaatst: Di 16 Feb, 2010 11:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Er zit een originele break zwart leren achterbank in, (2/3 + 1/3) die kon ik er zelf nog in zetten. De voorstoelen waren een ander verhaal vanwege de bedrading van de elektrische bediening en stoelverwarming. En daar kwamen Edgar en Niels mij te hulp. Foto's volgen z.s.m.

Prettige dag en groeten,
Robert



Vroaaar!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Di 16 Feb, 2010 14:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom!!

Werkt de stoelverwarming ook?



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
OEG405
Nieuw


Robert
Registratie: 3-2-2010
Berichten: 3
Woonplaats: Oegstgeest

BerichtGeplaatst: Di 16 Feb, 2010 15:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Met dit winterweer was dat welkom geweest. Helaas nee dus, ondanks het feit dat er tot aan de aansluitng onder stoel spanning is. Waarschijnlijk zijn de verwarmingsmatjes defect. In 't gunstige geval is er sprake van een zichtbare draadbreuk. Ik vrees echter het eerste.
Ik ga nog wel eens ff kijken.

Groeten,
Robert



Vroaaar!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 16 Feb, 2010 23:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
9 van de 10 keer doen de matjes het niet. Vandaar dat ik niet eens de moeite gaap Razz heb genomen om ze aan te sluiten.

Welkom bij onze club. Ik was al op zoek naar je. Ik heb je inschrijving wel ontvangen maar je was nog niet op het forum geregistreerd Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls