Je voelt je lekkerder in een 405
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

SuperSkunky with 405 GLS 1.6
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SuperSkunky
Nieuw


Ronny
Registratie: 16-3-2010
Berichten: 1

Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt, 2010 20:38    Onderwerp: SuperSkunky with 405 GLS 1.6 Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Ronny.

Zo dat hebben we dan ook maar even meteen gehad.


Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Peugeot 405 GLS 1.6 uit 1995.
Ik was aangenaam verrast over het comfort dat Peugeot heeft, dat is me 100% meegevallen.

Ik reed eerder een Chrysler Voyager 2.5 SE, en deze was heel luxe en comfortabel.

Tot nu toe ben zeer tevreden met mijn Peugeot.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt, 2010 21:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom hier w00t

Wij verbazen ons allang niet meer....comfort is natuurlijk niet voor niets een frans woord



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt, 2010 22:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom Wink

En wat Nbal zegt, over een tijdje verbaas je je over helemaal niets meer, zowel wat de auto betreft als zowel wat het forum betreft Very Happy



Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt, 2010 23:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom, veel plezier met je voiture, ennuh, zal ik het deze keer maar zeggen: Worthless

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt, 2010 23:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
405GRI1.9 schreef:
Welkom Wink

En wat Nbal zegt, over een tijdje verbaas je je over helemaal niets meer, zowel wat de auto betreft als zowel wat het forum betreft Very Happy


Laughing Laughing



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Wo 17 Mrt, 2010 0:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nou ik denk dat het forum nog wel eens zo zijn momenten kent hoor waarbij je jezelf nog eens achter de ogen krabben moet...

Maar welkom overigens Smile En dat je maar net zon mafkees worden als de meeste hier, want dat wordt je ook van 405 rijden. Beetje koekoe in het hoofd.



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Wo 17 Mrt, 2010 0:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Het valt me wel op dat jij altijd degene bent die iedereen hier typeert als de mafkees, mongool, idioot, en de sukkel...... Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Wo 17 Mrt, 2010 0:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Overigens, achter de ogen krabben lijkt me niet zo fijn Laughing

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Wo 17 Mrt, 2010 9:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Matthijs405 schreef:
Het valt me wel op dat jij altijd degene bent die iedereen hier typeert als de mafkees, mongool, idioot, en de sukkel...... Smile

Kleine correctie, ik vind mongool, idioot en sukkel betje negatief klinken en heb en zal dat ook niet gebruiken in serieuze posts tenzij het inderdaad over bovenstaande gaat maar dat heeft eigenlijk nooit betrekking op onze club.

Ik zou graag hebben dat je dat terug neemt Smile

En daarnaast... soort zoekt soort toch?



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Wo 17 Mrt, 2010 9:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Martijnvdw schreef:
En dat je maar net zon mafkees worden als de meeste hier, want dat wordt je ook van 405 rijden. Beetje koekoe in het hoofd.


Dat vind jij positief klinken?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Wo 17 Mrt, 2010 10:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Correct Very Happy

Wat jullie betreft wel. Een gezellige groep mensen die de liefde voor een type auto delen en ook de meeste onzin kunnen uitkramen. Peugeot logo thumbup



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Wo 17 Mrt, 2010 10:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nou dan verschillen we van mening, want ik denk dat het nogal raar overkomt op nieuwelingen...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
XM
Something 405


Papa Matthijs
Registratie: 22-6-2007
Berichten: 5624

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Wo 17 Mrt, 2010 11:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Jullie gekibbel komt vreemd over op nieuwelingen, stelletje wijven Razz


When building a car, you can pick two:

Fast, Cheap, Reliable

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Wo 17 Mrt, 2010 11:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 60

BerichtGeplaatst: Wo 17 Mrt, 2010 12:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Psies, erg warm welkom zo voor nieuwe mensen. Die zal wel denken, foutje, bedankt whistling maar hopelijk ziet hij er doorheen en zal 1 van de moderators dit geneuzel uit de topic verwijderen want het hoort er absoluut niet in thuis.
Hoor wie het zegt Laughing

Maar Welkom op de 405 forum met je 405 Voiture w00t



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls