405 T16 - Maatstaf voor Talent
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Schoonheid of gedrocht?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 15 Jul, 2010 13:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dit is het enige prototype volgens mij.
En het lijk wel alsof er wat tussenuit is, maar niet meer dan 10cm.



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Do 15 Jul, 2010 13:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ronald schreef:
Le coupé, zal wel bij een 'one-off' van heuliez gebleven zijn, ook de BX coupé komt niet bekend voor.
Jammer is ook dat gedeelde achterraam, het lijkt zo nog net een sedan met dichtgelast achterportier, wat het dan waarschijnlijk ook is...


deze deuren zijn wel groter denk



Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Do 15 Jul, 2010 13:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Vandaar dat er in het artikel zeer bewust gesproken wordt over 'LE coupé' , oftewel dé coupé.

Als ik het goed begrijp is het een studiemodel geweest voor de amerikaanse markt, aangezien de 3 serie (BMW) daar voor een groot deel als coupé (2 deurs) werd verkocht. Verder weten we allemaal hoe het met peugeot in de VS is afgelopen en waarom er geen coupé is gebouwd. Dit artikel is van 5 jaar na deze proefcoupé en ik begrijp dat de schrijver het een gemiste kans vind...


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Quist
Nieuw


pepijn
Registratie: 29-6-2010
Berichten: 13
Woonplaats: Dirksland
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 30 Jul, 2010 11:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
@Borntobewild, Mwoah zat ik er toch niet ver vandaan met mijn gephotoshopte interpretatie van een mogelijke 405 coupe. Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 30 Jul, 2010 12:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nee maar dat is ook niet zo moeilijk Very Happy


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls