Highway 405, driving in the fast lane ©
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Hij staat weer TE KOOP
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dvdb
Forumer


Dennis
Registratie: 6-12-2009
Berichten: 46
Woonplaats: Eersel

BerichtGeplaatst: Wo 02 Jun, 2010 20:05    Onderwerp: Hij staat weer TE KOOP Reageer met quote Add User to Ignore List
Omdat ik bij iedereen een commentaar zie dat ze z'n eigen voor moeten stellen, heb ik maar besloten jullie een stap voor te zijn whistling


Ik ben Dennis Hartman, geboren in 1993.
Mijn rijbewijs moet dus uiteraard nog halen blushing
Wel heb ik al ruim drie jaar ervaring met een 405 BREAK GRX 1.6 GALERIE uit 04-11-1994(15,6 jaar) waarmee ik in frankrijk mee heb gereden, Ik heb 'm dus drie jaar geleden voor een klein prijsje van m'n moeder overgenomen welke zij en ik hem in 2001 bij peugeot garage Schilders trots op zijn gaan halen. Helaas is m'n 1.6 nu (Tijdelijk !) Overleden omdat er 'n jaar geleden de waterpomp aandrijving is afgebroken Sad , Gelukkig lag er op de een of andere manier nog wel genoeg spanning op zodat er verder rest niks kapot is gegaan. Smile In de tussentijd dat ik m'n eerste 405je aan het fixen ben(waar ik wel ruimschoots de tijd voor neem omdat ik hem toch niet meer nodig heb, Maar dan toch ook weer goed nieuws ik blijf bij de 405!

Ik heb dan ook besloten om er meteen een luxe van te maken en voor een T16 te gaan! w00t

Voordat er weer iemand begint met : Een T16 is duur in onderhoud en dit en dat, Het maakt me niets uit ik heb het er gewoon voor over, het is niet voor niets een zeldzame auto. Helaas heb ik er al verschillende aan mijn neus voorbij zien gaan zo ook een witte, welke natuurlijk het mooiste zij al vind ik zelf.

Maar genoeg gelul, ik zal een kijken of dat ik er een paar foto's bij kan krijgen mits ik ze nog gevonden krijg,

ik zal het wel in een nieuwe reactie posten.

Grt dennis



>> tu te sens mieux dans un peugeot <<

<< 405 T16 Le seule qu'il faut conduire!! >>



Laatst aangepast door dvdb op Do 22 Nov, 2012 20:45, in totaal 5 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
arie307xsi
405 Stalker


Arie
Registratie: 1-9-2005
Berichten: 4904
Woonplaats: abcoude
Leeftijd: 65

BerichtGeplaatst: Wo 02 Jun, 2010 20:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
We wachten hier op foto´s
Worthless



Je voelt je lekkerder in een 206RC,maar beter in een 307!
Als jullie me onderweg missen,dan ben ik er al!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 02 Jun, 2010 21:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hey welkom en veel plezier...

En zijn dat je eigen promobabes die op je avatar bij de 405 staan???



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Penguin
405 Gek


M
Registratie: 30-4-2008
Berichten: 1091


BerichtGeplaatst: Do 03 Jun, 2010 9:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wat leuk dat een jongen van 17-18 jaar een auto heeft die gemaakt is terwijl hij geboren werd Laughing
Nou ja bijna dan

Als ik dat ook zou doen kom ik uit bij een ford mustang 1966 met een dikke V8
Nou ik wens je veel plezier hier bij de peuggekken Laughing


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 03 Jun, 2010 10:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Succes, hoop dat je het doorzet en de T16 in zn waarde laat, maar dat komt wel goed denk ik.

Oww voordat ik het vergeet een T16 is shutup shutup shutup shutup shutup shutup shutup shutup shutup



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 03 Jun, 2010 11:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Smile Goedzo, iemand die weet hoe het werkt. Dat zie ik graag.

Nu als de sodemieter die foto's erop! En heel veel succes gewenst aan het opknappen.



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Do 03 Jun, 2010 17:27    Onderwerp: Re: FF voorstellen Reageer met quote Add User to Ignore List
dvdb schreef:
Wel heb ik al ruim drie jaar ervaring met een 405 BREAK GRX 1.6 GALERIE uit 04-11-1994


dvdb schreef:
Voordat er weer iemand begint met : Een T16 is duur in onderhoud en dit en dat, Het maakt me niets uit ik heb het er gewoon voor over, het is niet voor niets een zeldzame auto. Helaas heb ik er al verschillende aan mijn neus voorbij zien gaan zo ook een witte, welke natuurlijk het mooiste zij al vind ik zelf.


Ten eerste, welkom.

Ten tweede, ik wil je enthousiasme voor een T16 niet in de weg staan, maar met 3 jaar ervaring met een "simpele" 1.6, ga je het niet redden met een T16. Ik heb 7 jaar ervaring nu bij Edgar (EH Autoservice) en ik schrik nogsteeds een beetje als ik de motorkap van zon ding opentrek. Gelukkig weet de "Guru" hoe het allemaal in elkaar steekt, want anders zou ik het echt niet weten...

Denk er goed over na waar je aan begint. Een T16 is niet zomaar "een zeldzame auto"...



Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
dvdb
Forumer


Dennis
Registratie: 6-12-2009
Berichten: 46
Woonplaats: Eersel

BerichtGeplaatst: Vr 04 Jun, 2010 18:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Eerst sorry dat er nog geen foto's op staan maar deze staan op n sticky die hier nog ergens rondzwerft.

Ik heb na een berichtje gestuurdt te hebben naar ed toch maar besloten om van de t16 Crying or Very sad

De prijzen van sommige dingen schieten toch wel ver door, denk er maar aan om een (gewone Laughing ) 405 aan te schaffen en m'n oude dan voor eventueele onderdelen te gebruiken.

mischien dat ik ooit 'n goede MI 16 of 'n mooie sri tegen kom



>> tu te sens mieux dans un peugeot <<

<< 405 T16 Le seule qu'il faut conduire!! >>

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 04 Jun, 2010 23:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Als je een mi zoekt is dit wel een erg nette, al is de prijs veel te hoog, maar misschien wel over te onderhandelen.

http://link.marktplaats.nl/331221160



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
dvdb
Forumer


Dennis
Registratie: 6-12-2009
Berichten: 46
Woonplaats: Eersel

BerichtGeplaatst: Vr 13 Mei, 2011 20:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nou 't is wel weer erg lang geleden dat ik hier me gezicht heb laten zien, dit komt mede doordat het uiteindelijk geen peugje meer is geworden maar iets luxers see pics.

Click to view full-size and click again for resized image

Voor de gene die er nieuwschierig naar zijn : http://www.bimmerportal.nl/ste.....17948.html en http://www.bimmerportal.nl/sho.....18416.html

Ik denk dat ik dus niet vaak meer hier zal vertoeven al heb ik toen ik het nodig had wel erg veel aan dit forum gehad. Ik vond het dus ook dat het minste dat ik kon doen, dit even te melden was.

Tot nogmaals

Dennis



>> tu te sens mieux dans un peugeot <<

<< 405 T16 Le seule qu'il faut conduire!! >>

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Vr 13 Mei, 2011 22:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zo zeg, dat is ook niet zomaar even een andere auto.
Dikke bak zeg! Cool Wel jammer dat je geen 405 meer hebt/rijdt. Sad

Ik ben zelf geen liefhebber van BMW, maar dit is wel een erg leuke uitvoering.
Volgens mij wil hij wel van z'n plek af, en is hij bovendien ook erg luxe.
Ik zie van binnen allemaal knopjes, en automaat, en volgens mij zelfs PDC voor. Surprised

Click to view full-size and click again for resized image

Mooie bak, veilige km's gewenst en wie weet tot ooit!



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
dvdb
Forumer


Dennis
Registratie: 6-12-2009
Berichten: 46
Woonplaats: Eersel

BerichtGeplaatst: Ma 14 Nov, 2011 21:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Aangezien we de winter ingaan en ik met dingen aan mijn ... moet doen front spuiten en derg. Dus ben ik weer terug bij mijn oude liefde.

Ik ben wat rond gaan kijken en kwam bij de 2.0 van Jan Sietze uit. Dit lijkt me toch best een leuk vervangend vervoer en ga er maar 1.0 op achteruit.

Click to view full-size and click again for resized image

Heb alleen nog niets van J.S gehoord, waarschijnlijk niet zo actief online haha.

Hoop spoedig iets van hem te horen, aangezien ik zo juist te horen heb gekregen ook naar assen te moeten. Dus w00t

Grtz



>> tu te sens mieux dans un peugeot <<

<< 405 T16 Le seule qu'il faut conduire!! >>

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 14 Nov, 2011 22:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je hebt mail Smile


Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
dvdb
Forumer


Dennis
Registratie: 6-12-2009
Berichten: 46
Woonplaats: Eersel

BerichtGeplaatst: Ma 14 Nov, 2011 23:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welke?? de mijne? of die nog moet komen? haha


>> tu te sens mieux dans un peugeot <<

<< 405 T16 Le seule qu'il faut conduire!! >>

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 14 Nov, 2011 23:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Met alle 3, haha.


Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls