De enige juiste plaats voor een 405 liefhebber
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Quist 405 GLX
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Quist
Nieuw


pepijn
Registratie: 29-6-2010
Berichten: 13
Woonplaats: Dirksland
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 02 Jul, 2010 0:08    Onderwerp: Quist 405 GLX Reageer met quote Add User to Ignore List
De 405 is weg.



Laatst aangepast door Quist op Ma 28 Feb, 2011 12:55, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 02 Jul, 2010 0:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom!

En Dirksland! Ik woon in Nieuwe Tonge, maar heb je nog nooit gespot...

Have fun hier, en laat ik maar de 1e wezen:

Worthless

Laughing



Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Quist
Nieuw


pepijn
Registratie: 29-6-2010
Berichten: 13
Woonplaats: Dirksland
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 02 Jul, 2010 0:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ohh jee ik voel een match Razz we hebben beide een 405, zijn beide 21 en beide boogschutter Razz

Wat voor 405 rij je zelf?

Foto peug:
Click to view full-size and click again for resized image

Zal vant weekend wel eens wat normale foto's maken. Bovenstaande was vorig jaar in Dieppe in Fr toen we net aankwamen.

En mijn golf is te herkennen aan het volgende: kleur grijs, hangt ca 4cm van de grond, verbreed staal eronder.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 02 Jul, 2010 8:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Haha, een match... Binnenkort dan maar een date (lees:minimeet)? Zelf rij ik een 1.8 GLs, donkergrijs, en heb een zilvergrijze 2.0 als project Smile

Geen van je auto's klinken bekend in de oren, en ik ben toch aardig op de hoogte van wat er op Flakkee rondrijd.. Misschien als ik ze zie..



Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Martijnvdw
405 Over kill


Martijn
Registratie: 1-6-2009
Berichten: 2495
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Vr 02 Jul, 2010 11:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Niels! Wat zijn dit voor fratsen? Er komt iemand binnen die dichterbij woont en je schuift mij aan de kant en wil direct daten? Laughing

Maar welkom Pepijn Smile

Als je zuinig bent en er is goed op gepast waarom zou je hem na de 3ton / een jaar alweer weg doen? Dat is toch zonde?
En wat voor 405 is het? We zijn dol op specs!



405 break "ukkie" glx 1.6 air-line
Don't drive faster then your angel can fly
405SENIOR:"Aan jou heb ik een echte FAN thumbup"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Vr 02 Jul, 2010 12:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom!

Ben jij toevallig ook op 13 december jarig? Laughing



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 02 Jul, 2010 14:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Martijnvdw schreef:
Niels! Wat zijn dit voor fratsen? Er komt iemand binnen die dichterbij woont en je schuift mij aan de kant en wil direct daten? Laughing


Jij komt morgen aan de beurt Laughing

@nigel, Nee, 26-11 Sad



Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Quist
Nieuw


pepijn
Registratie: 29-6-2010
Berichten: 13
Woonplaats: Dirksland
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 02 Jul, 2010 23:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Yes nu gaan we daten haha Razz

Nee ben van nov 26 inderdaad.

Ik ben zo veranderlijk als het weer in Nederland hoor Razz kijk de 405 rijd nog perfect maar zou ook best graag wat nieuwers willen, weet alleen nog niet wat eigenlijk.
Afgelopen 2 jaar is er aardig wat gesleuteld aan de peug wat het weer zonde zou maken om hem nú al weg te doen.

Afgelopen 2 jaar is het volgende gebeurd: distributieriem + spanrollen, vsnaar, kachelven, krukaspositie sensor, nieuwe schijven + blokken voor, nieuwe remleidingen rondom, koppeling + drukgroep etc vervangen,nieuwe banden, einddemper en stoelen.
Van de week nog een nieuwe homokineet hoes gemonteerd en is weer met vlag en wimpel door de apk gekomen.

Eigenlijk zijn zo goed als alle slijtage onderdelen al vervangen en moet er in principe met gemak nog 2 ton op kunnen. Dus ja in die zin zou het zonde zijn, mja ben misschien gewoon toe aan wat anders Razz

Wat specs van de 405:

Model 405 GLX selection
Motor: 1.6 injectie 88pk
Bouwjaar: 1994
Kleur: blauw/groen

@Razor, zo ff meeten? Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Ma 05 Jul, 2010 13:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Whaha, druk weekend, dus ik lees het nu pas, voeg me maar toe op msn, en dan regelen we het via daar wel Wink


Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
DorgersGTI16
405 Kenner


Dennis
Registratie: 3-9-2005
Berichten: 117


BerichtGeplaatst: Ma 05 Jul, 2010 20:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
dag mede dirkslander,

ik herken beide wagens ook niet waar woon je ergens?

MVG Dennis Orgers



MI16 slow is wise, FAST is nice

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Quist
Nieuw


pepijn
Registratie: 29-6-2010
Berichten: 13
Woonplaats: Dirksland
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Ma 05 Jul, 2010 23:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Woon zelf aan de kralingseweg in Dirksland, mijn 405 staat nagenoeg elke dag in Middelharnis tegenover het ''ouwe'' postkantoor. Smile

Dit is mijn golf btw,

Click to view full-size and click again for resized image


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Ma 05 Jul, 2010 23:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
De grote onbekende..

Ik herken de Golf ook niet, word dringend tijd voor een minimeet! Razz



Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Quist
Nieuw


pepijn
Registratie: 29-6-2010
Berichten: 13
Woonplaats: Dirksland
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Wo 15 Dec, 2010 13:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Quote:
Het is spijtig maar wil dit vervelende bericht toch met jullie delen…

De fransoos met het kenteken HX-RT-50 gaat ons verlaten…
de trouwe brullende leeuw is spijtig genoeg zijn laatste levensfase ingegaan..

Met een beetje pijn en gepiep probeert hij toch nog zijn laatste kilometers te maken… tot hij zijn laatste uitlaatgas uitblaast…

Doorgaan tot het einde, en brullen voor het leven was zijn motto altijd..

Ik hou de eer om hem naar zijn einde te brullen en dan helaas afscheid te moeten nemen...

Ik zal jullie op de hoogte houden, waar de colondeances naartoe kunnen en wanneer de begrafenis plaats zal vinden..
Aangezien hij wel in reïncarnatie geloofd, zie ik hem misschien terug in een ander leven..



Even zonder gekkigheid, het druklager is door een nog onbekende oorzaak gesneuveld. Erg jammer aangezien de complete koppeling + drukgroep etc vorig jaar is vervangen.
Aangezien ik zelf de tijd er niet voor kan vrijmaken en de auto dagelijks nodig heb is het voor mij qua kosten niet meer rendabel de koppeling groep opnieuw te (laten) vernieuwen.
Daarbij komt dat er een lekje in het uitlaatspruitstuk zit waar hij (ben ik bang) niet mee door de apk komt komende zomer.
Allemaal kosten dus, wat snel rond de 800e zit als ik het laat doen. (kan het zelf ook, maar kan de tijd er niet voor vrijmaken helaas en heb de auto elke dag nodig)

Baal er echt stevig van! aangezien ik nog graag 1a2 jaar met deze peug had willen rijden. En nu zo'n stom kutlager van nog geen €10,- de hele auto afschrijft...
Blijf ermee rijden tot hij ermee stopt (lager of drukgroep vastloopt) en in de tussentijd probeer ik vervangend vervoer te scoren in de zin van een cheape 106 1.1 ofzo.
dan maar eens kijken wat ik met de 405 ga doen Smile maar nog een keer... je wil niet weten hoe ik hier van baal... Sad


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Wo 15 Dec, 2010 16:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
2 opmerkingen :

- Garantie op koppeling ?
Als ik een koppeling vervang en deze is na 1,5 jaar kapot , dan is het garantie whistling
Ook al is de officiële garantietermijn 1 jaar op reparaties , 1,5 jaar (of zoiets) , is TE kort voor een frictieset ......
Geen garantie , prima , dan zouden tenminste alle ruiten er uit gaan bij het bewuste bedrijf Wink

- Als de auto weg gaat , kom je dan eens even langs in Zierikzee , misschien zie ik er nog wat in Smile



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Animal_Mother
405 Maniak


Pascal
Registratie: 13-10-2009
Berichten: 1586

Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Wo 15 Dec, 2010 18:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zou zeggen, rij zowiezo naar Zierikzee, neem aan dat jij (Edgar) voor een mooi prijsje wel iets voor hem kan regelen.


Alfa Mike Foxtrot

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls