25 jaar Peugeot 405 1987-2012
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

even voostellen
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
houbens405
405 Verslaafd


Dean
Registratie: 24-3-2008
Berichten: 849
Woonplaats: Blokker, Noord-Holland
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Wo 29 Dec, 2010 9:18    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welcome aboard! Mooie Mi16! En wat penguin zegt, hou hem heel. Met deze km-stand kom je ze bijna niet meer tegen, de mijne heeft 3x zoveel km gelopen (en loopt nog steeds als een zonnetje btw Smile )


Peugeot 406 Break 3.0 V6 2000

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Penguin
405 Gek


M
Registratie: 30-4-2008
Berichten: 1091


BerichtGeplaatst: Wo 29 Dec, 2010 11:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik dacht jong en wild vandaar kan net zo goed een hele rustige jongen zijn hoor Laughing meestal niet Laughing

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
firma beltman
Nieuw


robert
Registratie: 25-3-2008
Berichten: 13
Woonplaats: .....S
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Do 30 Dec, 2010 0:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
haha penguin, ik ben er straks heeeel zuinig op, en ben ook geen harde rijder, af en toe keer een sprintje trekken is wel leuk Very Happy whistling

dat ik 20 ben klopt helemaaaaaaaaal Laughing

of ik lid word van de 405 club weet ik nog niet getlost mischien wel of mischien niet hahaha

wel jammer van jouwn 405, ook al kun je er zelf niks aan doen het blijft eeuwig zonde, want je weet: het worden er steeds minder

vandaag de dag zie je ze bijna niet meer, heb er vandaag toevallig nog 3 gezien in deventer das alles.

groet robert


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM naam View Car Profile
Penguin
405 Gek


M
Registratie: 30-4-2008
Berichten: 1091


BerichtGeplaatst: Do 30 Dec, 2010 18:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Leuk dat je het zo opvat Razz

En tuurlijk effe een burnout waar het kan zonder auto publiek Laughing

Ik kwam vorige week een eigenaar tegen op een boerenland weggetje waar je in havens moet wachten op de tegenligger ... natuurlijk een andere 405.
Even gestopt en wat woorden gewisseld, zijne was een stuk minder mooi dan de mijne en hij zei met een glimlach dat dit de eerste is die hij zo ziet qua uitvoering.
Even zo doorgepraat maar ja dan komen er weer auto`s aan die het minder leuk vonden hoop getuter en bose gezichten.
wel leuk gewoon je hoofd naar ze draaien en dan glimlachend met je hand wuiven, worden ze pislink dan maar weer weg vervolgen he`na een minuut
icon_anger blowup


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls