Winnaar Rally van Tunesië (1988)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

ff voorstellen : Daan....update pagina 33
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 41, 42, 43  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 18:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zo vandaag weer aan het knuteselen geweest en toen ik bezig was kwam ik een bruine stekker tegen.
Wie kan mij vertellen waar deze voor dient ??
Click to view full-size and click again for resized image

Verder de kabels naar binnen getrokken en netjes weggewerkt.
Click to view full-size and click again for resized image

En er een Phase 2 pookknop ingezet.
Click to view full-size and click again for resized image



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 18:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fase I is dus toch anders.


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 18:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja die is anders en het is ook moeilijk te zien waar de kabels die door de deuren heengaan precies binnen komen.


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 18:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Die zit onder de middenconsole. Dit heb ik mij ook wel eens afgevraagd. Die kleine losse zou kunnen zijn voor electrische spiegels, stoelverwarming oid

BTW, om te voorkomen dat je auto wordt gejat, kun je die grote bruine stekker loshalen w00t , Hiervan weet ik ook niet wat het precies doet, maar starten lukt niet meer Wink



Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 18:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat is leuk om te weten alleen moet ik dan niet vergeten als ik de auto weer wil pakken de stekker ann elkaar te maken.


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 20:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
weer lekker bezig geweest met je 405, kon je dit in een garage doen, of in de buitenlucht, koud he whistling
of had je daar helemaal geen last van ?



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 22:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb het allemaal voor de flat op de parkeerplaats gedaan.

En van de kou had ik niet zoveel last want als ik eenmaal druk bezig ben dan heb ik het zo warm.



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 22:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
kan ik me voorstellen, ik heb net voor oud en nieuw het interieur overgezet, ik liep bijna een een t shirt hahah zo warm had ik het gekregen van het loshalen en het opnieuw erin zetten van het SRI interieur whistling

maar in de zomer zijn deze dingen beter te doen w00t



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 22:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
In de zomer ga ik verder met de buitenkant van de 405.


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Vr 24 Mrt, 2006 16:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Kriddo schreef:
BTW, om te voorkomen dat je auto wordt gejat, kun je die grote bruine stekker loshalen w00t , Hiervan weet ik ook niet wat het precies doet, maar starten lukt niet meer Wink


Je bedoeld dat je met een simpele huistuinenkeukenschakelaar een startonderbreking kunt maken w00t Nog niet eens zo'n gek idee!

@ Daan: Kan je makkelijk bij die bruine stekker komen? Misschien kunnen we bij mij eens kijken of er wat aan vast zit...



Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Vr 24 Mrt, 2006 16:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nou nee, dat bedoel ik niet... Nogmaals ik weet niet wat voor bij-effect dit heeft, of wat dit uitschakelt, daarom raad ik wel af hier een startonderbreker van te maken.


Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Vr 24 Mrt, 2006 19:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Laughing Laughing Laughing


Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Vr 24 Mrt, 2006 21:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je kan er heel makkelijk bij komen.
Je kan bij de bijrijder het paneel voorzichtig verwijderen gewoon door hem rustig los te trekken en dan zie je de stekker al liggen.

Ik had hem daar los gemaakt om de kabels makkelijker door te kunnen voeren naar de radio.



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Za 25 Mrt, 2006 8:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat zou inderdaad wel handiger geweest zijn, ik heb gewoon net zolang door het gat achterin die middenconsole geprutst totdat ik die $%#@kabels erdoorheen had...


Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Di 04 Apr, 2006 12:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zo ondanks dat ik het weekend geen internet had heb ik niet stil gezeten.

Ik heb de clubsticker op de achteruit geplakt.
Click to view full-size and click again for resized image

De kentekenplaathouder van Edgar gemonteerd.(Gratis reclame voor hem Wink )
Click to view full-size and click again for resized image

En tijdens mijn bezoek aan de sloop vond ik in een 106xsi nog een mooi leer stuur.
Die heb ik kunnen meenemen voor 15 euro dus dat viel wel mee en gelijk gemonteerd.
Click to view full-size and click again for resized image

Ook heb ik op een andere sloop hoofdsteun beugels voor de steunen aan de achterzijde gevonden.
Toen ik die wou afrekenen wist die man niet eens wat het waren.

Toen ik het eenmaal had uitgelegd lachte hij en vroeg hij er maar 5 euro voor.



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 3 van 43
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls