Je voelt je lekkerder in een 405
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

GT5 meeting
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 19:40    Onderwerp: GT5 meeting Reageer met quote Add User to Ignore List
Gisteravond visite gehad van een stelletje ongeregeld die mijn nieuwe playstation 3 gelijk hebben geconfisqueerd.
Het was errug gezellig, helaas te weinig pics van het wagenpark omdat mijn telefoon geen mooie foto's maakt in het donker.
Maar het zag er stoer uit, 2x een 605 + een 607... Uiteraard ook alle auto's uitgebreid getest.. Very Happy

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 19:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Goeie ouwe tijd, voor de spectaculaire achtervolging en staandehouding...moeten we vaker doen.Die meeting althans Very Happy


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 19:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
't Is dat een 406 niet in het rijtje thuis past,
anders had ik ook wel ff kunnen komen.

Volgende keer moet ik 't dan wel ff optijd weten, dan kan ik m'n controller goed opladen ...



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 20:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hej cool, heb je ook een PS3? Very Happy
Jaaah,.. leuk... 405 game-meeting... moet het wel in Wirdum of Wolvega, dan is er namelijk nog wel fysiek een 405 aanwezig... Razz

En een 406 had er nog prima bij gekund hoor... Very Happy



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 20:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Het was toch al een officiele 405 minimeeting ? het merendeel was namelijk geen 405 Laughing


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
405GRI1.9
405 Freak


Jeffrey
Registratie: 9-11-2008
Berichten: 6545
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen
Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 21:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoe rijdt zo`n 607 Nigel?


Volvo 850 20V
Seat Leon 2.0 16v Sport-up
Wie een kuil graaf voor een ander is geen egoist.
Kent-electronics

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 21:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
In deze 607 heb ik niet gereden, hij is namelijk van iemand die ik niet eens ken, dan ga ik er niet zomaar in rijden, Stephan heeft daar dus in gereden.
Het was een 2.2 16v... Ehm,.. van buiten klonk het meer als een 2.0 HDI.
Van binnen is hij wel lekker stil opzich, de stoelen zitten lekker en het interieur is erg fraai.

Ik heb zelf wel eens in de 607 3.0 V6 automaat gereden van de Peugeot garage in Wolvega.
Het rijdt opzich super, alleen is hij niet spectaculair snel. Maar goed, het is ook geen racewagen.
De V6 was constant aanwezig tijdens het rijden, van mij had hij laag in de toeren wel wat stiller mogen zijn.
Verder rijdt de 607 gewoon zoals hij zou moeten rijden..... goed.

Overall: Leuke bak. Als je hem koopt, neem wel een V6. Ik zou me er absoluut niet in schamen.... Smile
Deze is bij de betere Bovag garage te verkrijgen v.a. € 6.000,00.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 22:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
waar zijn de foto's van de 605's?? whistling


405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 23:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Weldra, na het schieten van een plaatje van de 607 meende ik dat de foto's van dusdanige slechte kwaliteit waren dat ik de moeite niet heb genomen om de 605en er wel op te krijgen.


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 23:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nog nooit een 605 gezien marc ? Razz


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 23:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
was wel mooi onderweg...3 van die cruiseschepen uit de 6 serie achter elkaar @ snelweg Cool


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 23:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Goed voor de economie Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Zo 13 Mrt, 2011 23:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Laughing


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 14 Mrt, 2011 1:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Khadaffi sponsoren.. Very Happy


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Ma 14 Mrt, 2011 1:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Easterboy schreef:
In deze 607 heb ik niet gereden, hij is namelijk van iemand die ik niet eens ken, dan ga ik er niet zomaar in rijden, Stephan heeft daar dus in gereden.
Het was een 2.2 16v... Ehm,.. van buiten klonk het meer als een 2.0 HDI.
Van binnen is hij wel lekker stil opzich, de stoelen zitten lekker en het interieur is erg fraai.

Ik heb zelf wel eens in de 607 3.0 V6 automaat gereden van de Peugeot garage in Wolvega.
Het rijdt opzich super, alleen is hij niet spectaculair snel. Maar goed, het is ook geen racewagen.
De V6 was constant aanwezig tijdens het rijden, van mij had hij laag in de toeren wel wat stiller mogen zijn.
Verder rijdt de 607 gewoon zoals hij zou moeten rijden..... goed.

Overall: Leuke bak. Als je hem koopt, neem wel een V6. Ik zou me er absoluut niet in schamen.... Smile
Deze is bij de betere Bovag garage te verkrijgen v.a. € 6.000,00.
Moraal van het verhaal: De lease-bak (a.k.a. karakterloze) versie van de 605 Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls