Winnaar Parijs Dakar rally (1989)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Nieuwe peugeot 405
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Do 02 Aug, 2012 14:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ronald schreef:
Ik heb zeg maar de kap boven de tellerbak nodig en de kunststof delen links en rechts daarvan. Eigenlijk heb ik beige nodig, maar de hele cockpit in (netjes) grijs wordt makkelijker


het dashboardkastje is wel afgebroken (gereedschapskist op gevallen)



Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Do 02 Aug, 2012 16:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat deel heb ik niet nodig. Anders maar eens wat afspreken. Jammer dat je niet wat dichterbij woont Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
RodoNet
405 Maniak


Robert
Registratie: 5-8-2008
Berichten: 1771
Woonplaats: Schaarsbergen
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Do 02 Aug, 2012 23:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wat denk je van € 50,- voor de motorkap?


Fiat Ducato 3.0 CNG Rolstoelbus - zakelijk
Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Za 04 Aug, 2012 9:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
is goed de motorkap heb ik er al vanaf gehaald van de auto dus die is klaar, nu alleen de tellerbak nog


Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls