Ontworpen door La Garenne en Pininfarina !!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Nieuwe peugeot 405
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Vr 27 Jul, 2012 22:02    Onderwerp: Nieuwe peugeot 405 Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo luitjes van mij weer eens een bericht na weet ik hoeveel maanden? ik heb in november vorig jaar 2 verstandskiezen laten trekken maar is helaas niet goed gegaan (is gebeurd met slecht tot niet werkende verdoving) en daar zat ik nogal mee in de knoop, in december/januari is mijn oude peugeot overleden Crying or Very sad maar k heb ook goed nieuws ik heb weer een nieuwe 405 icon_peace

Nieuwe peugeot 1

Click to view full-size and click again for resized image

Nieuwe peugeot 2

Click to view full-size and click again for resized image

Ik heb in de autoweek gezegt (bij rubriek klokje rond) dat de 405 nooit meer weg gaat en kijk

Click to view full-size and click again for resized image

Alleen wat er met de voorbumper is gebeurd wil ik geen commentaar op geven als jullie het niet erg vinden (ik heb me afgereageerd op de auto toen die al kapot was) wat is er met de witte 405 gebeurd? de problemen kwamen ineens in een stroom versnelling na autoweek, eerst waren het de remmen (bij autoweek al koelvloeistof heb ik gelijk wat aan gedaan) toen begon de uitlaat en daarna kwam het ergste alle koelvloeistof liep onder de auto vandaan radiator was lek en had net alle remmen laten vervangen nog geen 500 meter gereden en toen liet de auto het afweten en was die overleden

Click to view full-size and click again for resized image



Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Vr 27 Jul, 2012 22:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Belangrijkste is dat het met jou weer goed gaat. Hopen dat je nieuwe 405 het (nog) langer uithoud dan de witte Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Vr 27 Jul, 2012 22:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hoop ik ook maar ik ben er nog lang niet boven op, ik ben in het verleden vrij veel gepest omdat ik groot gebouwd ben en dat pesten ging 24/7 door en ik heb dat altijd voor iedereen verzwegen en toen ik bij de kaakchirurg was kwam dus mijn hele verleden alle pijn dus in 1x naar boven en met gevolg een psycholoog-ise behandeling. Maar ik hoop ook dat de nieuwe 405 het een heel stuk langer volhoud ik heb m van de eerste eigenaar gekocht (zoals de garage houder zei) en het rijd als nieuw stoelen zijn echt nog in tact (geen door gezeten stoelen, versleten stuur) maar echt als nieuw en 148.xxx op de teller.


Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Vr 27 Jul, 2012 23:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
maar als er iemand onderdelen nodig heeft gil maar zal ik kijken of het er nog opzit


Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Vr 27 Jul, 2012 23:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zoek nog allerhande dashboard delen, zeg maar alles rondom stuur/tellerbak...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Za 28 Jul, 2012 8:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
stuur heb ik tellerbak ook, alleen dashboard kastje is kapot en dat klepje van de radio heb ik eruit gehaald i.v.m cd speler


Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Za 28 Jul, 2012 14:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb zeg maar de kap boven de tellerbak nodig en de kunststof delen links en rechts daarvan. Eigenlijk heb ik beige nodig, maar de hele cockpit in (netjes) grijs wordt makkelijker

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 28 Jul, 2012 21:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom terug! Mooie 405 hoor Wink

Pssstt... Ronald, een versnellingspookknop Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jul, 2012 10:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Pssstt... Ronald, een versnellingspookknop Wink


O ja Laughing


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Ma 30 Jul, 2012 7:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
die heb ik ook nog


Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
RodoNet
405 Maniak


Robert
Registratie: 5-8-2008
Berichten: 1771
Woonplaats: Schaarsbergen
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Wo 01 Aug, 2012 13:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom terug Rowan. Smile
Mooie 405 idd.

P.S. Heb je de motorkap van de witte nog, en is die strak (zonder deuken)? Krassen maakt niet uit, wordt toch gespoten.



Fiat Ducato 3.0 CNG Rolstoelbus - zakelijk
Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Wo 01 Aug, 2012 15:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ja witte motorkap is ook nog aanwezig wat wil je er voor geven


Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
RodoNet
405 Maniak


Robert
Registratie: 5-8-2008
Berichten: 1771
Woonplaats: Schaarsbergen
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Wo 01 Aug, 2012 16:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zeg maar wat je vraagt. Smile


Fiat Ducato 3.0 CNG Rolstoelbus - zakelijk
Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Wo 01 Aug, 2012 17:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hoort dit niet in wie is wie ?


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
rowan405
405 Gek


Rowan
Registratie: 1-9-2009
Berichten: 1075
Woonplaats: Ulft
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Do 02 Aug, 2012 14:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ja wat kun je vragen dan voor een motorkap?


Wat is het toppunt van onmogelijk?

Dat een dove heeft gehoord van een stomme dat een blinde heeft afgekeken op de hoek van een ronde tafel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls