405 T16 - Maatstaf voor Talent
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Onderzoek Oldtimerbeleid

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ThomasGTT
Nieuw


Thomas
Registratie: 27-12-2012
Berichten: 5

Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2012 1:37    Onderwerp: Onderzoek Oldtimerbeleid Reageer met quote Add User to Ignore List
Beste oldtimer liefhebbers,

Voor mijn studie Technische Bestuurskunde aan de TU Delft, doe ik onderzoek naar oldtimer bezit en een nieuw oldtimer beleid in Nederland. Daarvoor heb ik een online vragenlijst opgesteld waarin oldtimer bezitters een aantal vragen worden gesteld. Ik zou iedereen die eigenaar van een oldtimer is (volgens de huidige regeling), willen vragen om mij te helpen bij het onderzoek en de vragenlijst in te vullen.

In de vragenlijst wordt een mogelijke nieuwe regeling voorgesteld, dit is een puur hypothetisch geval en het hoeft dus niet de beste, de meest geschikte, of de oplossing met mijn voorkeur te zijn.

De vragenlijst is te bereiken via http://www.thesistools.com/oldtimerbeleid

Alvast enorm bedankt!

Groeten Thomas
Alvast enorm bedankt!

Groeten Thomas




Laatst aangepast door ThomasGTT op Do 27 Dec, 2012 17:11, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2012 14:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Niet invullen! Zonde van de moeite/tijd als er al een enquête is.
Dus als je een enquête wilt invullen dan http://www.fehac.eu/

Hoe dan ook zijn beide sites te beroerd om een https versie
aan te bieden dus alles wat je intikt is open en bloot.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ThomasGTT
Nieuw


Thomas
Registratie: 27-12-2012
Berichten: 5

Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2012 17:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ray bedankt voor je input.

Jammer dat je er zo tegenaan kijkt. Als je inderdaad absoluut maar 1 enquête in wilt vullen kun je ervoor kiezen om die van de Fehac te doen. Echter zijn de onderzoeken wel degelijk verschillend. Het invullen doen de meeste mensen omdat zij hiermee mij helpen bij het onderzoek. Maar het staat je natuurlijk vrij om wel of niet deel te nemen.

Verder kan ik je verzekeren dat de enquête anoniem is en dat er vertrouwelijk met de gegevens om wordt gegaan.

Groeten Thomas


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2012 17:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ThomasGTT schreef:
Ik zou iedereen die eigenaar van een oldtimer is (volgens de huidige regeling)


Verder is de 405 nog (nét) geen 25 jaar en valt dus buiten je doelgroep... (geld trouwens ook voor die FEHAC enquete...)


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2012 17:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Maar er zijn mensen met oldtimers hier Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ThomasGTT
Nieuw


Thomas
Registratie: 27-12-2012
Berichten: 5

Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2012 17:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Klopt, maar vaak hebben auto liefhebbers meerdere auto's en het kan dus zo zijn dat clubleden hier er nog een oldtimer bij hebben, waarmee ze in de doelgroep vallen. Maar ik snap je opmerking.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2012 19:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ray schreef:
Maar er zijn mensen met oldtimers hier Smile


Jij bedoelt mensen hier die oldtimers zijn...


Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2012 21:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ronald schreef:
Ray schreef:
Maar er zijn mensen met oldtimers hier Smile


Jij bedoelt mensen hier die oldtimers zijn...


Razz


Nop,
Eigenaars met oldtimers, ik ben daar 1 van



Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2012 23:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ronald schreef:

Jij bedoelt mensen hier die oldtimers zijn...
Razz



Ssssssssssssssst getlost Razz


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ThomasGTT
Nieuw


Thomas
Registratie: 27-12-2012
Berichten: 5

Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Vr 28 Dec, 2012 16:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Haha, ja je gaat soms een beetje op je auto lijken he, of hoe was dat ook al weer Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls