Europese auto van het jaar 1988
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Charlotte 405 Master
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
charlotte405love
Nieuw


Charlotte
Registratie: 25-3-2013
Berichten: 14
Woonplaats: België
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Do 18 Apr, 2013 16:19    Onderwerp: Charlotte 405 Master Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi allemaal!

Ik ben Charlotte, 21 jaar oud, afkomstig uit België. Ik studeer nog, momenteel volg ik een master opleiding fotografie aan Sint-Lukas te Brussel.

ik ben het zusje van TTE, die hier ook op het forum zit:
http://www.peugeot405club.nl/f.....php?t=7296
en heb dan ook met de 405 leren rijden na hem. We hebben hem al in ons bezit sinds 1994, we waren eerste en laatste eigenaar er van, en het is ook de eerste auto die ik me herinner. Helaas rijd ik er nu niet meer mee, de embrayage heeft het bijltje er bij neergelegd na een goeie 300 000 kilometers en heeft nooit in panne gestaan of mij in de steek gelaten! cheer

Nu is die lieve 405 zo'n groot deel uit gaan maken van wie ik ben en van mijn leven, ik mis die auto echt, dat ik besloten heb om rond het topic "405-love" te werken voor mijn masterproef.

Dit houdt in dat ik Peugeot's 405 met hun eigenaren of eigenaressen (!!) fotografeer. Ik ben dus op zoek naar bondgenoten, partners in crime, met dezelfde grote liefde en passie.
Het is overigens een heel fotogenieke auto, één van mijn lievelings foto's heb ik er nog mee kunnen maken:

Click to view full-size and click again for resized image


Wie nog wil zien waar ik anders mee bezig ben kan gerust een kijkje nemen op mijn website: www.charlottevanhecke.com


Zo, als jullie verder nog vragen hebben, ik hoor het graag Rolling Eyes


xx Charlotte


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 18 Apr, 2013 16:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom hier.

Leuk om te lezen over je voorliefde voor de 405 Smile Ze sterven helaas uit dus het zal lastiger worden om modellen te vinden.

Veel succes Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
charlotte405love
Nieuw


Charlotte
Registratie: 25-3-2013
Berichten: 14
Woonplaats: België
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Do 18 Apr, 2013 16:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja dat weet ik, vandaar dat ik bij de core-lovers kom zoeken Wink ze zijn er best wel nog, en ik hou wel van een uitdaging Smile ik zie het ook als een soort archievering of archiefwaarde... juist omdat ze aan het uitsterven zijn. (jammergenoeg)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 18 Apr, 2013 17:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mijn 405 is vorig jaar naar België verhuisd en bij David terecht gekomen: http://peugeot405club.nl/forum.....hp?t=13674

Zoals je ziet heeft hij er een aantal staan. Als het bij jou in de buurt is dan heb je al een paar modellen. De mijne was en is erg fotogeniek Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Do 18 Apr, 2013 20:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dan mag ik de SRi eerst wel eens gaan reanimeren, heb ik nog geen tijd voor gehad/gemaakt...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Za 20 Apr, 2013 22:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Geniaal! Als ik je tegenkwam in het wild en je zei wat je hobby/passie is, had je gelijk mijn hart veroverd!

Welkom op het forum!



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
svanderplas
Een en al 405


sebastiaan
Registratie: 17-2-2010
Berichten: 2651
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 33

BerichtGeplaatst: Za 20 Apr, 2013 22:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Foei Ronald, haha ik zie hier in Dieppe frankrijk nog voldoende 405's vandaag nog een bijzonder groene en een 505 station

Maar ontopic welkom hier



Peugeot 405 GRX 2.0 t16 modification
Peugeot 205 CT 1.4 86' Oldtimer cabrio (geschorst)
The Saga continues

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Za 20 Apr, 2013 22:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Easterboy schreef:
Geniaal! Als ik je tegenkwam in het wild en je zei wat je hobby/passie is, had je gelijk mijn hart veroverd!

Welkom op het forum!


ze zei 405....niet volvo devil



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
charlotte405love
Nieuw


Charlotte
Registratie: 25-3-2013
Berichten: 14
Woonplaats: België
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Di 23 Apr, 2013 15:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Mijn 405 is vorig jaar naar België verhuisd en bij David terecht gekomen: http://peugeot405club.nl/forum.....hp?t=13674

Zoals je ziet heeft hij er een aantal staan. Als het bij jou in de buurt is dan heb je al een paar modellen. De mijne was en is erg fotogeniek Wink


fantastisch! dankjewel alvast voor de tip!


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
charlotte405love
Nieuw


Charlotte
Registratie: 25-3-2013
Berichten: 14
Woonplaats: België
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Di 23 Apr, 2013 15:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nothing Beats a Lion schreef:
Easterboy schreef:
Geniaal! Als ik je tegenkwam in het wild en je zei wat je hobby/passie is, had je gelijk mijn hart veroverd!

Welkom op het forum!


ze zei 405....niet volvo devil


haha, boys will be boys Wink
405-love forever cheer


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
charlotte405love
Nieuw


Charlotte
Registratie: 25-3-2013
Berichten: 14
Woonplaats: België
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Di 23 Apr, 2013 15:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ronald schreef:
Dan mag ik de SRi eerst wel eens gaan reanimeren, heb ik nog geen tijd voor gehad/gemaakt...


Hij moet niet per sé rijden, wil gewoon foto's maken er van met de eigenaar. Kan perfect stilstaand gebeuren hoor!


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 23 Apr, 2013 15:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Afhankelijk hoe ver je wil rijden, wij hebben nog een 405 Mi16 staan. Vlakbij Amsterdam.

Click to view full-size and click again for resized image


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Di 23 Apr, 2013 20:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
charlotte405love schreef:
Hij moet niet per sé rijden, wil gewoon foto's maken er van met de eigenaar. Kan perfect stilstaand gebeuren hoor!


Hier op de parkeerplaats is niet zo'n fraaie plek, bovendien moet hij toch nog eens naar de keuring blushing


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ray
405 Freak


Ray
Registratie: 29-3-2006
Berichten: 7239
Woonplaats: 020
Leeftijd: 110

BerichtGeplaatst: Di 23 Apr, 2013 22:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Afhankelijk hoe ver je wil rijden, wij hebben nog een 405 Mi16 staan. Vlakbij Amsterdam.


Als we ergens de komende tijd naar de Ring gaan kunnen we wel
op de parking bij Luik afspreken Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 23 Apr, 2013 23:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Plan!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls