Europese auto van het jaar 1988
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Charlotte 405 Master
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
charlotte405love
Nieuw


Charlotte
Registratie: 25-3-2013
Berichten: 14
Woonplaats: België
Leeftijd: 32

BerichtGeplaatst: Do 18 Apr, 2013 16:19    Onderwerp: Charlotte 405 Master Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi allemaal!

Ik ben Charlotte, 21 jaar oud, afkomstig uit België. Ik studeer nog, momenteel volg ik een master opleiding fotografie aan Sint-Lukas te Brussel.

ik ben het zusje van TTE, die hier ook op het forum zit:
http://www.peugeot405club.nl/f.....php?t=7296
en heb dan ook met de 405 leren rijden na hem. We hebben hem al in ons bezit sinds 1994, we waren eerste en laatste eigenaar er van, en het is ook de eerste auto die ik me herinner. Helaas rijd ik er nu niet meer mee, de embrayage heeft het bijltje er bij neergelegd na een goeie 300 000 kilometers en heeft nooit in panne gestaan of mij in de steek gelaten! cheer

Nu is die lieve 405 zo'n groot deel uit gaan maken van wie ik ben en van mijn leven, ik mis die auto echt, dat ik besloten heb om rond het topic "405-love" te werken voor mijn masterproef.

Dit houdt in dat ik Peugeot's 405 met hun eigenaren of eigenaressen (!!) fotografeer. Ik ben dus op zoek naar bondgenoten, partners in crime, met dezelfde grote liefde en passie.
Het is overigens een heel fotogenieke auto, één van mijn lievelings foto's heb ik er nog mee kunnen maken:

Click to view full-size and click again for resized image