Winnaar Parijs Dakar rally (1989)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Ik kom terug naar Nederland!
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Justice
Een en al 405

Cees
Registratie: 24-7-2005
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Vr 13 Mei, 2016 15:25    Onderwerp: Ik kom terug naar Nederland! Reageer met quote Add User to Ignore List
Eindelijk! Maar wel vakantie, alles gaat nog steeds goed in Texas! Vrouw, Twee kids, een huis, 3 auto's en een motorfiets.

Inmiddels heb ik ook al weer bijna 3 jaar mijn YouTube kanaal en ik heb een paar autos onder de loep genomen. Toen dacht ik: misschien kan ik een 405 reviewen als ik in Nederland ben tussen 13 en 24 Juni! Waar beter dat te vragen en voor elkaar te krijgen dan bij mijn oude club! Ik vind het nog steeds een van de mooiste wagens.

De voorkeur gaat uiteraard uit naar een Mi16, fase 1 of 2, maakt niet uit. Ik weet echter niet of er nog mensen zijn die er een hebben, en met de nieuwe old timer regeling denk ik dat het moeilijk gaat worden. Een T16? Dat zal wel helemaal in het onmogelijke liggen. En ik ben natuurlijk een vreemde, ofschoon we de passie gemeen hebben. Dat is de reden waarom ik veel autos heb kunnen reviewen!

Mijn YouTube kanaal heet "TheDutchTexan", check het om te zien hoe ik de reviews doe en wat het eindresultaat zal zijn![/list]

JTA
filmpje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Zaleo
Webmaster

Zeo
Registratie: 21-7-2005
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Za 14 Mei, 2016 21:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Helaas, die van mij is er mee opgehouden, een donor onder blok heb ik al maar deze zit er nog niet in.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator

Fedor
Registratie: 22-7-2005
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Di 17 Mei, 2016 13:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Of een 406 coupé CT turbo Very Happy

Naar boven
Justice
Een en al 405

Cees
Registratie: 24-7-2005
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Do 02 Jun, 2016 4:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zaleo: Dus je hebt je MI16 nog steeds! Van 10 jaar terug kan ik me herinneren dat het een mooie wagen was!

Fab405: Das toch een van de mooiste wagens ooit, de 406 coupe! Zeker weten een hoogtepunt van de Peugeot styling! Naast de 405 natuurlijk Wink

Ray: Echt een enorme knuppel hiero. Sorry Ray! Het is super druk geweest afgelopen weken. Verzekering gedoe (auto's en huis schade door hagel ter grootte van een golfballen!) een aantal auto reviews (2015 WRX staat al on-line, de 2015 Mustang moet nog geeddit worden). en dan natuurlijk werk... alles af krijgen voordat ik vertrek.

Welke e-mail heb je gebruikt? thedutchtexanhotmail.com of een andere?

Natuurlijk interesse, maar ik kan me voorstellen dat ik de boot gemist heb. Mijn excuses voor de late reactie! Die stratos zou echt een machtige review geweest zijn! Enne, uiterlijke gebreken op de MI16 zijn niet zo'n probleem, de meeste zijn niet eens te zien op een video. Maar spartaans ingericht? Is het een racewagen zonder interieur?

JTA
filmpje

Naar boven
fab405
Moderator

Fedor

BerichtGeplaatst: Vr 10 Jun, 2016 12:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik kan de 405 wel meenemen?

Naar boven
EH Autoservice
Technisch Moderator

Edgar
Registratie: 25-7-2005
Leeftijd: 48

BerichtGeplaatst: Za 11 Jun, 2016 18:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List

Built by ........... HELL YEAH

Click to view full-size and click again for resized image

"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator

Fedor

BerichtGeplaatst: Ma 13 Jun, 2016 11:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
En m'n 306 cabrio? Very Happy

Naar boven
Borntobewild
Webmaster

Stefan
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Ma 13 Jun, 2016 13:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Het is dat mijn MI nog steeds stil staat en pas de 21ste gefixed gaat worden.

Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator

Fedor

BerichtGeplaatst: Wo 22 Jun, 2016 17:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
His loss! Very Happy

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar: