Winnaar Rally van Tunesië (1988)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Stabilisator rubbers gezocht voor 405 break diessel 1993

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Paul405GLDBreak
Nieuw

Paul
Registratie: 8-5-2014

Leeftijd: 59

BerichtGeplaatst: Do 13 Jul, 2017 8:17    Onderwerp: Stabilisator rubbers gezocht voor 405 break diessel 1993 Reageer met quote Add User to Ignore List
HELP !
Ik heb twee stabilisator rubbers nodig voor mijn peugeot uit 1993
Wie kan mij helpen of waar kan ik die vinden
mvg
Paul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
beeperhorrie
405 Kenner

Ben
Registratie: 8-2-2015
Leeftijd: 48

BerichtGeplaatst: Do 13 Jul, 2017 14:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ha Paul,

Volgens mij ben ik zo ongeveer nog de enige die dagelijks hier komt. En ik heb geen idee voor de rubbers. Heb je Edgar al geprobeerd?

Gooi het ook anders eens neer op de andere forums als [url]peugeotforum.nl[/url] en [url]klassieke-peugeot.nl[/url]

205 1.1GE & 405 1.6 GRX
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
BertP
405 Gek

Bert
Registratie: 9-11-2006
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 15 Jul, 2017 23:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Als je de rubbers bedoelt waar de stabilisatorstang zelf in opgehangen is dan kun je deze gewoon bij de automaterialenzaak kopen. Enige dat je moet weten is de diameter van de stabilisatorstang. Er zijn 3 diktes (dacht 20, 21 en 22 mm).

Als je mij de laatste 8 cijfers van het chassisnummer geeft (mag ook via PB) kan ik het misschien ook voor je opzoeken in de Servicebox van Peugeot.

Ik heb de mijne 3 jaar geleden vervangen en ze waren van Delphi. De pasvorm was niet helemaal super om de stang heen, dus ik heb het rubber met een bandschuurmachine zelf op maat geschuurd. Ik zou je adviseren om voor een ander merk te kiezen.

Het zijn 2 ( ) met daartussen de stabilisatorstang: (O). Op de één of andere manier zag het er bij mij zo uit: [O]. De binnenkant wat weg geschuurd en de stang zit nu mooi opgesloten. Vergeet niet om de stang even goed schoon te maken. Dan kraken de nieuwe rubbers niet.

PS: Ja ik had de goede maat besteld. Ik heb de stabilisatorstang zelf opgemeten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Café 405 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar: