Zakenauto van het jaar 1988
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

break22
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
break22
405 Verslaafd


bob
Registratie: 19-3-2006
Berichten: 787
Woonplaats: hilversum
Leeftijd: 56

BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt, 2006 0:12    Onderwerp: break22 Reageer met quote Add User to Ignore List
hallo dan,
Bob is de naam en ben in het bezit van een tja hoe kan het anders een break.
nog steeds een 1.8i 8v
en durf het bijna niet te typen een gl uitvoering.
Maar met 120.000 op de teller mag je niet klagen.
Click to view full-size and click again for resized image

Omdat de verbouwing van het woonhuis een tikkie voorang geniet op de break duurt het een tikkie langer voordat ie helemaal naar mijn smaak is aangekleed en opgepept. (een break met 'n bite moet het worden devil )

wil je maar weten over het hoe en waarom
kijk op http://www.bobdesign.nl

groeten



Nee hoor agent, dat op m'n voorwiel ging per ongeluk.

406 break srx
17 inch MSW
momp
ex 405 break xu7jp p3kb

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt, 2006 0:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom op de site en de break ziet er nog netjes uit.


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt, 2006 0:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hey Welkom op de site!
De auto ziet er netjes uit, en dat het een GL is maakt niks uit hoor, 405 is 405! Very Happy
Die velgen zijn trouwens wel heel erg netjes! Ik heb op de website de "voor" en "na" foto's gezien.
Een hele vooruitgang!

Verder veel forumplezier op het forum!

En volgende week 25 maart is er een meeting in Breukelen.... (hint hint) Razz



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt, 2006 0:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hey welkom hier.

Ik heb net ook even de site bekeken. Ik moet zeggen, ziet er goed uit. Vooral ook het stralen en powdercoaten van de speedline velgen. Als ik vragen mag, hoeveel ben je hiervoor eigenlijk kwijtgeweest en waar heb je dit laten doen?

En voor de rest. Een GL uitvoering is niet zo erg, der zijn er zat van hier, en niemand die er over klaagt. Bovendien zijn er legio dingen aan een 405 te veranderen waardoor je hem een stuk luxer kan maken, en dit zonder al te veel moeite!

Ik wens je veel plezier met je wagen, en veel plezier op dit forum.

Easterboy schreef:

En volgende week 25 maart is er een meeting in Breukelen.... (hint hint) Razz



Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt, 2006 0:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo,
Welkom hier, mooie auto!

En er is zeker niks mis met een GL, die heb ik zelf ook, al is daar niet zo veel meer van te zien... Wink



Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
break22
405 Verslaafd


bob
Registratie: 19-3-2006
Berichten: 787
Woonplaats: hilversum
Leeftijd: 56

BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt, 2006 1:04    Onderwerp: break22 Reageer met quote Add User to Ignore List
Dank
in antwoord op kriddo z'n vraag

Bij hill coating's te Hilversum
stralen en coaten € 50,= per velg (zonder bon maar wel met een glimlach)

En ze zijn goed opgeknapt.
En inderdaad ik weet dat er veel is aan te passen in een gl uitvoering.
meeste kabeltjes en connectors liggen er al.
Heb een klein beetje ervaring met een 309 en een cit xantia van de buurman.

Het enigste nadeel is dat moeder's de vrouw de verbouwing van het huis ook belangrijk vind. Vandaar dat het aanpakken van de break iets langer duurt dan mijn wens is.
Maar ja een tevreden vrouw is ook fijn toch?

grtzz
break22



Nee hoor agent, dat op m'n voorwiel ging per ongeluk.

406 break srx
17 inch MSW
momp
ex 405 break xu7jp p3kb

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt, 2006 1:08    Onderwerp: Re: break22 Reageer met quote Add User to Ignore List
Prijs voor die velgen klinkt niet slecht... heb je voor € 200 euro (250 met reservewiel) je velgen z.g.a.n.
En die Xantia van de buurman zag er ook wel grappig uit, lekkere stoelen zag ik ook.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt, 2006 10:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hé, Welkom!
Leuke website ook.

Sucses met de verbouwing (van zowel huis als 405...)

Grtn,


Oja, als je een harder rempedaal wilt; volgens mij is het vrij eenvoudig om een hoofdremcilinder van een Patrner/Berlingo er in te zetten...



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
GTi8v
Gast







BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt, 2006 17:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Hoi Break22,

Mooie auto en mooie site.
50 euro voor stralen coaten. niet duur zeg. En het ziet er inderdaad heel erg mooi uit. Ik heb zelf MI16 velgen aangeschaft die er nog slechter aan toe zijn dan jouw Speedlines na aankoop. Goede tip dus.

Veel plezier op het forum!!


Naar boven
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt, 2006 18:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote
He leuk, alweer een break-man. hartelijk welkom op de site en je bent niet de enige met verbouwingsplannen. Thuis heb ik het net af gelukkig, nu ff een potje bij elkaar sparen voor mijn break.

Naar boven
Anonymous
Gast







BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt, 2006 18:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Zo zien we het graag, een break,
ruimte, zicht, en goede plannen. Welkom hier, ben zelf ook nieuw. Succes met de bouw van 405 en van het huis. Tja, vrouwen, soms moet je ze de zin geven he.

Dreamcode


Naar boven
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt, 2006 20:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom hier,
de opkomst van de 405 breaks is in aankomst, erg leuk want de break hoort hier natuurlijk ook in grote aantallen aanwezig te zijn

Ik vind de GL er nog mooi uitzien hoor,
de velgen doen een hele boel aan de uitstraling van de 405. Toppie

Ik hoop dat je hier veel plezier hebt op onze site
en misschien nog meer ideeen voor de break hier op kan doen. Wink

en ik vind je site mooi en overzichtelijk, eigenlijk wil ik ook altijd iets maken maar ik denk dat er nog een beetje drempelvrees is.
Misschien kan je eens een klein verhaaltje schrijven hoe je deze site hebt gemaakt, dat zal ik ook eens een GLX home site gaan maken, foto's en verhalen heb ik genoeg.



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
break22
405 Verslaafd


bob
Registratie: 19-3-2006
Berichten: 787
Woonplaats: hilversum
Leeftijd: 56

BerichtGeplaatst: Ma 22 Mei, 2006 22:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
MIJN AUDIO DOET HET WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Afgelopen weekend eindelijk de tijd gehad om een beetje aan de audio te knutselen.
Werelds zo'n peugeot bij je km teller kan je een plugje uit het rubber drukken en dan kan zo je 10mm2 voeding's kabel door het schutbord.
Viel ontzettend mee, daarna de tulpjes met schakel draad voor de versterker en de speakersnoertjes voor de twee achterspeakers onder de plinten weggewerkt. gaten in de "hoedenplank" Subje weer op z'n plek versterkertje ernaast en al die draadjes weer aan elkaar geknutseld.

Ik ben weer een gelukkig mens. HERRIE IN DE TENT.

Na de DSL ga ik aan de slag om alles "netjes" in een kastje te bouwen helaas ontbreekt het mij aan tijd om het voor de DSL te redden.
Maar zo zien ze de volgende keer wel dat er iets veranderd.

tot 2e pinkster

((((((((((JaJa foto's volgen nog ))))))))))



Nee hoor agent, dat op m'n voorwiel ging per ongeluk.

406 break srx
17 inch MSW
momp
ex 405 break xu7jp p3kb



Laatst aangepast door break22 op Ma 22 Mei, 2006 23:09, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Anonymous
Gast







BerichtGeplaatst: Ma 22 Mei, 2006 22:40    Onderwerp: break 22 Reageer met quote
Pff , ben blij dat hij klaar is, kan ik eindelijk weer normaal tv kijken zonder hem op bejaardentehuisvolume te draaien

Naar boven
break22
405 Verslaafd


bob
Registratie: 19-3-2006
Berichten: 787
Woonplaats: hilversum
Leeftijd: 56

BerichtGeplaatst: Di 23 Mei, 2006 21:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
bij deze enkele PIC's

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

meer pic's op http://www.bobdesign.nl

grtzz



Nee hoor agent, dat op m'n voorwiel ging per ongeluk.

406 break srx
17 inch MSW
momp
ex 405 break xu7jp p3kb

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls