The coolest name ever given to a car - MI16
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Ep Woody
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 28 Mrt, 2009 1:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Goed bezig, netjes dat je het maar even doet Very Happy


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Wo 01 Apr, 2009 8:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gisteravond even op en neer naar het idyllische friesland gereden. Motorblok hing nog keurig in de takel, en lag ook zo in de auto. De auto is nu mooi een stuk verlaagd.

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 01 Apr, 2009 9:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
En wat is de planning, wanneer ligt hij erin!


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Wo 01 Apr, 2009 9:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hij ligt er al in... Smile

Hangt er vanaf hoeveel tijd ik kan vrijmaken, en hoeveel tegenslagen ik krijg... Smile

Eerst maar eens zien dat ik de steunen voor STB/dynamo overzet. Koppeling omgooien of opzoek naar een andere versnellingsbak, dat tegenelkaar, diverse slangen vervangen, dan kan ik eens gaan denken over het in het ruim hangen Smile



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 01 Apr, 2009 9:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat duurt dus nog even Smile


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
XM
Something 405


Papa Matthijs
Registratie: 22-6-2007
Berichten: 5624

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Wo 08 Apr, 2009 21:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Foto's!


When building a car, you can pick two:

Fast, Cheap, Reliable

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 09 Apr, 2009 9:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Afgelopen weekend had ik het plan om het motorblok in de auto te takelen. Vrolijk begonnen met het wissel van de koppeling, omdat ik nog geen trekbak heb, heb ik eerst maar even m'n koppeling omgewisseld. Koppeling eraf, vliegwiel eraf en toen kwam de eerste verrassing :
Click to view full-size and click again for resized image
Een lekke keerring. Meteen vrijdag om 5 voor 5 nog even naar de peugeot-dealer. Helaas een verkeerde ring meegekregen, dus moest wachten tot na het weekend om die ring te vervangen.

Na de keerring omgewisseld te hebben en wat kleine onderdelen gehaald te hebben, heb ik dinsdag avond de carterpan gewisseld. Er zat een aircopomp op het blok. Omdat ik geen airco heb leek het me slimmer om de aircopomp eraf te halen, de carterpan om te wisselen en om te bouwen naar een niet aircoblok. Ook heb ik de krukaskeerring vervangen, en de koppeling gemonteerd.

Gistermiddag was het tijd om de versnellingsbak te monteren, en het blok definitief in het motorruim te hangen.

Click to view full-size and click again for resized image

En zo staat hij er nu bij.



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 09 Apr, 2009 9:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
thumbup


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
XM
Something 405


Papa Matthijs
Registratie: 22-6-2007
Berichten: 5624

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Do 09 Apr, 2009 10:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
morgen gaat ie lopen!


When building a car, you can pick two:

Fast, Cheap, Reliable

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 09 Apr, 2009 10:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wie? Ep?
Slopen jullie morgen de andere 405 dan Razz



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 09 Apr, 2009 11:07    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Morgen lopen? Ben vandaag al lopend naar m'n werk Wink


:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Do 09 Apr, 2009 12:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Ep Woody schreef:
Morgen lopen? Ben vandaag al lopend naar m'n werk Wink


Das goed voor je. devil


Naar boven
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 09 Apr, 2009 13:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Netjes EP!
Kon je er niet een auto mét airco van maken? Very Happy
Nee ik weet het,.. te veel werk etc.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 09 Apr, 2009 13:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Thanks Smile

Nu zorgen dat ik weer naar huis kan, en verder kan Wink Tis er ideaal weer voor momenteel Razz



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
XM
Something 405


Papa Matthijs
Registratie: 22-6-2007
Berichten: 5624

Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Do 09 Apr, 2009 13:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ep Woody schreef:
Morgen lopen? Ben vandaag al lopend naar m'n werk Wink

Hij was te makkelijk Razz



When building a car, you can pick two:

Fast, Cheap, Reliable

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls