De enige juiste plaats voor een 405 liefhebber
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

weer n jonge gast der bij...
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fritske
405 Kenner


Thijs
Registratie: 28-7-2006
Berichten: 177
Woonplaats: Asten
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 12:34    Onderwerp: weer n jonge gast der bij... Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo 405 liefhebbers....

Ik was op i-net wa rond aant zoeke over n 405 omdat ik over paar weke als ik me brommer verkocht heb de 405 van me vader over koop w00t en ik dacht laat eens kijke wat er van te vinde is en kwam hier op site terecht ik eve rond gekeke en dacht van effe aanmelde is altijd nuttig:) dus bij deze...

Ik koop een:
peugeot 405 gl 1.4I
kleur is rood
komt uit 1993
en verder weet i ker nog nie veel over te vertelle ik zou binnekort wel wat foto schieten en hier der bij zette....
Foto's:
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Over mij zelf:
Ik ben Thijs Philipsen uit asten (klein plaatsje in noord-brabant)
Ben nu nog 17 word 14 augustus 18 en heb dan meteen me 1ste officiele autorijles dus en hoop snel te slage dat ik kan gaan rond rijde met me auto:)

wil je meer wete vraag het maar ik antwoord wel;)

Thijs




Laatst aangepast door Fritske op Vr 28 Jul, 2006 13:13, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 12:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hey welkom op het forum.

En je bent de eerste met een 405 1.4.



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 12:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom Thijs!

Hoop dat je snel slaagt voor je rijbewijs! Heb je je theorie al? Daar kan je al wel mee beginnen.

Hoop dat je nog veel plezier mag beleven van je 405 Smile



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Fritske
405 Kenner


Thijs
Registratie: 28-7-2006
Berichten: 177
Woonplaats: Asten
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 12:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik voel me vereerd;)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 12:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Oja we zijn dol op foto's Wink


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 12:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Welkom Thijs.
Snel je rijbewijs halen, en gaan met die 405. perfect


Naar boven
Fritske
405 Kenner


Thijs
Registratie: 28-7-2006
Berichten: 177
Woonplaats: Asten
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 12:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik zou wel even met de camera nara buitenlopen;)
ver 5 a 10 min foto'sWink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Zaleo
Webmaster


Zeo
Registratie: 21-7-2005
Berichten: 2820
Woonplaats: Geleen
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 12:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 12:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zeker welkom, en ik durf al te zeggen met de uniekste 405 van de club Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Fritske
405 Kenner


Thijs
Registratie: 28-7-2006
Berichten: 177
Woonplaats: Asten
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 13:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
thnx maar ff offtopic hoe zet ik foto's hier neer zodat je ze kan zien???

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 13:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Als je de knop 'nieuw antwoord' gebruikt zie je de img 'tags' staan, als je je foto's nog wilt hosten, www.imageshack.us

Tussen de tags dus de url van je plaatjes.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 13:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nergens om ronald, der was al 1tje met een 1.4 Gl, stond ook duidelijk in de forumnaam die hij had Very Happy

Voor de rest, welkom zou ik zeggen. Het maakt niet uit wat voor 405 je hebt, al is het nou het instapmodel of de top of the range, elke 405 heeft dezelfde karakteristieke lijnen en is daardoor even bijzonder zo lijkt mij. Hopelijk brengt deze wagen je veel plezier!



Peugeot 405 Mi16 1.9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 13:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ronald schreef:
Als je de knop 'nieuw antwoord' gebruikt zie je de img 'tags' staan, als je je foto's nog wilt hosten, www.imageshack.us

Tussen de tags dus de url van je plaatjes.


uploaden kan uiteraard ook naar je eigen auto profiel!!!!!!!!

http://www.peugeot405club.nl/profiel.php



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 13:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hmmm...toch eens beter opletten Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Praia
405 Liefhebber!


Gerrit
Registratie: 17-7-2006
Berichten: 92
Woonplaats: Joure

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jul, 2006 13:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
welkom dude!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls