The coolest name ever given to a car - MI16
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Update!! GriffeCTi gaat 405 rijden... ???
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
GriffeCTI
405 Verslaafd


Michel
Registratie: 10-3-2006
Berichten: 977
Woonplaats: Hellevoetsluis
Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Wo 06 Sep, 2006 16:52    Onderwerp: Update!! GriffeCTi gaat 405 rijden... ??? Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja....

Ik ben michel..... sommige kennen mij al van het 205 forum... (sommige willen mij niet kennen).... ik ben peugeot fanaat.... maar wie hier niet....

Zelf ben ik serverbeheerder bij een vloeistoffen opslag bedrijf... vooral chemicalien, olien en vegoils(groente/vlees olieen).

ondertussen heb ik aardig wat peugeot's gehad...8 205jes........ 1 405 (nu)... en een citroen XM 2.0 CTturbo

Waaronder een CTI (Die OOIT nog naar griffe CTI word omgetoverd)... maar ik ben even bezig met het huis.. dus ff geen tijd....

Een Gutmann 8 kleppert.... kawa groen.... hier heb ik een beetje schade aan de kabelboom... dus deze moet er opnieuw in...was toch al de bedoeling....

Een 205 Multi.... deze heeft bijna 400000 Km gelopen.. maar helaas is sinds 2 weken de brandstofpomp kapot..... een andere is haast niet te vinden..

Ik wist nog een 405 SRD-Turbo te staan... daar ben ik vorig jaar mee bezig geweest om deze van de eiigenaar te kopen.. Helaas hadden we samen geen trek in de prijs...... dus dat is niet doorgegaan... Dit jaar ben ik wederom geweest... en kocht ik de auto... voor een mooi bedrag.. met als gedachte in mijn hoofd om de motor eruit te lepelen.. en de rest in onderdelen te verkopen... blushing
Wat ik namelijk wist is dat hier in de vorige eeuw ('99) een VEGE revisiemotor in is geplaatst bij +/- 280000.. de auto heeft nu 332000 gelopen...

De auto is al in geen 2 jaar gekeurd... en loopt als een zonnetje... ik heb alleen geen remmen voor... en de draagarmrubber voor is over... de banden houden ook niet over... maar de auto rijd best lekker... en na ongeveer 2 jaar in een 205 Multi (hobbelhok) te hebben gereden is het misschien wel eens tijd voor een andere auto...

deze 405 ga ik proberen blushing door de keuring te krijgen nadat alles gerepareerd is.....



het eerste onderdeel is al gevonden.... Break-Rider heeft eeen nieuw dakje voor me



www.205cti.nl
Eigenaar van de 205 onderdelenhemel



Laatst aangepast door GriffeCTI op Za 12 Mei, 2007 21:42, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Wo 06 Sep, 2006 17:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi welkom op het forum.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=LKKYAYLC

Ik heb de link van je foto even opnieuw geplaatst Wink



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 06 Sep, 2006 17:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Welkom. perfect

Naar boven
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 06 Sep, 2006 17:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooie break! Gelukkig is ie in goede handen.

Veel succes en plezier ermee. Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Wo 06 Sep, 2006 17:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
mooi hoor


peugeot 307 SW 2005 1.6 HDIF 110/ peugeot 205 CTI 1.9 1991

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Leo205
405 Gek


Leo
Registratie: 15-8-2005
Berichten: 1486
Woonplaats: Leerbroek (ZH)
Leeftijd: 34

BerichtGeplaatst: Wo 06 Sep, 2006 18:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom, Michel..

Er zit toch ook al leer in de break? Leuke auto hoor

Trouwens, m'n dashboard zit er weer helemaal in Cool

Gr. Leo



205 1.3 Rallye - 205 1.6 XS

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Wo 06 Sep, 2006 20:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
welkom, en als je het nog niet weet, een hele goede 405 keus

we zullen zeker nog meer van jou en je 405 horen !



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
GriffeCTI
405 Verslaafd


Michel
Registratie: 10-3-2006
Berichten: 977
Woonplaats: Hellevoetsluis
Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Wo 06 Sep, 2006 22:18    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
LeowRallye schreef:
Welkom, Michel..

Er zit toch ook al leer in de break? Leuke auto hoor

Trouwens, m'n dashboard zit er weer helemaal in Cool

Gr. Leo


Leer staat nog los in de schuur... (achterbank..).... alleen is de staat verre van goed.... het lost haast op zag ik... Mad



www.205cti.nl
Eigenaar van de 205 onderdelenhemel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Wo 06 Sep, 2006 22:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
jeej, een 405 erbij Smile
welkom

wat is VEGE?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
GriffeCTI
405 Verslaafd


Michel
Registratie: 10-3-2006
Berichten: 977
Woonplaats: Hellevoetsluis
Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Do 07 Sep, 2006 8:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
http://www.vege.nl/


www.205cti.nl
Eigenaar van de 205 onderdelenhemel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Zaleo
Webmaster


Zeo
Registratie: 21-7-2005
Berichten: 2820
Woonplaats: Geleen
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Do 07 Sep, 2006 10:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Eindelijk weer een echte auto.........

Haha, nee hoor 205 is ook heel leuk, maak maar een grapje Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Do 07 Sep, 2006 11:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Welkom Griffe. Weer een prachtige break erbij zie ik, dat zie ik graag cheer Ik hoop dat jij de auto weer helemaal top krijgt maar daar heb ik alle vertrouwen in. Als de achterbank van zwart leer is dan weet ik misschien nog wel een bank voor je, van een XM met leer. Moet passen als het goed is?? Veel plezier op ons forum.

Naar boven
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Do 07 Sep, 2006 11:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote
GriffeCTI schreef:
http://www.vege.nl/


Typisch, volgens vege heeft mijn auto een TD motor?? Shocked


Naar boven
GriffeCTI
405 Verslaafd


Michel
Registratie: 10-3-2006
Berichten: 977
Woonplaats: Hellevoetsluis
Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Za 12 Mei, 2007 21:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Kleine Update van mijn kant....

2 weken geleden de multi verkocht aan Rudy.. (2.1 TDI)...
Die gaat er vast weer wat moois van maken... hij loopt teminste weer Smile...

De 405 is eigenlijk nog weinig aan gebeurt. Het leer moet er nog steeds in. Ondertussen ben ik wel verhuist... ik woon tegenwoordig in hellevoetsluis.

Sinds vanmiddag zit er onder mijn break een rode MI16 voorbumper. Alles zat er al (kabels). Maar ze doen het nog niet. Na het plaatsen van een relay had ik wel stroom maar nog geen licht (lampjes kapot dus).

Ook heeft de auto een paar andere ogen gekregen. Na 2 maanden was er een steen door de linker koplamp gegaan.. en bij het verkopen van de multi reed deze naar achter en reed tegen de 405 aan... andere koplamp kapot.. dus vanmiddag ff vervangen.

Fototje


Tevens zijn de Gutmann velgen vervangen door Alustar velgen... puur omdat ik ze gekregen had met nieuwe banden erop. En omdat ik 1 van de GM velgen als een EI krom gereden had.

Helaas zit het nieuwe werkende dak er ook nog niet in. Lekker hoor..elke dag zo;n plens water over je hoofd als het geregend heeft.

Maar eind mei heb ik een week vrij...

Dan staat er op de planning

Dak vervangen
Motorkap vervangen
Dak opnieuw bekleden(zwart)
Volleer erin + ff kijken of ik alles erin gaat passen (electra)
35 mm² kabel trekken
Versterken in de achterbak bouwen
2x MTX 5512-04 kist plaatsen
Audiosystem speakers + DLS versterker plaatsen
JBL GTO speakers in de achterdeuren bouwen
Scherm inbouwen
Parrot Carkit inbouwen
Beurt geven (al de 4de keer sinds oktober.. staat al 40000 KM verder)


Genoeg te doen dus....

Nou.... dit was de kleine update dus...

Grzt Michel



www.205cti.nl
Eigenaar van de 205 onderdelenhemel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 12 Mei, 2007 22:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ziet er mooi uit, zo'n rode mi16 bumper.
Keep up the good work! Very Happy



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls