Winnaar Rally van Tunesië (1988)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

mini-meet LLG en Co
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Ma 09 Okt, 2006 17:05    Onderwerp: mini-meet LLG en Co Reageer met quote
Was een gezellig middagje, jammer genoeg te druk met praten, en het foto toestel op de kast laten liggen. whistling
De grijze peug., zag er prima uit, en ben nu een beetje jalours op LLG zijn voor bumper. Smile
LLG en familie, hebben een leuk ritje zeeland gehad, maar waarvoor ze kwamen, bleek niet helemaal, hetgeen te zijn, wat LLG dacht. Razz
Toch was het een leuke middag, met gezellige mensen onder elkaar.
De foto's maken we gewoon de volgende keer. perfect


Naar boven
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Ma 09 Okt, 2006 20:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Het was zeker wel gezellig, erg stom dat we geen foto's hebben gemaakt!

Ik teken wel even een plaatje!

Click to view full-size and click again for resized image w00t Cool



Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 09 Okt, 2006 20:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Tsjuum!

Ziet er gezellig uit.... Smile
Jullie hadden daar beter weer dan hier zie ik...



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Ma 09 Okt, 2006 20:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ajoh, ben ik het zonnetje vergeten te tekenen! Maar mooi weer was het zeker!


Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Ma 09 Okt, 2006 20:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote
We hoeven helemaal geen foto's joh! Surprised
Jij tekend beter dan welk toestel dan ook, foto's kan maken. w00t

Maar LLG, waarom laat je nu op die tekening, de veranderingen aan mijn peug zien? Sad




Laatst aangepast door Kobus op Ma 09 Okt, 2006 20:19, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Ma 09 Okt, 2006 20:18    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
LL van Gogh Cool


Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Ma 09 Okt, 2006 22:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
je hebt gewoon die bloemen en gordijnen mooier getekent dan de 405's... schande!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Di 10 Okt, 2006 5:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wat is er mis met mijn 405's dan? Ik zie de gelijkenis wel hoor! Sad


Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Di 10 Okt, 2006 6:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Je hebt 't heel mooi getekend hoor.
De wagens lijken echt, de ramen van het huisje iets minder, maarja, niet alles kan in 1 X goed zijn. Wink
Een cijfertje?


een 8+ heb je echt wel verdiend hoor. perfect


Naar boven
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Di 10 Okt, 2006 15:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Leuk detail is wel dat ik je nieuwe velgen er al op heb getekend, precies hetzelfde als de mijne w00t


Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 10 Okt, 2006 15:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Echt niet. Ik zie op de jouwe beschadigingen (witte spikkels) zitten. Wie heeft die gare dingen gespoten?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Di 10 Okt, 2006 15:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Een of andere boeren %#@$, maar volgens mij heeft die maf dat gewoon met een kwast gedaan Laughing Razz plaag


Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 10 Okt, 2006 15:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Die oelewapper heeft de grondverf met een kwast aangebracht en daarna met Hammerite gespoten. De prutser. Laughing

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Di 10 Okt, 2006 15:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
icon_drunk


Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Wo 11 Okt, 2006 15:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
crazy


405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls