Peugeot 405 - Un Talent Fou!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Kriddo
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 41, 42, 43  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 17:07    Onderwerp: Kriddo Reageer met quote Add User to Ignore List
Die stelt zich dus even voor in dit topic.

Ben dus Kriddo, 20 jaar, woonachtig in palingdorp, alsmede cokecity. Volendam dus. Ik gebruik overigens zelf niet, dus ik ben een uitzondering op de regel van de Televaag(die zomaar eventjes heel nederland laat weten dat 90% aan de coke zit, dacht het niet).

Sinds februari 2004 in het bezit van een Grijs/Beige Peugeot 405 GRX 1.6 uit november 1992, nog net van type 1, met 3-spaaks MI-16 stuur en een lederen pook met "rode accenten". Het is een auto die luxer is dan enig persoon in mijn familie ooit gehad heeft.

Sinds 2004 niet veel optisch aan mijn auto veranderd, alleen een paar deukjes en krassen opgelopen, en onder de kap zijn al wat onderdelen vervangen. Inmiddels zit er een nieuwe dynamo in, een nieuwe kachel(deze lekte koelvloeistof naar binnen), een nieuw slot aan me deur, nieuwe electromotor voor het electrische raam aan de bestuurderskant, nieuwe remblokken, en der zal gerust nog wel wat vervangen zijn maar inmiddels ben ik dat vergeten. Ik zal de aankomende APK keuring in november in spanning moeten afwachten of het nog een jaar 405 rijden wordt. Ik hoop het, want het is een heerlijke wagen om in te rijden. Tevens mijn eerste wagen. Maar geen enkele auto waarin ik tot nu toe heb gereden steekt boven deze auto uit, als het gaat om comfort en rijplezier.

Het is dus me eerste wagen, ik ben der redelijk zuinig op, en ik wil van deze wagen nog zo lang mogelijk plezier hebben. Ik kom hier al sinds het begin, maar de reden dat ik nu post is om meer te weten te komen over auto's in het algemeen, en speciaal over deze peugeot. Om achter de goede manier te komen om dingen eraan te veranderen.

Mijn auto dus: (foto's zijn beetje groot, vandaar dat ik links neerzet)
http://www.thevirus.dds.nl/DSCF0166.JPG
http://www.thevirus.dds.nl/DSCF0168.JPG

Foto's zijn genomen op de dag van aankoop, dus beetje oud, maar veel is er niet veranderd. Wat er wel is veranderd is het geluid, heb der een mooie JVC MP3-speler ingezet, en een paar goede speakers ingebouwd. Voor mensen die er verstand van hebben: Setje Phase-Linear 165.25 voor, en setje ovale 3-weg 300w JBL's(type vergeten) achter. Geen subwoofer, dat past niet bij de muziek die ik draai. En hier komt voor mijn gevoel genoeg bass vanaf.

Verder wil ik binnen niet al te lange tijd een set 16" lichtmetalen velgen onder me wagen zetten, de velgen heb ik inmiddels al, ik moet alleen nog weten hoe alles met banden in zijn werk gaat, hier heb ik inmiddels een topic voor gestart.

http://www.peugeot405club.nl/f......php?t=325

Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen. Bij voorbaat dank Very Happy

Greetings


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Zaleo
Webmaster


Zeo
Registratie: 21-7-2005
Berichten: 2820
Woonplaats: Geleen
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 17:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom... !!!!

Ik rij ook een 405 als eerste eigen auto, er is iets dat wij gewoon goed doen, dat kan niet alleen maar geluk zijn Laughing

(Zet je die foto's ook ff bij je auto profiel? Zou ik leuk vinden)


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 17:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom,

een goeie keus hoor een 405.



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 17:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooie auto, een goede lag als ik het zo zie.

Je kan je fotos ook uploaden naar je profiel op de main site, ze worden dan gelijk een stuk kleiner gemaakt.


En als je aanstaande zaterdag niks te doen hebt:
http://www.peugeot405club.nl/f.....c.php?t=20



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 17:45    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Netjes, hoor. Welkom hierzo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 18:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Borntobewild, ik had alles van de meeting al gelezen, maar helaas.

Van 2 tot 5 september is het hier kermis, traditioneel volksfeest in volendam. Niet om te missen dus, zaterdag is ook me enigste vrije dag van die 4(werk in de horeca), dus dat mag ik niet missen.

Maar bij de 4e meeting zal ik zeker van de partij zijn.

Zal de foto's ook nog even uploaden.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 18:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom!

Mooie auto hoor... Ziet er zeer netjes uit.
De bekleding is ook nog als nieuw zie ik.

Jammer dat je niet op de meeting kan komen, maar gelukkig komen er meer meetings....

In ieder geval veel forumplezier!



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
jwstoop
405 Forum gek


Jan-Willem
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 597
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 18:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hee Kriddo, welkom! Zie dat je precies hetzelfde interieur als ik heb! Zelfde stoelen, bekleding, stuur en pook! Very Happy

Zien jouw radio en JBL's er ook zo uit toevallig?
Click to view full-size and click again for resized image



autoloos...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 18:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Huh..... was dat standaard of optie in de 405???
Ik weet wel van de 406 dat ze geleverd konden worden met JBL's, maar de 405...



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
jwstoop
405 Forum gek


Jan-Willem
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 597
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 18:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Deze hele installatie heb ik zelf ingebouwd, dus niks standaard Wink


autoloos...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Kriddo
Is it human, or a 405?


Dirk
Registratie: 14-8-2005
Berichten: 8334
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 20:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
jwstoop, ik denk inderdaad, die JBL's, dat dat ze zijn. Heb het net nog even bekeken in me auto, bij mij zitten er ook nog 2 afschermkapjes aan vast. Ben der eigenlijk wel vrij zeker van. De radio is wel anders, maar dat verschil is ook niet groot.

BTW, wat ik net weer merkte tijdens het bekijken van mijn speakers. Deze peugeot heeft een vreemde aantrekkingskracht op 1 bepaalde kat in mijn buurt. Deze woont in het huis waar ik me auto meestal voor zet. En elke keer is het weer raak. Is die kat in de buurt, gooi ik me deur open en ineens springt ie me voetenruimte in. Zo ook nu net weer.
Click to view full-size and click again for resized image

Best wel grappig Very Happy


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 20:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Die kat is ook niet gek,,,, zo'n beest weet heus wel wat het begrip comfortabel inhoud... Wink


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 20:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
wie had ook weer een kat in zijn 405 boeken-henkie?


405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 20:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
405GLX schreef:
wie had ook weer een kat in zijn 405 boeken-henkie?

Dat was geen kat, maar een gat... Very Happy



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.



Laatst aangepast door Jan-Sietze op Ma 29 Aug, 2005 20:50, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 29 Aug, 2005 20:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Jan-Sietze schreef:
405GLX schreef:
wie had ook weer een kat in zijn 405 boeken-henkie?

Dat was geen kat, maar een gat... Very Happy

En deuken, krassen, kraters enz...



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 1 van 43
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls