De enige juiste plaats voor een 405 liefhebber
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Carfanatics stelt zich voor
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Za 20 Jan, 2007 18:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
op aandringen, foto's van gisteravond:
http://www.sharky-rulez.nl/Car......php?dir=.

op binnen foto's is links xenon en rechts een piaa lampje van 50 euro (per stuk). het verschil is overduidelijk. op de foto's van buiten zijn niet zo duidelijk maar als je naar het verschil kijkt op de eerste paar foto's kun je je wel voorstellen hoeveel licht zoiets uitspuugt Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Ma 29 Jan, 2007 20:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik hoor net van mijn broer (die het weer van mr. carfanitics himself hoorde op het carina-avensis forum) dat er nu een actie is met xenon setjes, van goedkopere kwaliteit, voor 115 euro.... is dat niet de moeite waard om even te vermelden? btbw, ik las op carfantics een tijdje terug dat jij de contactpersoon van de club was?

dit is niet om te verwijten ofzo hoor, maar ben wel benieuwt naar hoe dit zit namelijk.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 29 Jan, 2007 20:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Das geen geld,...
Maar goed, stefan heeft bi-xenon,.. ik neem aan dat je voor dat geld geen bi-xenon hebt...

(Hoewel ik dat wel hoop stiekem)



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Ma 29 Jan, 2007 20:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
@eb
bi-xenon voor 150 zag ik....


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 29 Jan, 2007 21:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Aaargghhh,... stomme apk over 2 weken.
Das echt geen geld..



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Ma 29 Jan, 2007 21:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Easterboy schreef:
Aaargghhh,... stomme apk over 2 weken.
Das echt geen geld..



klinkt als een typisch gevalletje "NU APK , Betaal later"





Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Ma 29 Jan, 2007 21:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ben je datzelfde geld kwijt aan brandstof kosten wehhehe

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 30 Jan, 2007 13:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Matthijs schreef:
ik hoor net van mijn broer (die het weer van mr. carfanitics himself hoorde op het carina-avensis forum) dat er nu een actie is met xenon setjes, van goedkopere kwaliteit, voor 115 euro.... is dat niet de moeite waard om even te vermelden? btbw, ik las op carfantics een tijdje terug dat jij de contactpersoon van de club was?

dit is niet om te verwijten ofzo hoor, maar ben wel benieuwt naar hoe dit zit namelijk.


HD

Die had ik zelf nog niet gelezen Very Happy (niet echt helemaal duidelijk zoals hij het nu doet)
Ik zou zelf niet voor de goedkoopste gaan.

En volgens mij staan de lampen van je broer wat erg hoog!



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Di 30 Jan, 2007 17:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hd?

het is inderdaad niet zo duidelijk, ik had het dus verkeerd gelezen. voor zover ik begrepen had was de actie bijna afgelopen, maar dit is niet zo, er is nog geen animo voor dus het bedrag zit nog lang niet op 115... overigens heb je voor dat geld volgens mij niet veel te verliezen (verhoudingsgewijs) dacht ik....

de lampen staan rechts VEEL te hoog.. in het midden vind ik het wel mee vallen en links is te laag
overigens is het licht wel blauwer dan we verwachtten... 6000k maar van ons had het witter gemogen, maar dat komt waarschijnlijk door die projectors


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 01 Feb, 2007 1:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
behalve dat 8000k blauwer is dan 6000k, is 8000k dan ook beter dan 6000k?
Geeft het meer licht?



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Do 01 Feb, 2007 1:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nee juist niet.. hoe meer K hoe minder licht... ideaal is iets van 4000k ofzo?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Do 01 Feb, 2007 3:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zo ongeveer wel, Wikipedia legt het uit...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleurtemperatuur



Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Do 01 Feb, 2007 3:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
alsof iemand dat gaat lezen... op een forum vragen en antwoord krijgen van 3 woorden is toch veel handiger?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Do 01 Feb, 2007 3:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Luie studenten...

Nog simpeler=plaatje:

Click to view full-size and click again for resized image



Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 01 Feb, 2007 7:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Klopt ook geen hol van...
Dan zou Fedor's licht heel lichtblauw zijn,.... maar die heeft gewoon een smurfenzonnebank, zo blauw zijn die lampen..



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls