405 T16 - Maatstaf voor Talent
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

306 cabrio leeft nu op grote voet!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 11:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Ja hallo, hij woont zowat in je achterzak Razz

Naar boven
DorgersGTI16
405 Kenner


Dennis
Registratie: 3-9-2005
Berichten: 117


BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 22:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Sterker nog ik hem eigenlijk in zijn achterzak aan het sleutelen w00t

De GTi heb ik helemaal in onderdelen verkocht en gaat morgen weg.

Daarna wat kleine dingen maken en dan gaan we lekker poetsen en natuurlijk wat mooie foto's maken

MVG Dennis Orgers



MI16 slow is wise, FAST is nice

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
DorgersGTI16
405 Kenner


Dennis
Registratie: 3-9-2005
Berichten: 117


BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 18:47    Onderwerp: De beloofde foto's Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo allemaal

Hierbij de eerste foto's van de cabrio

Inmiddels rij ik nu een week of 4 in de wagen en ik moet zeggen dit bevalt me wel.

Het is natuurlijk geen scheurbak, maar hierdoor betrap ik mezelf steeds vaker dat ik echt precies op de snelheidlimiet rij (in de 205 bijna altijd te hard)

Dus ook qua bekeuringen gaat dit een stuk goedkoper worden

Maar zoals een echt liefhebber betaamd heb ik ook al weer schandalig veel geld uitgegeven. Maar gelukkig wel aan allemaal verbeteringen en nog geen onderhoud en of dingen die stuk zijn.

Ten eerste heb ik een setje 18 inch velgen gekocht van Wiebe. Deze komen er pas van het voorjaar op want nu gaan we straks lekker op de winterbandjes rijden.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=7DLNZTGO[/img]

Daarna heb ik een setje klapsleutels gekocht omdat mijn afstandsbediening stuk is en ik hierdoor gelijk alles weer goed heb en dan niet zo'n dure peugeotsleutel moet kopen.

En dan de klapper....................................................

Ik heb sinds vanochtend een hardtop gekocht. Deze wilde ik al erg graag hebben maar de vraagprijs op marktplaats varieerd zo tussen de 1000 en 1500 euro en dat is dan voor een kap die niet in kleur is.

Nu vond ik zaterdagavond laat ook op marktplaats een kap van iemand die dus heel snel van zijn kap afwilde en dus niet de hoofdprijs wilde.
Voorwaarde was dat hij heel snel werd opgehaald. Eerst lukte mij dit niet en dreigde deze superdeal af te ketsen.

Maar gelukkig kwam mijn broertje tot de redding. Hij heeft de gehele nacht gewerkt en is daarna met mijn wagen de kap gaan halen in brabant.
MARIO super bedankt!!!!!!!!!!!!!!!

Dus op de foto zien jullie dus ook de kap al gemonteerd.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NNOBCEHN[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3HGTZWK7[/img]


Valt wel op dat de wagen nu nog zwaarder aanvoelt en dan ik nu achterin veel meer licht heb omdat de glazenruit veel groter is dan het plastic dingetje in mijn softtop.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=R687BL6V[/img]

Nou ik ben dus helemaal blij omdat ik voor de kap dus net zoveel voor betaald als mijn velgen.

De kap is dus zelf antraciet en dit vind ik zelf mooier dan helemaal in kleur omdat je dan toch de cabriolijn blijft zien. Ik heb wel een wagen helemaal in kleur gezien, maar dat vind ik qua model dan niet mooi

MVG Dennis Orgers


Als afsluiting nog een paar foto´s van onze andere 306 die nu ook toch wel erg mooi is geworden. (vind ik dan)

Ik zie dat de site het niet doet, dan maar ff zo,

http://www.mijnalbum.nl/Album=WLU88KOY



MI16 slow is wise, FAST is nice

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 19:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
blijft een hele mooie 306 hoor !


405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 20:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hij is er aardig mee opgefleurt, ik vindt het ook een mooie combinatie die kleuren.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 18 Dec, 2006 23:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hard-top... Meespuiten in kleur en een 306 coupé is geboren!

Mooie Peug!



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Di 19 Dec, 2006 7:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
306CC Cool


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 19 Dec, 2006 9:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooie cabrio Cool


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
DorgersGTI16
405 Kenner


Dennis
Registratie: 3-9-2005
Berichten: 117


BerichtGeplaatst: Wo 20 Dec, 2006 10:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik denk niet dat ik hem in kleur laat spuiten.

Vind zelf dat hij dan niet meer die mooie lijnen heeft whistling

Zo is het nog steeds een mooie cabrio

Dus als hij eventueel gespoten wordt blijft hij antraciet of anders zwart maar zeker niet in de kleur van de wagen.

MVG Dennis Orgers



MI16 slow is wise, FAST is nice

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
DorgersGTI16
405 Kenner


Dennis
Registratie: 3-9-2005
Berichten: 117


BerichtGeplaatst: Wo 20 Dec, 2006 11:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Het is eindelijk zo ver,

De cabrio leeft vanaf nu ook op grote voet.
Ik heb laatst op het forum ook een mooi schroefsetje op te kop getikt van KW kan van 2 tot 9 cm verlagen.
Voor de achterkant heb ik gele koni's gekocht

Ik had deze week vakantie dus heb ik maar eens een paar mooie bandjes besteld en deze laten monteren. De keuze is gevallen op de Falken FK452 omdat Edgar hier ook op rijdt met zijn 605 en dat beviel erg goed. De maat is 215/35/18

Daarna ben ik bezig gegaan met de verlaging en heb ik alles in de werkplaats van Eh autoservice gemonteerd samen met een paar nieuwe reactiearmpjes.

Zo zag de wagen eruit met de schroefset eronder en nog op de originele banden
http://www.mijnalbum.nl/Foto=8GWWMLCH

De voorkant stond iets lager dan achter maar ik wilde eerst kijken of alles wel past en dan pas alles op de goede hoogte afstellen.

Gisteravond heb ik dan samen met mijn vader de banden gemonteerd

http://www.mijnalbum.nl/Foto=TM3KP3Y7
Hier zie je oud en nieuw samen, nu lijkt de velg nog niet zo groot,

Maar eenmaal op de wagen ziet het er wel heel erg gaaf uit moet ik zeggen

http://www.mijnalbum.nl/Foto=N4C4PFAI

Het lijkt bijna wel een fotoshop maar ze zijn echt heel mooi zo.

Ik denk dat ik de voorkant nog iets naar boven zet om de het gelijk te zetten.
Ik heb ook al anders zijknippers besteld die komen er ook nog op.

En dan komt er straks nog een setje black angel eys erin en een embleemloze grill.

En dan wil ik deze zomer nog een Phase 3 neus gaan monteren met de heldere koplampen en natuurlijk Xenon.

MVG Dennis Orgers



MI16 slow is wise, FAST is nice



Laatst aangepast door DorgersGTI16 op Za 24 Feb, 2007 13:58, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Wo 20 Dec, 2006 11:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ziet er super uit Dennis Smile Mooie auto om trots op te zijn Smile


:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
DorgersGTI16
405 Kenner


Dennis
Registratie: 3-9-2005
Berichten: 117


BerichtGeplaatst: Za 24 Feb, 2007 14:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
MM ik kreeg hem niet naar boven in de lijst dan maar ff een onzin antwoord erbij dan staat hij weer lekker bovenaan.

MVG Dennis Orgers



MI16 slow is wise, FAST is nice

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Za 24 Feb, 2007 14:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooi hoor !!


peugeot 307 SW 2005 1.6 HDIF 110/ peugeot 205 CTI 1.9 1991

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 24 Feb, 2007 18:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooie velgjes, we hebben ze nog gezien toen je ze ophaalde bij edgar Smile


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Za 24 Feb, 2007 18:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Hele mooie auto, en natuurlijk de velgen. w00t
Ze staan trouwens stukken beter onder de auto, dan achter je stoelen. Wink


Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls