Ongekend Talent...
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

405 '93 vs fabia '07
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 02 Feb, 2007 23:40    Onderwerp: 405 '93 vs fabia '07 Reageer met quote Add User to Ignore List
Even kijken of de link werkt.
Anders kan ik het wel uitleggen, maar dat werkt niet...

http://www.autoweek.nl/carbase.....o&ref=


volgens mij werkt het!

ik moest dit ff posten omdat schoonpa een nieuwe leasbak mocht uitzoeken, en dat is de Skoda
Fabia Combi 2.0 Elegance geworden...
Jaja, een 2.0... en die moest vergeleken worden met mijn "oude" SRI.

En dan blijf ik toch lachen Very Happy


Wink



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 0:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
autoweek ftl,...
als ik bij verschillen kijk klopt meer dan 80% niet...
Hoezo heeft een SRI geen mistlampen voor en een ABS-systeem....



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 0:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik krijg een audi te zien, waarschijnlijk omdat ik die eerder vandaag heb opgezocht en verder is autoweek(carbase) niet echt betrouwbaar, ik denk dat js de prestaties bedoelde.

die scoda zal wel lekker rijden met die 8 kleppen... lekker het koppel onderin Very Happy


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 0:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
schijtbakken,....
Een fabia is een afgekeurde Octavia....
Bovendien is Skoda een afgekeurde VW, budgetbakken (en nog steeds duur).
En als ze nou mooi waren,..... maar ik krijg er niet bepaald een harde van.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 0:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
follow the skoda driver....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 12:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Ik vind het geen beroerde auto om te zien. 1.9 TDI blokkie erin en gaan met die Tjech whistling

Naar boven
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 12:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
BR,..... je stoppen met die pillen joh,... je kraamt steeds meer onzin uit... Razz


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 12:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Mijn afwijking EB, wat jij met Volvo hebt heb ik met Vw, Audi, Seat en Skoda (allemaal hetzelfde namelijk) en ja, ik schaam me blushing

Naar boven
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 19:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
en lambo's niet te vergeten.... dat hele zooitje is 1 pot nat.. allemaal gecamovleerde golfjes Neutral

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 20:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Bentley is ook VW Wink


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 20:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Een audi A8 V8 twinturbo diesel sla ik toch ook niet af.
(ja, gister weer een aflevering van top gear gezien uit 1893)



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 20:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
rolls royes (of hoe schrijf je dat?)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 20:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
De Rolls is van BMW Wink


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 21:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik kon me herinneren dat vw het gekocht had... net even opgezocht en het bleek te kloppen:

Quote:
In 1980 Rolls-Royce Motors was acquired by Vickers. In 1998 Vickers decided to sell Rolls-Royce Motors. The leading contender seemed to be BMW, who already supplied engines and other components for Rolls-Royce and Bentley cars. However their final offer of £340m was outbid by Volkswagen, who offered £430m.

However Rolls-Royce plc, the aero-engine maker, decided it would license certain essential trademarks (the Rolls-Royce name and logo) not to VW, but to BMW, with whom it had recently had joint business ventures. VW had bought rights to the "Spirit of Ecstasy" mascot and the shape of the radiator grille, but it lacked rights to the Rolls-Royce name in order to build the cars. Likewise, BMW lacked rights to the grille and mascot. BMW bought an option on the trademarks, licensing the name and "RR" logo for £40m, a deal that many commentators thought was a bargain for possibly the most valuable property in the deal. VW claimed that it had only really wanted Bentley anyway, and in sales terms this was the stronger brand, with Bentley models out-selling the equivalent Rolls Royce by around two to one.

BMW and VW arrived at a solution. From 1998 to 2002 BMW would continue to supply engines for the cars and would allow use of the names, but this would cease on January 1, 2003. On that date, only BMW would be able to name cars "Rolls-Royce", and VW's former Rolls-Royce/Bentley division would build only cars called "Bentley".


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Za 03 Feb, 2007 21:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Very Happy


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls