Winnaar Rally van Tunesië (1988)
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Ja, toch ook maar even: madtraxx 306GTI erbij :D
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
madtraxx
405 Kenner


patric
Registratie: 27-2-2007
Berichten: 147

Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Wo 07 Mrt, 2007 23:48    Onderwerp: Ja, toch ook maar even: madtraxx 306GTI erbij :D Reageer met quote Add User to Ignore List
Goed,

Ik ben Patric 22 jaar oud.
Werk bij een fabrikant van netwerk en randapparatuur.
Woon in hoogvliet (rotterdam)
En rijd als dagelijks vervoer het onderstaande:

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Totaal niet in jullie straatje maarja Rolling Eyes




Laatst aangepast door madtraxx op Zo 28 Okt, 2007 21:04, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 07 Mrt, 2007 23:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom op het forum!

Een ex-klasgenoot van mij heeft ook een 106 ralley gehad (of rijdt er nog steeds in).
Ik heb er wel eens naast gezeten,... mwoa... dat ging best vlot opzich.
Die dingen trekken echt op als een sodemieter... Ik vrees dat je bij een stoplichtsprint mij er wel uit zal trekken.

Ik vind de velgen op de laatste 2 foto's mooi bij die auto passen.
Leuk karretje om te zien wel.

Veel forumplezier hier verder en wie weet tot ooit op een meeting. Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
madtraxx
405 Kenner


patric
Registratie: 27-2-2007
Berichten: 147

Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Wo 07 Mrt, 2007 23:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Inderdaad, met de G-tech heb ik 8,08 op het display gehad.
Moet ik wel eerlijk zeggen dat het geen echte 100km/h maar 60MPH is.
Maar het is toch redelijk rap, meer dan een openluchtfilter en een RVS spruitstuk zit er niet op. Als er een EH meeting komt zal ik zeker van de partij zijn, mede door Edgar loopt de auto weer als een zonnetje Very Happy


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 08 Mrt, 2007 0:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ah kijk,... Dit verklaard een boel.. Laughing
Tja,.. met een regelmatig bezoekje aan Edgar zorg je er wel voor dat de auto goed blijft.. Very Happy


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
madtraxx
405 Kenner


patric
Registratie: 27-2-2007
Berichten: 147

Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 08 Mrt, 2007 0:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
En je blijft een beetje up to date met alle lopende peugeot projecten Wink
Zag trouwens ook goede recensies over Bram de cheetahchipper hier, ik denk dat ik daar ook maar eens naar ga kijken devil


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Do 08 Mrt, 2007 0:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Tof bakkie w00t

Naar boven
madtraxx
405 Kenner


patric
Registratie: 27-2-2007
Berichten: 147

Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 08 Mrt, 2007 0:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dank u, eerste autotje, mijn vriendin rijd een Twingo die deelden we eerst.
Maar dat ding is niet vooruit te branden, toen ik zelf naar iets op zoek ging vond ik een rallye altijd al wat hebben. Ook een XSI is weleens bekeken, maar nu ik eenmaal een rallye rijd wil ik ook niet meer terug.
Qua comfort zijn het gewoon klote bakken, maar voor de rest; de techniek is vrij simpel, de wegligging is super, het onderhoud is niet duur. Maar naar de benzinekosten moet je niet kijken, kom veelal niet boven de 1 op 12 Rolling Eyes

Het leukste blijft de vraag bij het volgende stoplicht; wat voor motor ligt er in dat ding???? mwah een 1.3 w00t


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Do 08 Mrt, 2007 0:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Bij ons in HHW rijd ook een debiel in zo'n ding en rost met 100 door woonwijken heen. Daar zet ik nog een keer m'n Break dwars voor Mad Gelukkig zijn niet alle mensen in snelle auto's van dat kaliber....hoop ik...denk ik?? Wink Welkom op ons forum en peug = peug.

Naar boven
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Do 08 Mrt, 2007 0:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je hebt in ieder geval geen last van elektrische storingen van de opties die op de auto zitten.. Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
madtraxx
405 Kenner


patric
Registratie: 27-2-2007
Berichten: 147

Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 08 Mrt, 2007 0:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Haha, ik ros hem wel in zijn 1 bij mij door de straat, maar dat is meer vanwege het geluid en de klappen uit de uitlaat whistling
Ik rijd in woonwijken altijd netjes, op provinciale wegen wil ik nog wel graag het gas intrappen echter doe ik niet raar.
Dit ook vanwege het feit dat ik zelf een kleine onderweg heb en dus echt dat papa gevoel begin te krijgen, ga je ook wel wat bewuster en rustiger van rijden.

Ja en die electrische storingen, inderdaad niet van de opties die erop zitten. Maar Edgar kan je genoeg vertellen over het rare probleem waarvoor ik al een aantal keer langs ben geweest, maar nu gelukkig is opgelost door hem Smile en toevallig vorige week nog mijn accu vervangen die hield er ineens mee op na even stil te hebben gestaan.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Do 08 Mrt, 2007 0:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
haj

woont hier in de straat ook zo'n figuur die dat geluid mooi vind Neutral ik erger me er wild aan die pokke herrie

maar toch welkom Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
madtraxx
405 Kenner


patric
Registratie: 27-2-2007
Berichten: 147

Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 08 Mrt, 2007 0:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ow jee, dat wordt wat hier... is er eigenlijk iemand die hier met een andere einddemper rijd Laughing ???

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Do 08 Mrt, 2007 0:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
teller sierstukjes ook?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Do 08 Mrt, 2007 0:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Als die meetellen mag ik ook meedoen w00t

Naar boven
Viperations
405 Maniak


Joris
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1752
Woonplaats: Woerden
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 08 Mrt, 2007 0:37    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
heeft zo'n demper wel zin? Ik hoef die herrie niet voor 2 pk extra Razz Maar eerlijk is eerlijk, geluid in een tunnel is wel leuk.

Ik hou het bij standaard, ik moet voor mn werk nog wel eens 3 uur snachts weg. Beetje aso als er dan een open uitlaat onder hangt...


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls